Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-03-13
  • ZamawiającyPogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00222059
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7792bfd4-d575-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,156759,0b5f021b66f796db68b2fa8b601b0f8a.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
przetargowej: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej, o której mowa w ust. 1. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie przetargowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej do konkretnego Wykonawcy.
2) Wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy przetargowej znajdują się na stronie internetowej: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami dla użytkowników platformy przetargowej, dostępnymi pod adresem:
https://jgora.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
4) Wsparcie techniczne w zakresie działania platformy przetargowej udziela jej dostawca LOGINTRADE S.A., nr tel.: 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach: 8:00 – 16:00.
5) UWAGA! Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z Instrukcjami dla użytkowników platformy przetargowej, o których mowa w pkt 3. Nie należy przesyłać ofert za pomocą zakładki Korespondencja.
3. Korzystanie z platformy przetargowej jest bezpłatne.
4. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem platformy przetargowej. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
5. Zalecenie Zamawiającego w zakresie:
1) formatu przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych w postaci dokumentu elektronicznego (w oryginale lub jako elektroniczna kopia):
Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) - ze szczególnym wskazaniem .pdf.
2) przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji: Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie formatów: .zip, .7zip.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: W zakresie złożenia przedmiotowych środków dowodowych (próbek) Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbkę należy przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U.
z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Pogotowie Ratunkowe, ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (pok. Nr 4 - sekretariat), z dopiskiem:

Oferta (próbka) Nr postępowania: ZP 1/2024
Nie otwierać przed terminem: 13.03.2024 r. godz. 13:00

Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzezroczystym i nienaruszonym opakowaniu oznaczonym nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci).
Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi pocztowej dla przesłania próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO,w dokumentach zamówienia (Dział XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w dokumentach zamówienia (Dział XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowej odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
1) odzieży ochronnej letniej, tj. spodnie, bluza, t-shirt (jako komplet) - Część I zamówienia: łącznie 137 kompletów

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w trakcie trwania umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia, z prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zakresu umowy i zamówieniu u danego Wykonawcy dodatkowej ilości asortymentu, tj.:
1) odzieży ochronnej letniej, tj. spodnie, bluza, t-shirt (jako komplet) - Część I zamówienia: 18 kompletów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium I – CENA – 60 pkt
2) Kryterium II – PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt
Ad 1) Cena – 60 pkt
a) Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 60 punktów, zaś waga tego kryterium wynosi 60 % ogólnej oceny.
b) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty.
Punktacja za Kryterium I – CENA odbywać się będzie według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 60 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium I (CENA)
Cmin. – najniższą cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium I CENA – 60 pkt

Ad 2) PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt (waga kryterium 40%)
Zamawiający dokona oceny oferty w zakresie kryterium „PARAMETRY JAKOŚCIOWE”, na podstawie próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą (dla każdej części zamówienia odrębnie).

3.1 W zakresie Części I zamówienia (odzież ochronna letnia)
Punktacja za kryterium II - PARAMETRY JAKOŚCIOWE przyznawane będą wg zasad:

Zespół będzie oceniał kompletną próbkę, tj. poszczególne elementy wchodzące w skład danej części zamówienia (spodnie, bluza, t-shirt - jako komplet):
A. Spodnie: od 0 do 15 pkt
a) w trakcie kucania, siadania spodnie w kroku nie mogą uwierać lub nadmiernie opadać: od 0 do 5 pkt
b) w trakcie kucania, siadania spodnie nie zsuwają się z bioder i nie odsłaniają dolnej części pleców: od 0 do 5 pkt
c) wykończenie szwów, dziurek do guzików, przyszycie guzików, wszycie zamka, staranność wykonania ściegów: od 0 do 5 pkt
B. Bluza: od 0 do 15 pkt
a) w trakcie ruchu ramion nie może opinać ramion od 0 do 5 pkt
b) wykończenie szwów, staranność wykonania ściegów od 0 do 5 pkt
c) podczas ruchu ramion do góry bluza nie unosi się do góry od 0 do 5 pkt
C. T-shirt; od 0 do 10 pkt
a) swobodne przejście przez głowę od 0 do 5 pkt
b) wykończenie szwów, staranność wykonania ściegów od 0 do 5 pkt.

Punkty za powyższe kryterium (PARAMETRY JAKOŚCIOWE) zostaną przyznane na podstawie indywidulanej oceny poszczególnych członków trzyosobowego Zespołu oceniającego, działającego w imieniu Zamawiającego.
Każdy członek Zespołu może indywidulanie przyznać łącznie 40 ppkt kompletnej próbce.
Każda oferta może otrzymać łącznie 120 ppkt od całego (trzyosobowego) Zespołu oceniającego.
Po dokonaniu oceny przez każdego członka Zespołu oceniającego obliczona zostanie średnia ocena dla danej części, tj. suma otrzymanej ilości punków / liczbę oceniających członków Zespołu oceniającego.
Maksymalna liczba punktów za kryterium II PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt

W dalszej kolejności liczba punktów uzyskanych z oceny Kryterium I (Wynik I) i Kryterium II (Wynik II) zostaną zsumowane, dając ostateczny wynik (SP).

Wynik I + Wynik II = SP (suma punktów)
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.

Tak otrzymana suma punktów (SP) podlega porównaniu w celu ustalenia oferty najkorzystniejszej, tj. o najwyższej sumie punktów (NSP).
Maksymalna liczba (suma) punktów z oceny oferty jaką może otrzymać Wykonawca wynosi 100 (sto).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY JAKOŚCIOWE

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowej odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
1) odzieży ochronnej zimowej, tj. spodnie, kurtka, polar (jako komplet) - Część II zamówienia: 28 kompletów

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w trakcie trwania umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia, z prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zakresu umowy
i zamówieniu u danego Wykonawcy dodatkowej ilości asortymentu, tj.:
1) odzieży ochronnej zimowej, tj. spodnie, kurtka, polar (jako komplet) - Część II zamówienia: 9 kompletów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium I – CENA – 60 pkt
2) Kryterium II – PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt
Punktacja za kryterium II - PARAMETRY JAKOŚCIOWE przyznawane będą wg zasad:

Zespół będzie oceniał kompletną próbkę, tj. poszczególne elementy wchodzące w skład danej części zamówienia (tj. spodnie, kurtka, polar - jako komplet):
A. Spodnie : od 0 do 15 pkt
a) w trakcie kucania, siadania spodnie w kroku nie mogą uwierać lub nadmiernie opadać: od 0 do 5 pkt
b) w trakcie kucania, siadania spodnie nie zsuwają się z bioder i nie odsłaniają dolnej części pleców:
od 0 do 5 pkt
c) wykończenie szwów, wszycie zamka, staranność wykonania ściegów: od 0 do 5 pkt
B. Kurtka: od 0 do 15 pkt
a) w trakcie ruchu ramion nie może opinać ramion: od 0 do 5 pkt.
b) wykończenie szwów, wszycie zamka, staranność wykonania ściegów: od 0 do 5 pkt.
c) podczas ruchu ramion do góry bluza nie unosi się do góry: od 0 do 5 pkt
C. Polar: od 0 do 10 pkt
a) w trakcie ruchu ramion nie może opinać ramion: od 0 do 5 pkt
b) wykończenie szwów, wszycie zamka, staranność wykonania ściegów: od 0 do 5 pkt

Punkty za powyższe kryterium (PARAMETRY JAKOŚCIOWE) zostaną przyznane na podstawie indywidulanej oceny poszczególnych członków trzyosobowego Zespołu oceniającego, działającego w imieniu Zamawiającego.
Każdy członek Zespołu może indywidulanie przyznać łącznie 40 ppkt kompletnej próbce.
Każda oferta może otrzymać łącznie 120 ppkt od całego (trzyosobowego) Zespołu oceniającego.
Po dokonaniu oceny przez każdego członka Zespołu oceniającego obliczona zostanie średnia ocena dla danej części, tj. suma otrzymanej ilości punków / liczbę oceniających członków Zespołu oceniającego.

Maksymalna liczba punktów za kryterium II PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt

W dalszej kolejności liczba punktów uzyskanych z oceny Kryterium I (Wynik I) i Kryterium II (Wynik II) zostaną zsumowane, dając ostateczny wynik (SP).

Wynik I + Wynik II = SP (suma punktów)
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.

Tak otrzymana suma punktów (SP) podlega porównaniu w celu ustalenia oferty najkorzystniejszej, tj. o najwyższej sumie punktów (NSP).
Maksymalna liczba (suma) punktów z oceny oferty jaką może otrzymać Wykonawca wynosi 100 (sto).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY JAKOŚCIOWE

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowej odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
1) bielizny zimowej, tj. spodnie, koszulka (jako komplet) - Część III zamówienia: 25 kompletów

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19231000-4 - Bielizna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w trakcie trwania umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia, z prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zakresu umowy
i zamówieniu u danego Wykonawcy dodatkowej ilości asortymentu, tj.:
1) bielizny zimowej, tj. spodnie, koszulka (jako komplet) - Część III zamówienia: 18 kompletów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium I – CENA – 60 pkt
2) Kryterium II – PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt
Punktacja za kryterium II - PARAMETRY JAKOŚCIOWE

Zespół będzie oceniał kompletną próbkę, tj. poszczególne elementy wchodzące w skład danej części zamówienia (tj. spodnie, koszulka - jako komplet):
A. Spodnie: od 0 do 20 pkt
a) w trakcie kucania, siadania spodnie w kroku nie mogą uwierać lub nadmiernie opadać: od 0 do
5 pkt
b) w trakcie kucania, siadania spodnie nie zsuwają się z bioder i nie odsłaniają dolnej części pleców:
od 0 do 10 pkt
c) wykończenie szwów, staranność wykonania ściegów: od 0 do 5 pkt
B. koszulka: od 0 do 20 pkt
a) w trakcie ruchu ramion nie może opinać ramion: od 0 do 5 pkt
b) Wykończenie szwów, staranność wykonania ściegów: od 0 do 5 pkt
c) podczas ruchu ramion do góry koszulka nie unosi się do góry: od 0 do 5 pkt
d) swobodne przejście przez głowę: od 0 do 5 pkt


Punkty za powyższe kryterium (PARAMETRY JAKOŚCIOWE) zostaną przyznane na podstawie indywidulanej oceny poszczególnych członków trzyosobowego Zespołu oceniającego, działającego w imieniu Zamawiającego.
Każdy członek Zespołu może indywidulanie przyznać łącznie 40 ppkt kompletnej próbce.
Każda oferta może otrzymać łącznie 120 ppkt od całego (trzyosobowego) Zespołu oceniającego.
Po dokonaniu oceny przez każdego członka Zespołu oceniającego obliczona zostanie średnia ocena dla danej części, tj. suma otrzymanej ilości punków / liczbę oceniających członków Zespołu oceniającego.

Maksymalna liczba punktów za kryterium II PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt

W dalszej kolejności liczba punktów uzyskanych z oceny Kryterium I (Wynik I) i Kryterium II (Wynik II) zostaną zsumowane, dając ostateczny wynik (SP).

Wynik I + Wynik II = SP (suma punktów)
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.

Tak otrzymana suma punktów (SP) podlega porównaniu w celu ustalenia oferty najkorzystniejszej, tj.
o najwyższej sumie punktów (NSP).
Maksymalna liczba (suma) punktów z oceny oferty jaką może otrzymać Wykonawca wynosi 100 (sto).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY JAKOŚCIOWE

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowej odzieży ochronnej oraz obuwia dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
1) buwia ochronnego (wielosezonowego) - Część IV zamówienia: 85 par

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18800000-7 - Obuwie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w trakcie trwania umowy w zakresie poszczególnych części zamówienia, z prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zakresu umowy
i zamówieniu u danego Wykonawcy dodatkowej ilości asortymentu, tj.:
4) obuwia ochronnego (wielosezonowego) - Część IV zamówienia: 9 par

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium I – CENA – 60 pkt
2) Kryterium II – PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt

Punktacja za kryterium II - PARAMETRY JAKOŚCIOWE

Zespół będzie oceniał kompletną próbkę (jedna para obuwia w rozmiarze 42 męski):
1. Funkcjonalny krój oferowanego modelu. Łatwość i szybkość zakładania obuwia precyzyjna, płynna praca zamka: od 0 do 10 pkt
2. Wykończenie szwów, wszycie zamka, staranność wykonania ściegów: od 0 do 10 pkt
3. Walory estetyczne i komfort użytkownika: fason obuwia, efekt wizualny, ułożenie stopy w obuwiu: od 0 do 20 pkt

Punkty za powyższe kryterium (PARAMETRY JAKOŚCIOWE) zostaną przyznane na podstawie indywidulanej oceny poszczególnych członków trzyosobowego Zespołu oceniającego, działającego w imieniu Zamawiającego.
Każdy członek Zespołu może indywidulanie przyznać łącznie 40 ppkt kompletnej próbce.
Każda oferta może otrzymać łącznie 120 ppkt od całego (trzyosobowego) Zespołu oceniającego.
Po dokonaniu oceny przez każdego członka Zespołu oceniającego obliczona zostanie średnia ocena dla danej części, tj. suma otrzymanej ilości punków / liczbę oceniających członków Zespołu oceniającego.

Maksymalna liczba punktów za kryterium II PARAMETRY JAKOŚCIOWE – 40 pkt


W dalszej kolejności liczba punktów uzyskanych z oceny Kryterium I (Wynik I) i Kryterium II (Wynik II) zostaną zsumowane, dając ostateczny wynik (SP).

Wynik I + Wynik II = SP (suma punktów)
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.

Tak otrzymana suma punktów (SP) podlega porównaniu w celu ustalenia oferty najkorzystniejszej, tj.
o najwyższej sumie punktów (NSP).
Maksymalna liczba (suma) punktów z oceny oferty jaką może otrzymać Wykonawca wynosi 100 (sto).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PARAMETRY JAKOŚCIOWE

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca,
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ);
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę obróbki oferowanego asortymentu (art. 7 pkt 20 ustawy Pzp). Próbkę (wzór) należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
2. Zamawiający informuje, że załączone do oferty próbki mogą być pozbawione logo Zamawiającego.
3. Próbki odzieży należy złożyć przed terminem składania ofert, tj. do godz. 13:00
w dniu 13 marca 2024 r., na adres: ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (pok.
Nr 4 - sekretariat), wg poniższych parametrów:
1) dla części I Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) bluza (1 szt. w rozmiarze L),
c) t-shirt (1 szt. w rozmiarze L),

2) dla części II Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) kurtka (1 szt. w rozmiarze L),
c) polar (1 szt. w rozmiarze L),

3) dla części III Zamówienia:
a) spodnie (1 szt. w rozmiarze L),
b) koszulka (1 szt. w rozmiarze L),

4) dla części IV Zamówienia:
a) obuwie ochronne wielosezonowe (1 para w rozmiarze 42 - męski /długość stopy: 26,8 cm).

Wymagany rozmiar próbki odzieży L
Wzrost (cm) 177-179
klatka piersiowa (cm) 97-100
pas / talia (cm) 85-88
Biodra (cm) 105-108
dł. nogi wewnątrz (cm) 83
długość rękawa (cm) 66
4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy asortyment zgodny ze złożoną próbką (w zakresie oceny oferty - kryterium jakość).
5. Załączone do oferty próbki muszą posiadać metki wszyte na stałe wewnątrz próbki, zawierające następujące informacje dotyczące:
1) wielkość (rozmiar),
2) gramatury i składu (%) surowca z którego został wykonany wyrób,
3) sposobu prania i konserwacji. Koszty dostarczenia próbek ponosi Wykonawca.
6. Mając na uwadze art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 3 powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak złożenia próbek, złożenie próbek po terminie określonym w rozdziale XV SWZ, złożenie próbek w innym miejscu niż wskazane w SWZ bądź złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w „Formularzu oferty” skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) ustawy Pzp.
7. Złożone próbki podlegają zwrotowi na pisemny wniosek zgodnie z treścią art. 77 Pzp, z zastrzeżeniem, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które w procesie oceny jakościowej zostaną częściowo lub całkowicie zużyte bądź uszkodzone, i/lub odpowiednie przepisy i procedury nakazują ich bezpieczną utylizację.
8. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostepniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2;
3) wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy) - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy).
8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
10. Spółkę cywilną traktuje się jak Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-13 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma przetargowa Pogotowia Ratunkowego, dostępna pod adresem: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pospawanie kontenera - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pospawanie kontenera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI