Dostawa środków ochrony osobistej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków ochrony osobistej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia606564-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606564-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku: Dostawa środków ochrony osobistej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014- 2020, w ramach osi priorytetowej VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałanie 8.4.1. Infrastruktura ochrony zdrowia, Typ projektu: Projekty skierowane na rzecz walki z koronawirusem SARS-CoV-2. Nr projektu WND- RPPD.08.04.01-20-0083/20 pn. „Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirus SARS-CoV-2 na terenie województwa podlaskiego ”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50622576000000, ul. Poleska  89 , 15-874  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 66 37 344, 85 66 37 345, , e-mail przetargi@wspr.bialystok.pl , , faks 85 66 37 302.
Adres strony internetowej (URL): www.pogotowie.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
http://mini.portal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; Adres skrzynki ePUAP: /WSPRBialystok/SkrytkaESP

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą polską, kurierem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Poleska 89, 15-874 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony osobistej
Numer referencyjny: EOP.332.29.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do walki z epidemią SARS-CoV- 2 na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość towaru na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Białymstoku, w sposób opisany w załączonym wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZPrzedmiot zamówienia został podzielony na części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: a) Część 1 – Półmaska o klasie filtra FFP 3 b) Część 2 – Rękawice jednorazowe ochronne długiec) Część 3 – Kombinezon w rozmiarze L i XXLd) Część 4 – Kombinezon w rozmiarze XXXLTermin realizacji zamówienia: W części 1 i 2:Do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. W części 3 i 4:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 3 i części 4 wskazanej w umowie. Dostawa pierwszorazowa 50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 18143000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33199000-1
35113400-3
18424000-7
33141000-0
18424300-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia:W części 1 i 2:Do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. W części 3 i 4:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 3 i części 4 wskazanej w umowie. Dostawa pierwszorazowa min. 50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:W części 1, 2:CENA OFERTOWA – waga 60%liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cof) bad x 100] x 0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY (Dof) - waga 40% = 40 pkt(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2020 r.)Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pktTermin liczony od daty zawarcia umowy.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:SUMA = Cof + Dof W części 3, 4:CENA OFERTOWA – waga 60%liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cofbad) x 100] x 0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2020 r. Dostawa pierwszorazowa 50-60% całości asortymentu - dokładną wielkość pierwszej dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy)Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pktTermin liczony od daty zawarcia umowy.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pktWykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni roboczych – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni roboczych – 0 pktTermin liczony od dnia przesłania zamówienia.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:SUMA = Cof + Dof + Tof
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy zprzedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nieotwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałemprzez Wykonawcę. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału wpostępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄa.Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ];b.Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];c.Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (w przypadku działania pełnomocnika).2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP a)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Półmaska o klasie filtra FFP 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Półmaska o klasie filtra FFP 3 w ilosci 3000 szt. - maska ochronna przeciwpyłowa, wielorazowa, wyposażona w filtr (węglowy + HEPA) mocowanie na gumki, posiada zawór wentylacyjny, profilowanie do twarzy, zgodna z normami PN-EN 149+A1:2010 lub równoważnymi, posiadające deklaracje zgodności z wymogami rozporządzenia (UE) 2016/425, oznakowanie znakiem CE. Termin realizacji zamówienia do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:W części 1CENA OFERTOWA – waga 60%liczona wg wzoru:Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 40% = 40 pkt(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2020 r.)Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze– 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze– 0 pktTermin liczony od daty zawarcia umowy.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru: SUMA = Cof + Dof


Część nr: 2 Nazwa: Rękawice jednorazowe ochronne długie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice jednorazowe ochronne długie w ilości 5000 szt. - diagnostyczne wykonane z nitrylu, bezpudrowe, mankiet rolowany. Lekko teksturowane z dodatkową teksturą na końcach palców o długości całkowitej 300 mm- 500 mm, o grubości rękawic w palcach, mediana min. 0,14 mm +/- 0,02 mm, na dłoni mediana min. 0,10mm +/-0,02 mm. Przebadane na -przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671/EN 374-5:2016 lub równoważną, przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3/EN 16523-1 lub równoważną. Zarejestrowane jako środek ochrony indywidualnej kat. III. Konieczne jest spełnienie normy PN-EN ISO 374-2 lub równoważnej albo PN-EN ISO 374-1 lub równoważnej, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425. Wymagana jest także deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425.Rozmiary: S, M, L, XL.Termin realizacji zamówienia do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424000-7, 18424300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia do 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Jest to termin maksymalny realizacji zamówienia. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie.Zamawiający przewiduje jedno zamówienie, które będzie wynikać z bieżącej i uzasadnionej potrzeby, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. KRYTERIA OCENY OFERT Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:W części 2:CENA OFERTOWA – waga 60%liczona wg wzoru:Cof = [(Cmin/cof bad) x 100] x 0,60gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY (Dof)- waga 40% = 40 pkt(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2020 r.)Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 40 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze– 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze– 0 pktTermin liczony od daty zawarcia umowy.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:SUMA = Cof + Dof


Część nr: 3 Nazwa: Kombinezon ochronny w rozmiarze L i XXL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kombinezon ochronny w rozmiarze L i XXL w ilości 1000 szt. - Kombinezon ochronny lekki; jednorazowy, niejałowy; bezlateksowy; wykonany z włókniny; paroprzepuszczalny, antystatyczny i niepylący; posiadający trzyczęściowy kaptur dopasowujący się do różnego typu masek twarzowych i okularów ochronnych; zamek błyskawiczny z blokadą; patka zakrywająca zamek błyskawiczny; elastyczne wykończenie otworu kaptura, mankietów rękawów i nogawek; rękaw długi, nieopadający podczas unoszenia rąk; gumka w talii zapewniająca dopasowanie kombinezonu do ciała; klin w kroczu umożliwiający swobodne poruszanie się; wytrzymałe i szczelne szwy podklejone taśmą; osłony na buty w komplecie. Konieczne jest spełnienie normy PN-EN 14126:2005 lub równoważnej - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) lub równoważnej. Wymagana jest także deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 oraz oznakowanie CE.Rozmiary: L i XXLTermin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 3. Dostawa pierwszorazowa min.50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3, 33199000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ 20,00
TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia:W części 3:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 3. Dostawa pierwszorazowa min. 50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ. W części 3:CENA OFERTOWA – waga 60%liczona wg wzoru: Cmin Cof = ( x 100) x 0,60 Cof badgdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2020 r. Dostawa pierwszorazowa 50-60% całości asortymentu - dokładną wielkość pierwszej dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy)Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pktTermin liczony od daty zawarcia umowy.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pktWykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni roboczych – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni roboczych – 0 pktTermin liczony od dnia przesłania zamówienia.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:SUMA = Cof + Dof + Tof


Część nr: 4 Nazwa: Kombinezon ochronny w rozmiarze XXXL
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kombinezon ochronny w rozmiarze XXXL w ilości 1000 szt. Kombinezon ochronny lekki; jednorazowy, niejałowy; bezlateksowy; wykonany z włókniny; paroprzepuszczalny, antystatyczny i niepylący; posiadający trzyczęściowy kaptur dopasowujący się do różnego typu masek twarzowych i okularów ochronnych; zamek błyskawiczny z blokadą; patka zakrywająca zamek błyskawiczny; elastyczne wykończenie otworu kaptura, mankietów rękawów i nogawek; rękaw długi, nieopadający podczas unoszenia rąk; gumka w talii zapewniająca dopasowanie kombinezonu do ciała; klin w kroczu umożliwiający swobodne poruszanie się; wytrzymałe i szczelne szwy podklejone taśmą; osłony na buty w komplecie. Konieczne jest spełnienie normy PN-EN 14126:2005 lub równoważnej- Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) lub równoważnej. Wymagana jest także deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 oraz oznakowanie CE.Rozmiary: XXXL Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 4. Dostawa pierwszorazowa min. 50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3, 33199000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ 20,00
TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do 31.01.2021r. lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 1 ust. 5 w części 4. Dostawa pierwszorazowa min. 50-60% całości asortymentu winna być zrealizowana w terminie maksymalnym 4 dni roboczych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2020 r. Dokładną wielkość dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy. W przypadku gdy w kryterium termin dostawy pierwszorazowej Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji to w ramach umowy będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Dostawy sukcesywne pozostałej części asortymentu, wg bieżących potrzeb Zamawiającego do magazynu, do dnia 31.01.2021 r. Dostawy sukcesywne będą realizowane będą w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia. W przypadku gdy w kryterium terminu dostaw kolejnych, Wykonawca zaproponuje krótszy termin realizacji, to w ramach umowy, będzie zobowiązany do realizacji w zaproponowanym terminie. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załącznikach do SIWZ.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriamiCENA OFERTOWA – waga 60%liczona wg wzoru: Cof = [(Cmin/Cofbad)x 100) x 0,60 gdzie:Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty,Cmin – najniższa zaproponowana cena ofertowa brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.TERMIN DOSTAWY PIERWSZORAZOWEJ (Dof) - waga 20% = 20 pkt(Maksymalny termin dostawy 4 dni robocze od zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do 30.11.2020 r. Dostawa pierwszorazowa 50-60% całości asortymentu - dokładną wielkość pierwszej dostawy pierwszorazowej określi Zamawiający po podpisaniu umowy)Wykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej – 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni robocze – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni robocze – 0 pktTermin liczony od daty zawarcia umowy.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. TERMIN DOSTAW KOLEJNYCH (Tof)- waga 20%= 20 pktWykonawca w tym kryterium może uzyskać:- zaoferowany termin dostawy 2 dni robocze i krócej– 20 pkt- zaoferowany termin dostawy 3 dni roboczych – 10 pkt- zaoferowany termin dostawy 4 dni roboczych – 0 pktTermin liczony od dnia przesłania zamówienia.W przypadku podania przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 4 dni, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.Suma punktów przyznanych przez Zamawiającego zostanie policzona według wzoru:SUMA = Cof + Dof + Tof






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oklejanie szyby folią OWV - Sejny
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę oklejanie szyby folią OWV w lokalizacji Sejny. Wymiar 165x197 cmm Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI