Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569255-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569255-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 10106725600000, ul. ul. Konstantynowska  85 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 26 1442098, e-mail 31wog.zp@ron.mil.pl, faks 26 1442101.
Adres strony internetowej (URL): www.31wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Obrona.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.31wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.31wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy BHP
Numer referencyjny: 81/ZP/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jestdostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp.2.Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2020 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi:a)być wysokiej jakości, b)zgodny z wybrana ofertą w ww. postępowaniu, c)wysokiej jakości,d)posiadać cechy Producenta, e)być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia), f)posiadać certyfikat CE albo kartę charakterystyki towaru, zawierać opis: kolor, skład, gęstość, gramaturę, parametry i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim.3.Towar musi być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11). 4.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych:Zadanie 1- ochronniki barków ( kręgosłupa ) – LZadane 2- obuwie medyczne – rozm. 38-- kamizelka ratownika medycznego - XL- fartuch biały – M5.Zamawiający zastrzega możliwość wyprania i wyprasowania otrzymanych próbek – modeli ofertowych.6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych, od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych, dostarczy do Wykonawcy szczegółowe informacje dotyczące podziału towaru na poszczególne magazyny oraz wymiarów poszczególnego towaru, opracowane na podstawie dostarczonych tabel rozmiarowych. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie. 7.Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania poprawek krawieckich odzieży roboczej i ochronnej zgodnie z zapisami w umowie (załącznik nr 5 do SIWZ, § 1 pkt. 8 - 10).9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na określoną ilość towaru w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. 10.Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi wynosić 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia gwarancyjnego w dniu odbioru przedmiotu umowy.11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 zadania:Zadanie 1 – Odzież dla kierowców pojazdu czterokołowego Zadanie 2 – Odzież dla ratowników oraz personelu medycznegoZadanie 3 – Odzież ochrony indywidualnej – rękawiceZadanie 4 – Odzież ochrony indywidualnej – maska na twarz13.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań. 14.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.

II.5) Główny kod CPV: 18130000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33199000-1
18830000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 20
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 40,00
Czas realizacji zamówienia 10,00
Czas realizacji reklamacji 10,00
Gotowość wykonania poprawek krawieckich 10,00
Jakość dostarczonych towarów 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odzież dla kierowców pojazdu czterokołowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubanie motocyklisty Kurtka skórzana ze wzmocnieniami na rękawach, plecach i klatce piersiowej (panele siatkowe na klatce piersiowej, rękawach oraz plecach); odblaskowe elementy na kurtce; na plecach znajdują się protektory kat. CE EN 1621:2, na barkach i łokciach protektory kat. CE EN 1621:1, w obszarze barków została użyta miękka pianka podwyższająca poziom ochrony w trakcie jazdy. Spodnie skórzane ze wzmocnieniami, posiadają system regulacji szerokości na biodrach i nogawkach, ochronne protektory na kolanach, odblaskowe elementy.Rękawice motocyklisty rękawice powinny posiadać piankowe panele ochronne: na palcach i kciuku, pod protektorem głównym oraz na obszarze chroniącym nadgarstek, przy czym panel nadgarstkowy wykonany jest z pianki absorbującej uderzenia; bok rękawicy jest wzmocniony i dodatkowo chroniony przez warstwę ochronną, która rozciąga się od koniuszka małego palca aż po koniec mankietuButy motocyklisty ochraniacze kostki, antypoślizgowa podeszwaKask ochronny ( hełm motocyklisty ) Kask zamknięty z mechanizmem wizjera pozwalającym na szybką wymianę osłony oczu. Osłona z powłoka anty-słoneczną i ochroną przed promieniami UV.Ochronniki barków ( kręgosłupa ) Cechy produktu: Buzer kompatybilny ze stabilizatorem szyi;  Precyzyjne dopasowanie dzięki możliwości regulacji i wypinania ramion; Regulowane zapięcie w pasie zapewnia szybkie zakładanie i dopasowanie; Miękka wyściółka zwiększa komfort i zapobiega otarciom; Buzer można nosić na i pod bluzą; Otwory wentylacyjne zapewniają cyrkulację powietrza; Buzer wyposażony w certyfikowany ochraniacz pleców CE EN 1621-2 Level 2; Buzer wyposażony w certyfikowany ochraniacz klatki piersiowej CE EN 1621-3 LEVEL 2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18130000-9, 33199000-1, 18830000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 40,00
Czas realizacji zamówienia 10,00
Czas realizacji reklamacji 10,00
Gotowość wykonania poprawek krawieckich w ramach oferowanej ceny 10,00
Jakość dostarczonych towarów 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odzież dla ratowników oraz personelu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubranie ratownika medycznego Ubranie składa się z polaru i spodni: Polar - produkowany z wysokogatunkowych przędz poliestrowych, gramatura od 270 do 350 g/m2, wysoka ciepłochłonność, wykończenie antypilingowe, kaptur chowany w stójce, zamek główny dwustronnie rozdzielczy, z przodu trzy kieszenie zapinane taśmą bryzgoszczelną, rękawy wykończone taśmą - regulacja obwodu, karczek i tył bluzy w kolorze granatowym, na plecach emblemat z logo Ratownictwo medyczne, na przód emblemat z logo Ratownictwo Medyczne. Spodnie - barwa czerwona wysokowidzialna, wykonane z mieszanki bawełny i poliestru, wstawki w kolorze granatowym w miejscach szczególnie narażonych na zabrudzenia, dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5cm, rozmieszczonej poniżej uda wokół całego obwodu nogawek, kieszenie: dwie poniżej pasa z przodu, jedna z tyłu przykryta klapką - zapinane na zamki błyskawiczne, na obydwu nogawkach, po zewnetrznej stronie na połowie wysokości kieszenie przykryte klapką zapinane na zamek błyskawiczny lub rzep, wzmocnienie na wysokości kolan, w pasie spodni szlufki i gumy w bokach dla lepszego dopasowania, spodnie zapinane na zamek błyskawiczny. Wymagana tabela rozmiarowaUbranie zimowe ratownika medycznego Ubranie składa się z: Kurtki - wytrzymała tkanina wierzchnia poliamidowa z powłoka poliuretanową zapewniającą wodoodporność 10 000 mm H2O oraz paraprzepuszczalność 8 000 g/m2/24h, kaptur chowany w stójce, odpinane rękawy, zamek główny dwustronnie rozdzielczy, plisa przodu zakrywająca główne zapięcie zapinana na taśmę samoczepna, od wewnątrz wykończona podszewką siatkową, 2 kieszenie z przodu na wysokości bioder, kieszeń wenętrzna. Emblematy: na plecy Ratownictwo Medyczne;na przód nazwa funkcji (ratownik medyczny - 13 szt., pielęgniarka - 10 szt.), na rękaw Ratownictwo Medyczne. Polar - produkowany z wysokogatunkowych przędz poliestrowych, gramatura od 270 do 360 g/m2, wysoka ciepłochłonność, wykończenie antypilingowe, polar zapinany na zamek błyskawiczny, z przodu trzy kieszenie zapinane na zamki błyskawiczne, rękawy wykończone ściągaczem, karczek i tył bluzy obszyty tkaniną wodoodporną o kolorze granatowym, taśmy odblaskowe, wzmocnienia na łokciach, mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny, obwód dołu bluzy regulowany gumowym ściągaczem ze stoperami. Spodnie - wytrzymała tkanina wierzchnia poliamidowa z powłoką poliureatnową zapewniającą wodoodporność 10 000 mm H2O oraz paroprzepuszczalność 8 000g/m2/24h. Wstawki w kolorze granatowym w miejscach szczególnie narażonych na zabrudzenia. Dwie kieszenie z przodu ponizej pasa, jedna kieszeń z tyłu, na nogawkach po zewnętrznych stronach na wysokości 1/2 uda kieszenie zewnętrzne przykryte patkami, na kolanach wzmocnienia, u góry podtrzymywacze paska, wzdluż nogawek po zewnetrznej stronie wszyte zamki błyskawiczne, dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek. Wymagana tabela rozmiarowa do oferty.Koszulka polo ratownika medycznego wykonana z dzianiny termoaktywnej w kolorze czerwonym wysokowidzialnym (neon) o gramaturze 140 g/m2 lub 100 % bawełny 1-łożyskowej 210 g/m2 w kolorze czerwonym. Prosty krój z krótkimi rękawami, wykładany kołnierzyk, zapinana na trzy małe guziki, boki w kolorze granatowym. Na wysokości lewej piersi naszyty emblemat z logo Ratownictwo Medyczne. Wymagana tabela rozmiarowa.Obuwie ratownika medycznego Kategoria bezpieczeństwa S3, SRA, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa kevlarowa, cholewka ze skóry naturalnej wykończona materiałem tekstylnym, podeszwa elastyczna antypoślizgowa PU/TPU, wyjmowana profilowana wkładka. Wymagana tabela rozmiarowa.Kamizelka ratownika medycznego Kamizelka, barwa czerwona wysokowidzialna zgodna z normą PN-EN 471. Funkcjonalne rozmieszczone kieszenie, taśmy odblaskowe, zapinana na zamek błyskawiczny, potrójna obustronna regulacja obwodu, 6 kieszeni z przodu: 2 kieszenie przykryte patką zapinane na taśmę samosczepna, kieszeń przykryta patką zapinana na taśmę samosczepną, tunele na długopisy. Emblemat odblaskowy na przodzie z logo Ratownictwo Medyczne i nazwą funkcji (2x PIELĘGNIARKA, 2x LEKARZ, 10 x Ratownik Medyczny), na tyle emblemat odblaskowy w logo Ratownictwo Medyczne. Wymagana tabela rozmiarowa.Obuwie medyczne Obuwie profilaktyczne,kolor: biały, lekkie trwałe i wytrzymałe, skutecznie łagodzące nierówności podłoża, dopasowujące się do naturalnych kształtów stopy, posiadające dobrą wentylację i właściwości higieniczne. Materiały wykonania produktu: wierzchnia część obuwia - skóra biała, wyściółka z podszewką- skóra, wkładka wyjmowana. Podeszwa o właściwościach antystatycznych, antypoślizgowych, antybakteryjnych odporna na oleje, wilgoć, charakteryzująca się dużą odpornością na ścieranie. Przeznaczone dla pracowników sektora medycznego i laborantów narażonych na przeciążenia nóg podczas codziennej pracy. Posiadające atesty zdrowotne i certyfikat CE. Obuwie z piętą odkrytą. Wymagana tabela rozmiarowa.Fartuch biały medyczny krój klasyczny, kołnierz klasyczny, kolor biały, jedna kieszeń na lewej piersi, dwie kieszenie na biodrach, długość do połowy uda, tkanina 65 % poliester, 35 % bawełna, gramatura 255 g/m2, spełniający normy EN 340, haft z logo WCKMed na lewej górnej kieszeni (Dec. Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 stycznia 2012r. została wprowadzona odznaka pamiątkowa WCKMed. Wzór odznaki dostępny na stronie internetowej wckmed.wp.mil.pl), o średnicy 7cm, wymagane rozmiary damskie i męskie. Wymagana tabela rozmiarowa do oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18130000-9, 33199000-1, 18830000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 40,00
Czas realizacji zamówienia 10,00
Czas realizacji reklamacji 10,00
Gotowość wykonania poprawek krawieckich w ramach oferowanej ceny 10,00
Jakość dostarczonych towarów 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odzież ochrony indywidualnej – rękawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawiczki nitrylowe jednorazowe Rękawice nitrylowe jednorazowe diagnostyczne, bezpudrowe, teksturowane na końcówkach palców, oburęczne, zgodne z EN 374-2, EN 455, AQL max. 1,5, niejałowe, 100szt/op. Na opakowaniu informacja o spełnianiu wymaganych norm oraz data ważności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18130000-9, 33199000-1, 18830000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odzież ochrony indywidualnej – maska na twarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maska na twarz koloru białego trójwarstwowa z polipropylenu, zakładana na dwie gumki zamocowane na bokach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18130000-9, 33199000-1, 18830000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 20
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie znakowania na stalowych kubkach - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wycenę znakowania/nadrukowania na stalowych kubkach termicznych ilości 50 i 100 szt. Logo 2 kolory do 5 cm w podstawie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI