IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
21.12.2020, godzina:
08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup ubrań roboczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup ubrań roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup kurtek zimowych i przeciwdeszczowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup kurtek zimowych i przeciwdeszczowych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3B – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup płaszczy/fartuchów roboczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup płaszczy/fartuchów roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3C – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18140000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup bluz polarowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup bluz polarowych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3D – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup czapek roboczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup czapek roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3E – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18140000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup koszul/koszulek roboczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup koszul/koszulek roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3F – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup trzewików roboczych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup trzewików roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3G – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18140000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zakup rękawic ochronnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup rękawic ochronnych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3H – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18141000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zakup środków ochrony indywidualnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup środków ochrony indywidualnej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3I – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zakup ubrań olejoodpornych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup ubrań olejoodpornych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3J – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zakup odzieży medycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup odzieży medycznej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3K – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Zakup odzieży gastronomicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup odzieży gastronomicznej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3L – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Zakup ręczników frotte |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup ręczników frotte – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3Ł – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39514100-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Zakup odzieży antyprzecięciowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup odzieży antyprzecięciowej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3M – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 10.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin obowiązywania umowy: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 04.01.2021r. do 10.12.2021r.2. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia podstawowego zostanie wykonana jednorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Zamawiający najpóźniej w terminie do 15.10.2021r. złoży Wykonawcy ostatnie pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji.4. Dostawa realizowana w ramach prawa opcji zostanie wykonana każdorazowo zgodnie z treścią oferty, jednak nie później niż do 20 dni roboczych od dnia złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.5. O terminie realizacji dostawy Wykonawca będzie miał obowiązek powiadomić Zamawiającego z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem.