1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-02-16
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00048421
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943478635/637

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72da8d1a-87f7-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Postepowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Program zintegrowanych działań na rzecz zwiększenia jakości i efektywności kształcenia na Politechnice Koszalińskiej” nr POWR. 03.05.00-00-Z219/17. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.tu.koszalin.pl/13091,13620/13620/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. RODO zawiera rozdział XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP1/SZP-1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn. Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności jest opracowanie procedur reakcji uczelni na zagrożenia występujące wewnątrz i w otoczeniu uczeni, wymagające uruchomienia i koordynacji prowadzonych działań. w zakresie określonym w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.

2. Celem opracowania procedur jest zapewnienie skoordynowanego i efektywnego działania, gwarantującego właściwe prowadzenie działań w zakresie odpowiedzialności dotyczącej:
1) kierowania (kto i w jakim zakresie),
2) nadzoru (wskazanie osób i kompetencji),
3) informowania (kto – kogo i w jaki sposób),
4) sposobów ostrzegania i alarmowania (określenie systemu/ów),
5) postępowania po zdarzeniu,
6) opiece nad uczestnikami (kto i w jaki sposób),
7) zbieraniu i przekazywaniu informacji (kto - komu),
8) formy dokumentowania zagrożeń i działań,
9) sposobów przekazywania informacji na zewnątrz.

Ustalenia zawarte w procedurach muszą wskazywać kierownictwu uczelni, rozwiązania w procesie podejmowania decyzji oraz ułatwiać osobom funkcyjnym odpowiedzialnym za bezpieczeństwo i realizacje zadań, wynikających z przewidzianych w procedurach zagrożeń.
Procedury muszą być dostosowane do panujących realiów uczelni, a w szczególności do potrzeb osób znajdujących się na terenie uczelni w tym, potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Procedury winny obejmować:
1. ustalenia możliwości wystąpienia realnych zagrożeń oraz ich poziomu ryzyka, m.in.:
 zagrożenia lokalne, w tym ataki terrorystyczne w uczelni, cyberatak, katastrofy naturalne, klęski żywiołowe, katastrofy przemysłowe, inne niewymienione;
2. analizy i oceny wszystkich możliwych zagrożeń, jakie mogą wystąpić na terenie uczelni i w jej otoczeniu;
3. sytuacje będące następstwem działania sił przyrody, katastrof i wypadków wynikających z działalności człowieka, zdarzeń naruszających bezpieczeństwo i porządek publiczny, których skutki mogą zagrażać życiu i zdrowiu znacznej ilości osób;
4. zastosowania środków ochrony, m.in.:
1) opracowanie planu działań zapobiegawczych w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom (działania uprzedzające, eliminujące lub redukujące prawdopodobieństwo wystąpienia sytuacji awaryjnych albo w znacznym stopniu ograniczające ich skutki);
2) opracowanie systemu ostrzegania o zagrożeniach oraz systemu alarmowania stanu osobowego uczelni, do szybkiego przekazywania informacji związanych z zaistnieniem zagrożenia;
3) opracowanie sposobu reagowania na powstałe zagrożenia, m.in.:
a) ograniczanie skutków zagrożeń,
b) niesienie pomocy osobom poszkodowanym,
c) zahamowanie rozwoju występujących zagrożeń - realizacja powinna polegać na wnikliwym przeanalizowaniu zaistniałego zdarzenia,
d) opracowaniu wariantów możliwych rozwiązań, podejmowaniu właściwych decyzji i koordynowaniu prac,
e) inne.

Zakres zamówienia:
1. Przeprowadzenie wstępnej oceny, poprzez zapoznanie się ze strukturą organizacyjną uczelni.
2. Przeprowadzenie wstępnej oceny otoczenia wewnątrz i na zewnątrz uczelni.
3. Analiza dokumentacji wewnętrznej uczelni, niezbędnej do przygotowania procedur.
4. Konsultacje z wyznaczonymi przez zamawiającego pracownikami jednostek organizacyjnych w zakresie niezbędnym do opracowania procedur.
5. Zaprojektowanie i przygotowanie dokumentacji, w tym:
1) plany, w tym plany postępowania (wykonywania czynności) w sytuacji wystąpienia każdego rodzaju zagrożenia (scenariusze) zawierające zadania dla jednostek wewnętrznych i pracowników w zakresie wykonywania czynności wynikających z planu oraz wydzielenia zasobów materialnych. W planach powinny być uwzględnione zapasy materiałów i środków technicznych odpowiednich dla rodzaju zagrożenia, a będących w dyspozycji Centrum Antykryzysowego,
2) harmonogramy, przygotowania gotowości do przeciwdziałania i likwidacji skutków potencjalnych zagrożeń,
3) rejestr zagrożeń, skorelowany z planami i harmonogramami oraz zagrożeń, które wystąpiły w dzienniku doświadczeń,
4) karty oceny zagrożeń i ryzyka,
5) wniosek powołania zespołu,
6) zakres odpowiedzialności i uprawnień decyzyjnych członków zespołu,
7) zakres odpowiedzialności władz uczelni,
8) formularz sprawozdania, ze stopnia przygotowania do reakcji na zagrożenia oraz zagrożeń zaszłych,
9) lista organów i podmiotów współdziałających z uczelnią, z propozycją mechanizmów współpracy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Przedmiot zmówienia stanowi zwarty kompleks. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

75222000-8 - Usługi obrony cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
a) C - cena brutto oferty - 60%, sposób oceny: minimalizacja
b) D - doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%, sposób oceny: maksymalizacja

Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką – po uwzględnieniu wagi – może osiągnąć oferta po zsumowaniu ww. kryteriów, wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca, jest zobowiązany wskazać minimum jedną osobę, którą dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia spełniającą łącznie wymagania wymienione w ppkt. a) b), c) i d) tj.:
a) posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich czterech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia określonego w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
b) posiada wykształcenie wyższe minimum II stopnia,
c) posiada uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 869, 2490);
d) posiada uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VIII SWZ pkt. 1 ,1.2 ppkt.4) a), b), c) i d) za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą łącznie spełnianie wymaganego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z rozdziałem VIII SWZ pkt. 1 , 1.2 ppkt.4) a), b) c) i d) – wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa;
7) Pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni samodzielnie wymagany warunek.
3.W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie projektowane postanowienia umowy, które mają wiązać strony zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2.. Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy:
1) w przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy dla której Wykonawca uzyskał w kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (podanym w formularzu ofertowym) odpowiednią ilość punktów, wskazana nowa osoba musi posiadać doświadczenie co najmniej równoważne co wskazana uprzednio przez Wykonawcę osoba, za którą Wykonawca otrzymał punkty, tzn. nowa osoba musi uzyskać w kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” nie mniejszą ilość punktów niż osoba, która zostaje zmieniona;
2) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotyczącego podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1-2 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy pzp zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 84 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wykonawcy.
3. Miejsce dostarczenia zamówienia: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI