IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 300,00 zł dla całości zamówienia lub: Część 1 – 1400,00 zł; Część 2 – 200,00 zł; Część 3 – 100,00 zł; Część 4 – 100,00 zł; Część 5 – 400,00 zł;Część 6 – 100,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 36/PN/2020” Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.09.2020 r. o godz. 1100. 5 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6 Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-04, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Odzież robocza |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 9. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 12. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby mundurowej. 14. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) 15. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy.16. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 17. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Specjalistyczna odzież dla członków ratownictwa medycznego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznej odzieży dla członków ratownictwa medycznego. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 9. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 12. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby mundurowej. 14. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) 15. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy.16. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 17. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Obuwie robocze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obuwia roboczego. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 8a do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały asortyment w ramach wybranego zadania. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów. 9. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 12. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby mundurowej. 14. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się dla części 1-3 sukcesywnie (max. 3 dostawy dla każdej części) 15. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy.16. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 17. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18810000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Akcesoria ochronne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów ochronnych. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów.8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby ZZLT. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części. 12. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 13. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 14. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 16. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Jednorazowe akcesoria ochronne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych akcesoriów ochronnych. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów.8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby ZZLT. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części. 12. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 13. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 14. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 16. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18143000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Rękawice robocze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic roboczych. 2. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia– załącznik nr 8b do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty nie zawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 6. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych dla pozycji opisanych za pomocą nazw własnych. W takim wypadku, Wykonawca wypełnia kolumnę „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ, wskazując producenta, nazwę i symbol oferowanego asortymentu w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis / kartę charakterystyki / kartę katalogową / kartę techniczną do każdego produktu równoważnego, zawierające wykaz jego parametrów.8. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania, itp.) nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Produkty Równoważne” w Formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych a wyłącznie te opisane przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w nienaruszonych, oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowania muszą zawierać nazwę artykułu i nazwę producenta, rozmiar. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe i nieuszkodzone. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oraz rozładować przedmiot umowy na własny koszt i odpowiedzialność do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 32. Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Gucin 58a, 98-113 Buczek), wyłącznie w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 8:00 – 14:00: do magazynu służby ZZLT. 11. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ramach danej części. 12. Wykonawca będzie zobowiązany uprzedzić przedstawiciela Zamawiającego (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) min. 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 13. Ilościowy odbiór towaru będącego przedmiotem umowy będzie dokonany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy. 14. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) będzie wadliwy lub nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia produktu zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru. 16. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18141000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: