Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1/ Przebudowa dachu na budynku głównym wraz z budową ogrodzenia w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie, 2/ Przebudowa dachu na budynku nr I w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Węgorzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĘGORZEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511433210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17 B
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427 76 00
1.5.8.) Numer faksu: 87 427 76 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwegorzewski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1/ Przebudowa dachu na budynku głównym wraz z budową ogrodzenia w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie, 2/ Przebudowa dachu na budynku nr I w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Węgorzewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-811f9909-b47f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000569/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dachu na budynku głównym wraz z budową ogrodzenia w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie
1.1.3 Przebudowa dachu na budynku nr I w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Węgorzewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.powiatwegorzewski.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.powiatwegorzewski.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdz. X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przy użyciu:1) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,3) poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl,3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), które Wykonawca przystępujący do postępowania akceptuje.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w rozdz. XIII ust. 2 SWZ ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji”, dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Korespondencja przesłana za pomocą „Formularza do komunikacji” nie może być szyfrowana.8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: starostwo@powiatwegorzewski.pl 10. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl 11. Sposób sporządzenia dokumentów w elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA WĘGORZEWSKI;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: starostwo@powiatwegorzewski.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275 pkt 1 ustawy P.Z.P.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WŚBI.272.1.2021.MMi
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Węgorzewie, obejmujące w szczególności: 1/ budowę ogrodzenia, 2/ przebudowę dachu istniejącego budynku, w tym m.in.:- wykonanie demontażu pokrycia dachowego z dachówki;- wykonanie demontażu łat;- wykonanie demontażu deskowania;- wymiana uszkodzonych krokwi;- wykonanie konstrukcji drewnianej lukarny dachowej;- montaż deskowania i nowych łat;- impregnacja ognioochronna i owadobójcza elementów drewnianych;- wykonanie pokrycia dachowego z dachówki;- wykonanie obróbek blacharskich (parapety, rynny, rury spustowe), izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne i cieplne;- montaż i demontaż typowych rusztowań (rusztowania nietypowe powinny być wykonane wg projektu);- roboty wykończeniowe: malarskie, stolarskie i inne, 3/ montaż lamp solarnych LED na posesji Szkoły – 4 szt. (lampa solarna uliczna LED, słup, wykonanie fundamentu). Dane techniczne lampy solarnej LED oraz słupa oświetleniowego do zamontowania na posesji Zespołu Szkół Zawodowych w Węgorzewie w Węgorzewie:- strumień świetlny - powyżej 6500 lm,- temperatura barwowa światła – od 5000 K do 6500K,- moc LED – powyżej 35 W,- moc panelu solarnego – pow. 65 W,- obudowa lampy – aluminium,- klasa szczelności – minimum IP 65- czujni zmierzchu – tak ,- czas świecenia po pełnym naładowaniu – minimum 2 noce,- żywotność akumulatora – minimum 1500 cykli,- słup aluminiowy o wysokości 7 m. , 4/ wprowadzenie nasadzeń drzew i krzewów na terenie posesji Szkoły – 10 szt.:- 2 sztuki Wierzba na pniu Hakuro (wysokość sadzonek 100-150 cm),- 8 sztuk Tawuła japońska Golden Princess (wysokość co najmniej 15 cm), 5/ Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia Nadzoru archeologicznego, zgodnie z warunkami Pozwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.03.2021 r. – załącznik nr 6.5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44112400-2 - Dach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Węgorzewie, polegające na przebudowie dachu nad budynkiem internatu i szkoły wraz z wymianą oświetlenia zewnętrznego na terenie Szkoły na lampy solarne LED, w tym m.in.:- wymianę pokrycia połaci dachowych z dachówki z podkładami;- wymianę elementów konstrukcji więźby dachowej (wynikającą ze stanu technicznego odkrytego w czasie remontu, z zachowaniem istniejących gabarytów);- remont połaci (deskowanie i ułożenie izolacji);- remont istniejących kominów;- wymianę elementów odprowadzenia wody z połaci (rynien i rur spustowych);- wymianę obróbek blacharskich,- wymianę i malowanie podbitek drewnianych;- remont wykuszy (wymiana i malowanie drewnianych elementów obudowy);- zamontowanie nowych elementów do obsługi kominiarskiej (stopni kominiarskich);- zamontowanie płotków śniegowych;- remont instalacji odgromowej;- wykonanie nowego pokrycia bitumicznego na stropodachu parterowej przybudówki;- zmiana aranżacji strychu poprzez wykonanie podziału jego przestrzeni (wykonanie zabudowy ze ścianek działowych na stelażu metalowym);- prace poboczne wynikające z zakresu ogólnego.- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na lampy solarne LED – 4 szt. (lampa solarna uliczna LED, słup, wykonanie fundamentu).Dane techniczne lampy solarnej LED oraz słupa oświetleniowego do zamontowania na posesji Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Węgorzewie:- strumień świetlny - powyżej 6500 lm,- temperatura barwowa światła – od 5000 K do 6500K,- moc LED – powyżej 35 W,- moc panelu solarnego – pow. 65 W,- obudowa lampy – aluminium,- klasa szczelności – minimum IP 65- czujni zmierzchu – tak,- czas świecenia po pełnym naładowaniu – minimum 2 noce,- żywotność akumulatora – minimum 1500 cykli,- słup aluminiowy o wysokości 7 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44112400-2 - Dach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7