SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ, SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ODZIEŻY ROBOCZEJ -...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ, SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ODZIEŻY ROBOCZEJ - OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO OCHRONNEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW MZUK SOSNOWIEC.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776490-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776490-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ, SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ODZIEŻY ROBOCZEJ - OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO OCHRONNEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW MZUK SOSNOWIEC.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ, SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ODZIEŻY ROBOCZEJ - OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO OCHRONNEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW MZUK SOSNOWIEC.
Numer referencyjny: ZP 142/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej.Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem). Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert. Postępowanie zostało podzielone na dwie części:Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej,Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej.Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna.Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie). Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy.■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych.■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia).■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia.Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471.Do oferty Wykonawca załącza: - certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic,- karty obuwia,- deklaracje zgodności dla ubrań,- certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.),- certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3.Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu. Obuwie – 24 miesiące.Kaski, hełmy – 36 miesięcy.Środki chrony-24 miesiące.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przy dostawie, atestów dotyczących wybranych środków ochrony indywidualnej.Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, był produkowany jakofabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.Wykonawca zobowiązany jest do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem realizacji zamówienia objętego przedmiotem umowy, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dotyczących rozmiaru.Wykonawca zobowiązuje się podać numer telefonu kontaktowego, pod którym będzie przyjmował wszelkie zgłoszenia od pracowników MZUK.Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.Powyższe dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00, przy czym osoby wskazane w umowie muszą być obecne w dniu dostawy przy sprawdzaniu zgodności dostawy z przedmiotem zamówienia.Wymagania co do znakowania odzieży:- znakowanie potwierdzające oryginalność zastosowanych materiałów powinno być umiejscowione bezpośrednio na odzieży lub na etykietach po wewnętrznej stronie,- znakowanie powinno być trwale przytwierdzone,- znaki graficzne powinny być wystarczająco duże, aby były zrozumiałe i czytelne,- znakowanie tzw. producenckie powinno zawierać następujące informacje:◦ nazwę znak lub cechy rozpoznawcze producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela,◦ rozmiar ubrania,◦ instrukcję czyszczenia lub prania,◦ rok produkcji,◦ znakowanie powinno być odporne na czyszczenie i pranie.Wymagania co do znakowania odzieży „logo” MZUK:- kurtka robocza- logo na plecach,- kamizelka ostrzegawcza – ligo na plecach,- spodnie – logo na przodzie,- koszulka – logo na przodzie,- kurtka z polaru – logo na przodzie.Wzór nadruku „logo” MZUK stanowi załącznik do SIWZ.UWAGA:W ofercie mogą występować wyłącznie produkty wykonane z tkanin o parametrach technicznych i jakościowych określonych w załączniku WYMAGANIA (…). Tkaniny te winny być trwałe – odporne na reżimy przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się o niskiej kurczliwości.W przypadku wątpliwości na etapie oceny ofert co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego, celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18114000-1
18130000-9
18141000-9
18143000-3
18443500-1
18444000-3
18830000-6
35113400-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiąjący nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiąjacy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiąjący nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wraz z ofertą Wykonawca składa:certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic,- karty obuwia,- deklaracje zgodności dla ubrań,- certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.),- certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3.celem potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa odzieży roboczej-ochronnej i obuwia roboczego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej.Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem). Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert. Postepowanie zostało podzielone na dwie części:Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej,Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej.Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna.Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie). Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy.■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych.■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia).■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia.Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471.Do oferty Wykonawca załącza: - certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic,- karty obuwia,- deklaracje zgodności dla ubrań,- certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.),- certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3.Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu. Obuwie – 24 miesiące.Kaski, hełmy – 36 miesięcy.Środki chrony-24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa środków ochrony indywidualnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej.Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem). Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert. Postepowanie zostało podzielone na dwie części:Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej,Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej.Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna.Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie). Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy.■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych.■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia).■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia.Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471.Do oferty Wykonawca załącza: - certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic,- karty obuwia,- deklaracje zgodności dla ubrań,- certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.),- certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3.Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu. Obuwie – 24 miesiące.Kaski, hełmy – 36 miesięcy.Środki chrony-24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18141000-9, 18143000-3, 18443500-1, 18444000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie biur- Lubliniec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania07-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie biur. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sosnowiec: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej docieplenia budynków wraz z instalacjami c.o. i modernizacją instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ulicy Szczecińskiej 1,2,4,5,12,14,15A,16, Wierzbowej 3, Lipowej 18a,20,22, Andersa 81,83A,85,87 w Sosnowcu, aktualizacja kosztorysów i przedmiarów i dokumentacji projektowej do budynków przy ul. Pułaskiego 9 i Czeladzkiej 25cd oraz opracowanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności, dostępnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej...
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia roboczego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: DOSTAWA ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO IV
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI