IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza, za obopólną zgodą Stron, zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) terminów realizacji - jeżeli zmiana któregokolwiek z terminów nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,3) miejsca dostawy,jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-27, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup środków ochrony |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33741300-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Środki ochrony |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33191000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup środków dezynf |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33741200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
urządzenia dezynf |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33191000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Środki ochronne F7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33741200-8, 18141000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Środki F7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33741200-8, 18141000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Środki ochronne F6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 18141000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Środki ochronne F8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 18141000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Środki ochronne F3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18141000-3, 33741200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Środki F3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2.2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.3. Miejsce dostawy – w zakresie:1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn),2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro),3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat),4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro)5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat).2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki.5. Wykonawca zobowiązany jest do:1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania,3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury,4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja.5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości.6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad.8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej.9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18141000-3, 33741200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Skrócony termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: