„Dostawa odzieży, obuwia – ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa odzieży, obuwia – ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 13 - dostawa elementów umundurowania dla WSO”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyKOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00125376
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa odzieży, obuwia – ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 13 - dostawa elementów umundurowania dla WSO”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa odzieży, obuwia – ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: część 13 - dostawa elementów umundurowania dla WSO”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc811244-bc77-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl . 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednio z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformahttps://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl tel. (+48) 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl . 5. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”, która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców. 6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl: 1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta, 2) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, 3) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe). 7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień Publicznych, Magdalena Kalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień Publicznych, Agnieszka Nakoniczewska – Specjalista ds. Zamówień Publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2022/EZM/45

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest umundurowanie dla Wewnętrznej Służby Ochrony (WSO), w tym umundurowanie dla:
1) 36 kwalifikowanych pracowników Działu Ochrony,
2) 3 pracowników gospodarczych - portierów,
zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji, zamieszczonej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/. Metryczki rozmiarowe poszczególnych osób zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Koszule dla pracowników Działu Ochrony powinny zawierać pole rzepowe na obu ramionach – wzór i dane techniczne pola rzepowego zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18130000-9 - Specjalna odzież robocza

18310000-5 - Bielizna osobista

18317000-4 - Skarpety

18423000-0 - Krawaty

18800000-7 - Obuwie

39561130-2 - Odznaki i etykiety z tworzyw włókienniczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
2) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji, zamieszczonej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca w ramach potwierdzenia przedmiotowych środków dowodowych, jest zobowiązany dołączyć do oferty:
1) deklaracje zgodności przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. 1994 nr 4 poz. 31) dla następujących pozycji, które są wymienione w tabeli nr 1 (umundurowanie pracownika Działu Ochrony), zamieszczonej w załączniku nr 1 do specyfikacji:
a) poz. 5 - półbuty letnie skórzane, sznurowane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny, płaski obcas, nosek okrągły,
b) poz. 7 – buty zimowe skórzane wysokie za kostkę, sznurowane, ocieplane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny, typu wojskowego,
c) poz. 8 – Koszula krótki rękaw, kolor niebieski (naramienniki i klapki kieszeni w kolorze czarnym), długość do uda-koszula do wpuszczania w spodnie, każda koszula zaopatrzona w otwór na długopis, tkanina koszulowa TC, skład surowcowy: minimum 35% bawełna, gęstość tkania 110x76/ cal= 456x299/dm grubość przędzy 45x45, gramatura 105g/m2+/-5%, na obydwóch rękawach naszyte pola rzepowe (wzór pola rzepowego stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji),
d) poz. 9 – koszula długi rękaw, kolor niebieski (naramienniki i klapki kieszeni w kolorze czarnym), długość do uda-koszula do wpuszczania w spodnie, każda koszula zaopatrzona w otwór na długopis, tkanina koszulowa TC, skład surowcowy: minimum 35% bawełna, gęstość tkania 110x76/ cal= 456x299/dm grubość przędzy 45x45, gramatura 105g/m2+/-5%, na obydwóch rękawach naszyte pola rzepowe (wzór pola rzepowego stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca obligatoryjnie składa wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) deklaracje zgodności przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz.U. 1994 nr 4 poz. 31) dla następujących pozycji, które są wymienione w tabeli nr 1 (umundurowanie pracownika Działu Ochrony), zamieszczonej w załączniku nr 1 do specyfikacji:
a) poz. 5 - półbuty letnie skórzane, sznurowane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny, płaski obcas, nosek okrągły,
b) poz. 7 – buty zimowe skórzane wysokie za kostkę, sznurowane, ocieplane, na grubej podeszwie antypoślizgowej, kolor czarny, typu wojskowego,
c) poz. 8 – Koszula krótki rękaw, kolor niebieski (naramienniki i klapki kieszeni w kolorze czarnym), długość do uda-koszula do wpuszczania w spodnie, każda koszula zaopatrzona w otwór na długopis, tkanina koszulowa TC, skład surowcowy: minimum 35% bawełna, gęstość tkania 110x76/ cal= 456x299/dm grubość przędzy 45x45, gramatura 105g/m2+/-5%, na obydwóch rękawach naszyte pola rzepowe (wzór pola rzepowego stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji),
d) poz. 9 – koszula długi rękaw, kolor niebieski (naramienniki i klapki kieszeni w kolorze czarnym), długość do uda-koszula do wpuszczania w spodnie, każda koszula zaopatrzona w otwór na długopis, tkanina koszulowa TC, skład surowcowy: minimum 35% bawełna, gęstość tkania 110x76/ cal= 456x299/dm grubość przędzy 45x45, gramatura 105g/m2+/-5%, na obydwóch rękawach naszyte pola rzepowe (wzór pola rzepowego stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 ust. 1,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych powyżej nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu.
5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sukcesywną dostawę materiałów biurowych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sukcesywną dostawę materiałów biurowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI