IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: zadanie nr 1 – 1 181,00 zł zadanie nr 2 – 2 330,00 zł zadanie nr 3 – 2 293,00 zł zadanie nr 4 – 756,00 zł zadanie nr 5 – 482,00 zł zadanie nr 6 – 178,00 zł zadanie nr 7 – 541,00 zł zadanie nr 8 – 2 295,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz.1804 oraz 2015 r., poz. 978 i 1240). Szczegółowe informacje w zakresie wniesienia wadium zamieszczono w rozdziale VII SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany Odbiorcy; 3) zmiany terminu realizacji umowy – gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy, podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób, bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku; 4) przedłużenie terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO, bądź Sąd; w przypadku gdy wskutek przedłużenia terminu termin dostawy przypadałby na sobotę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, dopuszcza się przedłużenie terminu w taki sposób, żeby przypadał on dnia następnego po tych dniach; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 6) zmniejszenia wynagrodzenia – w każdym przypadku na wniosek Wykonawcy; 7) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany maja wpływ na wykonanie zawartej umowy; 8) zmiany przedmiotu umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie; zmiany przedmiotu umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowane w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji i nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-06-04, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Odzież robocza i ochronna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: czapka robocza letnia z daszkiem, czapka robocza zimowa, koszula robocza flanelowa, kamizelka ocieplana, czapka ochronna twarda (czapka kask antyskalpowy), fartuch płócienny biały damski, fartuch płócienny biały męski, ubranie olejoodporne, fartuch drelichowy, kurtka 3/4 przeciwdeszczowa z kapturem, kurtka robocza odblaskowa, ubranie z elementami odblaskowymi, ubranie olejoodporne z elementami odblaskowymi letnie, ubranie olejoodporne z elementami odblaskowymi ocieplane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Obuwie robocze i ochronne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: trzewiki bezpieczne z wkładką antyprzebiciową, półbuty robocze damskie, trzewiki sztyblety z metalowymi podnoskami, półbuty zawodowe bez podnoska, buty gumowe, buty gumowe kwasoodporne, trzewiki bezpieczne z metalowym podnoskiem ocieplane, trzewiki bezpieczne z metalowym podnoskiem, buty ocieplane typu botki, trzewiki bezpieczne dla spawaczy z metalowym podnoskiem, buty filcowo-gumowe, buty bezpieczne damskie z metalowym podnoskiem ESD, sandały bezpieczne z podnoskiem kompozytowym ESD, półbuty zawodowe bez podnoska, obuwie do piaskowania i śrutowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18830000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Rękawice robocze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: rękawice robocze antystatyczne, rękawice olejoodporne antystatyczne, rękawice robocze powlekane, rękawice ochronne I, rękawice ochronne II, rękawice bawełniane techniczne białe, rękawice robocze wzmacniane skórą, rękawice olejoodporne (grube), rękawice ochronne ocieplane, rękawice antyprzecięciowe (kevlarowe), rękawice kwaso i olejoodporne, rękawice spawalnicze, rękawice jednorazowe nitrylowe, rękawice jednorazowe ESD (właściwości elektrostatyczne), rękawice stalowe ochronne, rękawice monterskie, rękawice termiczne, rękawice z nylonu powlekane poliuretanem, rękawice bawełniane nakrapiane, rękawice ochronne gumowe flokowane (gospodarcze).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18141000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Środki ochrony osobistej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: okulary ochronne (gogle) przeciwodpryskowe, gogle ochronne przeciwodpryskowe (ługo i kwasoodporne), gogle ochronne przeciwodpryskowe (antystatyczne), ochronniki słuchu SNR 27 dB, ochronniki słuchu SNR 35 dB, wkładki przeciwhałasowe wielokrotnego użytku, kask ochronny plastikowy, kaska ochronny plastikowy antystatyczny, tarcza spawalnicza, okulary spawalnicze, przyłbica automatyczna samościemniająca, osłona twarzy, kombinezon wodoochronny, fartuch spawalniczy, fartuch ługo i kwasoodporny, kombinezon lakierniczy nylonowy, kamizelka ostrzegawcza odblaskowa, ubranie kwasoochronne, kombinezon spawalniczy, aparat wężowy sprężonego powietrza do śrutowania, szelki bezpieczeństwa, szkło spawalnicze ciemne, szkło spawalnicze bezbarwne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Odzież antyelektrostatyczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: bielizna antyelektrostatyczna zimowa, bielizna antyelektrostatyczna letnia, skarpety antyelektrostatyczne, czapka letnia antystatyczna, ubranie robocze antystatyczne, ubranie robocze olejoodporne antystatyczne, koszula polo antystatyczna ESD, koszula typu T-shirt antystatyczna ESD, spodnie antystatyczne męskie, spodnie antystatyczne damskie, bezrękawnik ocieplany ochronny antystatyczny, fartuch antystatyczny ochronny, ubranie robocze kwasoodporne antystatyczne, koszula antystatyczna z długimi rękawami - letnia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Obuwie i odzież medyczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: garsonka pielęgniarki ze spodniami, koszula z krótkimi rękawami ratownika medycznego - typ polo, koszula z długimi rękawami ratownika medycznego, spodnie zimowe ratownika medycznego, spodnie letnie ratownika medycznego, pantofle personelu szpitalnego damskie - typ drewniak, kurtka całosezonowa (dla pielęgniarki), spodnie całosezonowe (dla pielęgniarki), bluza letnia (dla pielęgniarki), ochraniacze na obuwie z gumką foliowe jednorazowego użytku, maska chirurgiczna jednorazowa, czepek flizelinowy (harmonijka) z gumką, fartuch laboratoryjny (polipropylenowy), obuwie całosezonowe dla pielęgniarki, obuwie całosezonowe dla ratonika medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18830000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Ochrona dróg oddechowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: półmaska wielokrotnego użytku, pełna maska twarzowa, półmaska przeciwpyłowa FFP3 z zaworkiem, półmaska przeciwpyłowa FFP1 z zaworkiem, filtropochłaniacz I, filtropochłaniacz II.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Odzież robocza i ochronna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej to jest: ubranie robocze typu szwedzkiego, ubranie robocze ocieplane typu szwedzkiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonanania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Najdłuższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od dnia podpisania umowy.