IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termon dostawy cząstkowej |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji, braku dostępności oferowanego produktu z przyczyn leżących po stronie producenta lub wycofania z obrotu lub wstrzymania w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny), c) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, d) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy (zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT), e) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru. 2. Obniżenie ceny oferowanych produktów przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. 3. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku: a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa; b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania wartości umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. 4. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy. 7. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-05, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Obuwie medyczne damskie różne rozmiary wg potrzeb Obuwie profilaktyczne, stabilne, dokładnie i estetycznie wykonane, skórzane (cholewka, wkładka), kolor biały, cholewka odkrywająca palce i piętę z możliwością regulacji tęgości. Podeszwa z lekkim uniesieniem w okolicy pięty, o niskiej ścieralności, antypoślizgowa, z profilowanymi wkładkami posiadającymi wałek podpalcowy, zagłębienie w tylnej części wkładki oraz podparcie łuku podłużnego stopy klejone przy użyciu kleju bezwonnego. Buty z możliwością wielokrotnego mycia i dezynfekcji, odporne na ścieranie, wilgoć i przykre zapachy, nie odparzające. 1 000 par 2. Obuwie medyczne męskie różne rozmiary wg potrzeb Obuwie profilaktyczne, stabilne, dokładne i estetycznie wykonane, skórzane (cholewka, wkładka) kolor biały, cholewka perforowana kryjąca palce, z paskiem dwufunkcyjnym przekładanym na piętę, podeszwa o niskiej ścieralności, antypoślizgowa, z profilem ortopedycznym, klejone przy użyciu kleju bezwonnego. Buty z możliwością wielokrotnego mycia i dezynfekcji, odporne na ścieranie, wilgoć i przykre zapachy, nie odparzające. 120 par
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18813000-1, 18813300-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Bluza robocza – pracownik fizyczny, wykonana z wysokiej jakości materiału 65% poliester, 35% bawełna, gramatura min. 265 g/m². Bluza odporna na rozdarcia, przecięcia i przepalenia, materiał odporny na pranie w wysokich temperaturach zapewniający stabilność rozmiaru po wielokrotnych praniach. Bluza i mankiety zapinane na guziki, dwie kieszenie na klatce piersiowej przykryte patkami, zapinanymi na rzep. W pasie po bokach gumki ściągające, dzięki czemu bluza nie odstaje i lepiej dopasowuje się do użytkownika. Otwory wentylacyjne pod pachami zapobiegają poceniu się, a tym samym zapewniają lepszy komfort użytkowania. Na piersi logo szpitala - SPSK Nr 1 w kontrastowym kolorze (nie białym). Kolor popielaty-szary, zielony, granatowy, oraz rozmiary M, L, XL, XXL - do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 2. Spodnie ogrodniczki, robocze wykonane z wysokiej jakości materiału 65% poliester, 35% bawełna, gramatura min. 265 g/m², odporne na rozdarcia, przecięcia i przepalenia, materiał odporny na pranie w wysokich temperaturach, zapewniający stabilność rozmiaru po wielokrotnych praniach. Wzmacniane na nogawkach z przodu, regulowane szelki zapinane na zatrzaski, rozporek zapinany na guziki, możliwość regulacji obwodu pasa dzięki ściągaczowi i guzikom. Po bokach dwie kieszenie wpuszczane, jedna duża kieszeń na klatce zapinana na zamek lub rzep. Kolor popielato-szary, zielony, granatowy oraz rozmiary M, L, XL, XXL do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 3. Koszula flanelowa robocza w kratkę, odporna na rozdarcia i wielokrotne pranie zapewniające stabilność rozmiaru, przyjemna w dotyku, zapinana na guziki, kieszeń na klatce piersiowej, 100% bawełna, gramatura min. 120 g/m². Na piersi logo szpitala - SPSK Nr 1 w kontrastowym kolorze (nie białym). Kolor niebieski, zielony, czerwony oraz rozmiary M, L, XL, XXL do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 4. Czapka robocza z daszkiem, 65% poliester, 35% bawełna. Usztywniony daszek i przód czapki, zapinana na zatrzask umożliwiający regulację obwodu głowy, kolor granatowy, zielony, lub szary do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 5. Czapka ocieplana dwustronna, 100% przędza akrylowa, gramatura min. 90 g/m², lekka, miękka i elastyczna dla zachowania optymalnego komfortu i dopasowania, rozmiar uniwersalny. 80 szt. 6. Bluza polarowa, poliester 100 %, gramatura min. 280 g/m², 420 g/mb miękka w dotyku, ciepła, zapinana na suwak, podkrój szyi zakończony stójką, rękawy zakończone mankietami, dwie dolne kieszenie wpuszczane, zapinane na suwaki, system ściągaczy wewnątrz u dołu. Na piersi logo szpitala - SPSK Nr 1 w kontrastowym kolorze (nie białym). Kolor granatowy, rozmiary M, L, XL, XXL do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 7. Kurtka zimowa, ocieplana, długa. Wytrzymała tkanina z mocnym i zwartym splotem – poliester 65%, bawełna 35%, gramatura min. 270 g/m². Wytrzymałe szwy oraz liczne i solidne ryglówki w miejscach szczególnie narażonych na rozerwanie. Nylonowa podszewka, kołnierz stójka, odpinany kaptur, zasuwana na zamek osłonięty listwą na rzepy, posiadająca wygodny i praktyczny system regulacji obwodu pasa w postaci ściągacza. Kieszenie wzmocnione tkaniną poliestrową, zabezpieczającą przed przebiciem ostrymi przedmiotami. Na piersi logo szpitala - SPSK Nr 1 w kontrastowym kolorze (nie białym). Kolor granatowy, grafitowy lub czarny, rozmiary M, L, XL, XXL - do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 8. Bezrękawnik ocieplany, zapinany na kryty zamek, na dole ściągacz z kieszeniami, 65% poliester, 35% bawełna, podszewka tafta, uniwersalny dla kobiet i mężczyzn. Na piersi logo szpitala - SPSK Nr 1 w kontrastowym kolorze (nie białym). Kolor granatowy, czarny, zielony, rozmiary S, M, L, XL, XXL, XXXL - do wyboru przez Zamawiającego. 80 szt. 9. Płaszcz wodoodporny typu sztormiak, długość za kolano trójwarstwowy materiał - 70% PCV i 30% PES, kaptur ściągany sznurkiem, przeciwwiatrowy ściągacz w rękawach. Zapinany na suwak z dodatkowymi plisami i napami, 2 zewnętrzne i szczelne kieszenie z klapką, wentylacja na plecach, kolor zielony i żółty, różne rozmiary do wyboru przez Zamawiającego. 50 szt. 10. Rękawice ocieplane wykonane z polaru ze ściągaczem w nadgarstku, kolor granat, czarny, zielony, rozmiary 8 i 10 do wyboru przez Zamawiającego. 80 par 11. Rękawice nylonowe, zakończone ściągaczem, zwiększona odporność na ścieranie i rozdarcie, zapewniające manualność i czucie trzymanego przedmiotu, rozmiary od 7 do 11 do wyboru przez Zamawiającego. 2 000 par 12. Rękawice typu „wampirki” bawełna 100 % powlekana gumą odporna na przecieranie, zakończone ściągaczem, rozmiary 8, 9, 10 do wyboru przez Zamawiającego. 5 000 par 13. Buty robocze, trzewiki, cholewka krupon skórzany barwiony, zawiązywane na sznurowadła. Podeszwa PU/PU, antystatyczna, antypoślizgowa, przyczepna do pochyłych powierzchni, odporna na oleje, benzynę oraz roztwory kwasów i zasad. Elastyczna antyprzebiciowa i antybakteryjna wkładka. Buty stabilne w kostce, czubek wzmacniany podnoskiem kompozytowym. Różne rozmiary do wyboru przez Zamawiającego. 15 par 14. Buty robocze, trzewiki, cholewka ze skór licowych o zmniejszonej nasiąkliwości wody i wysokim współczynniku przepuszczalności pary wodnej, zawiązywane na sznurowadła, wkładka skórzana antybakteryjna, stabilne w kostce, antyelektrostatyczne, bez podnoska. Różne rozmiary do wyboru przez Zamawiającego. 80 par 15. Buty robocze, trzewiki ocieplane, cholewka krupon skórzany barwiony, zawiązywane na sznurowadła. Podeszwa PU/PU, antystatyczna, antypoślizgowa, przyczepna do pochyłych powierzchni. Elastyczna antyprzebiciowa i antybakteryjna wkładka. Buty stabilne w kostce. Damskie i męskie. (30 i 30 par) 60 par
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18100000-0, 18831000-3, 18830000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy cząstkowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: