Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13394d4a-f70a-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odziezy ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy (koszulki i czapki)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13394d4a-f70a-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 8.3 Zgodnie z art. 65 ust. 2 ustawy p.z.p., składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
8.4 Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Prawa pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej:
a) ofertę (pod rygorem nieważności),
b) oświadczenia (zgodnie z wzorem formularza)
c) przedmiotowy środek dowodowy (dla części 1 - 1 sztukę czapki z daszkiem, dla części 2 – 1 sztukę koszulki sportowej)
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn.: „Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy”
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku postępowań dotyczących zamówień finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – przez okres 5 lat od daty zakończenia projektu.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-10/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Czapki z daszkiem z nadrukiem
1. Opis czapek
• Czapka z daszkiem / czapka bejsbolówka
• Rozmiar: Uniwersalny
• Kolor: Khaki
• Materiał: Bawełna 100 %
• 5 –panelowy krój
• Regulowane zapięcie
• Wywietrzniki
• Ilość: 100 sztuk
2. Nadruk na czapkach
• technika nadruku – DTF w rozdzielczości nie mniejszej niż 81 lpi
• gwarantowana trwałość nadruku dla minimum 30 prań
• możliwość prania w temperaturze co na mniej 30o C
3. Skład nadruku
• Logo Magurskiego PN w kolorze, na przedniej stronie czapki, dostarczone przez Zamawiającego o średnicy ok. 5 cm, przedstawione w załączniku nr 4 do SWZ
• Logo NFOŚiGW w kolorze, o wymiarach ok. 5 x 3 cm, umieszczone na boku czapki po lewej stronie, przedstawione w załączniku nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18443320-5 - Czapki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena oferty brutto i ocena techniczna
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Koszulki sportowe z nadrukiem
1. Opis koszulek
Koszulka sportowa damska
• Kolor: khaki
• Materiał: Poliester 100%, oddychający, lekki, szybkoschnący
• Gramatura: 130 - 150 g/m2,
• krótki rękaw, dekolt okrągły,
• koszulka taliowana
• rozmiarówka dostosowana dla Europy Wschodniej,
• rozmiary: S, M, L, XL
• gwarancja na minimum 30 prań bez zmiany kształtu i rozmiaru, z zachowaniem koloru i czytelności nadruków.
• możliwość prania w temperaturze co najmniej 30o C
• ilość: 70 szt. (rozmiary: S – 25 szt., M – 30 szt., L – 10 szt., XL – 5 szt.)
Koszulka sportowa męska
• Kolor: khaki
• Materiał: Poliester 100%, oddychający, lekki, szybkoschnący
• Gramatura: 130 - 150 g/m2,
• krótki rękaw, dekolt okrągły,
• rozmiary: S, M, L, XL
• rozmiarówka dostosowana dla Europy Wschodniej,
• gwarancja na minimum 30 prań bez zmiany kształtu i rozmiaru, z zachowaniem koloru i czytelności nadruków.
• możliwość prania w temperaturze co najmniej 30o C
• ilość: 30 szt. (rozmiary: S – 5 szt., M – 15 szt., L – 5 szt., XL – 5 szt.)
2. Nadruk na koszulkach:
• technika nadruku – DTF w rozdzielczości nie mniejszej niż 81 lpi,
• gwarantowana trwałość nadruku dla minimum 30 prań.
• możliwość prania w temperaturze co na mniej 30o C.
W skład nadruku wejdzie:
• logotyp Magurskiego PN dostarczony przez Zamawiającego, umieszczony na lewej piersi – w kolorze, o średnicy ok. 8 cm, przedstawione w załączniku nr 4 do SWZ
• Napis „WOLONTARIUSZ” w kolorze białym o wymiarach ok. 27 x 4 cm.
• logotypy NFOŚiGW, w kolorze o wymiarach 6,5 cm x 4 cm tył koszulki, nad napisem „WOLONTARIUSZ”, przedstawione w załączniku nr 6 do SWZ
• rozmieszczenie poszczególnych nadruków przedstawione zostanie Zamawiającemu do akceptacji wraz z projektem graficznym.
3. Cechowanie:
• Koszulki powinny posiadać:
- wszywka producenta: nazwa firmy,
- wszywka informacyjna wyrobu: skład surowcowy, sposób konserwacji.
4. Opakowanie:
- foliowe, każda koszulka zapakowana osobno z oznaczeniem rozmiaru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18412200-2 - Koszulki sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena oferty brutto i ocena techniczna
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następującego przedmiotowego środka dowodowego na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami oraz kryteriami oceny ofert określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz opisie kryteriów oceny ofert. Wykonawca wraz z ofertą składa:
Dla części 1: 1 sztukę czapki z daszkiem z nadrukiem o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiące załącznik do oferty.
Dla części 2: 1 sztukę koszulki sportowej z nadrukiem o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia - stanowiące załącznik do oferty
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na:
a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania,
b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
3. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności:
a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron,
b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy,
c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy,
d) zmiana rachunku bankowego wskazana w niniejszej umowie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Magurski Park Narodowy, Krempna 59, 38-232 Krempna, Sekretariat Dyrekcji, pok. nr 22.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18