Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943478635/637
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72da8d1a-87f7-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041911/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Postepowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Program zintegrowanych działań na rzecz zwiększenia jakości i efektywności kształcenia na Politechnice Koszalińskiej” nr POWR. 03.05.00-00-Z219/17. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.tu.koszalin.pl/13091,13620/13620/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. RODO zawiera rozdział XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/TP1/SZP-1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności jest opracowanie procedur reakcji uczelni na zagrożenia występujące wewnątrz i w otoczeniu uczeni, wymagające uruchomienia i koordynacji prowadzonych działań. w zakresie określonym w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Celem opracowania procedur jest zapewnienie skoordynowanego i efektywnego działania, gwarantującego właściwe prowadzenie działań w zakresie odpowiedzialności dotyczącej:
1) kierowania (kto i w jakim zakresie),
2) nadzoru (wskazanie osób i kompetencji),
3) informowania (kto – kogo i w jaki sposób),
4) sposobów ostrzegania i alarmowania (określenie systemu/ów),
5) postępowania po zdarzeniu,
6) opiece nad uczestnikami (kto i w jaki sposób),
7) zbieraniu i przekazywaniu informacji (kto - komu),
8) formy dokumentowania zagrożeń i działań,
9) sposobów przekazywania informacji na zewnątrz.
Ustalenia zawarte w procedurach muszą wskazywać kierownictwu uczelni, rozwiązania w procesie podejmowania decyzji oraz ułatwiać osobom funkcyjnym odpowiedzialnym za bezpieczeństwo i realizacje zadań, wynikających z przewidzianych w procedurach zagrożeń.
Procedury muszą być dostosowane do panujących realiów uczelni, a w szczególności do potrzeb osób znajdujących się na terenie uczelni w tym, potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Procedury winny obejmować:
1. ustalenia możliwości wystąpienia realnych zagrożeń oraz ich poziomu ryzyka, m.in.:
zagrożenia lokalne, w tym ataki terrorystyczne w uczelni, cyberatak, katastrofy naturalne, klęski żywiołowe, katastrofy przemysłowe, inne niewymienione;
2. analizy i oceny wszystkich możliwych zagrożeń, jakie mogą wystąpić na terenie uczelni i w jej otoczeniu;
3. sytuacje będące następstwem działania sił przyrody, katastrof i wypadków wynikających z działalności człowieka, zdarzeń naruszających bezpieczeństwo i porządek publiczny, których skutki mogą zagrażać życiu i zdrowiu znacznej ilości osób;
4. zastosowania środków ochrony, m.in.:
1) opracowanie planu działań zapobiegawczych w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom (działania uprzedzające, eliminujące lub redukujące prawdopodobieństwo wystąpienia sytuacji awaryjnych albo w znacznym stopniu ograniczające ich skutki);
2) opracowanie systemu ostrzegania o zagrożeniach oraz systemu alarmowania stanu osobowego uczelni, do szybkiego przekazywania informacji związanych z zaistnieniem zagrożenia;
3) opracowanie sposobu reagowania na powstałe zagrożenia, m.in.:
a) ograniczanie skutków zagrożeń,
b) niesienie pomocy osobom poszkodowanym,
c) zahamowanie rozwoju występujących zagrożeń - realizacja powinna polegać na wnikliwym przeanalizowaniu zaistniałego zdarzenia,
d) opracowaniu wariantów możliwych rozwiązań, podejmowaniu właściwych decyzji i koordynowaniu prac,
e) inne.
Zakres zamówienia:
1. Przeprowadzenie wstępnej oceny, poprzez zapoznanie się ze strukturą organizacyjną uczelni.
2. Przeprowadzenie wstępnej oceny otoczenia wewnątrz i na zewnątrz uczelni.
3. Analiza dokumentacji wewnętrznej uczelni, niezbędnej do przygotowania procedur.
4. Konsultacje z wyznaczonymi przez zamawiającego pracownikami jednostek organizacyjnych w zakresie niezbędnym do opracowania procedur.
5. Zaprojektowanie i przygotowanie dokumentacji, w tym:
1) plany, w tym plany postępowania (wykonywania czynności) w sytuacji wystąpienia każdego rodzaju zagrożenia (scenariusze) zawierające zadania dla jednostek wewnętrznych i pracowników w zakresie wykonywania czynności wynikających z planu oraz wydzielenia zasobów materialnych. W planach powinny być uwzględnione zapasy materiałów i środków technicznych odpowiednich dla rodzaju zagrożenia, a będących w dyspozycji Centrum Antykryzysowego,
2) harmonogramy, przygotowania gotowości do przeciwdziałania i likwidacji skutków potencjalnych zagrożeń,
3) rejestr zagrożeń, skorelowany z planami i harmonogramami oraz zagrożeń, które wystąpiły w dzienniku doświadczeń,
4) karty oceny zagrożeń i ryzyka,
5) wniosek powołania zespołu,
6) zakres odpowiedzialności i uprawnień decyzyjnych członków zespołu,
7) zakres odpowiedzialności władz uczelni,
8) formularz sprawozdania, ze stopnia przygotowania do reakcji na zagrożenia oraz zagrożeń zaszłych,
9) lista organów i podmiotów współdziałających z uczelnią, z propozycją mechanizmów współpracy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Przedmiot zmówienia stanowi zwarty kompleks. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
75222000-8 - Usługi obrony cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
a) C - cena brutto oferty - 60%, sposób oceny: minimalizacja
b) D - doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%, sposób oceny: maksymalizacja
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką – po uwzględnieniu wagi – może osiągnąć oferta po zsumowaniu ww. kryteriów, wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca, jest zobowiązany wskazać minimum jedną osobę, którą dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia spełniającą łącznie wymagania wymienione w ppkt. a) b), c) i d) tj.:
a) posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich czterech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia określonego w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
b) posiada wykształcenie wyższe minimum II stopnia,
c) posiada uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 869, 2490);
d) posiada uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VIII SWZ pkt. 1 ,1.2 ppkt.4) a), b), c) i d) za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą łącznie spełnianie wymaganego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z rozdziałem VIII SWZ pkt. 1 , 1.2 ppkt.4) a), b) c) i d) – wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz dokumentów, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca - wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa;
7) Pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni samodzielnie wymagany warunek.
3.W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszystkie projektowane postanowienia umowy, które mają wiązać strony zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2.. Strony dopuszczają zmiany postanowień niniejszej umowy:
1) w przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy dla której Wykonawca uzyskał w kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (podanym w formularzu ofertowym) odpowiednią ilość punktów, wskazana nowa osoba musi posiadać doświadczenie co najmniej równoważne co wskazana uprzednio przez Wykonawcę osoba, za którą Wykonawca otrzymał punkty, tzn. nowa osoba musi uzyskać w kryterium „doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” nie mniejszą ilość punktów niż osoba, która zostaje zmieniona;
2) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotyczącego podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1-2 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy pzp zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 84 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Wykonawcy.
3. Miejsce dostarczenia zamówienia: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.