Dostawa ekwipunku dla ratowników GOPR

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ekwipunku dla ratowników GOPR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-22
  • Numer ogłoszenia626623-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626623-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego: dostawa ekwipunku dla ratowników GOPR
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, krajowy numer identyfikacyjny 70686900000000, ul. ul. Piłsudskiego  65 , 34-500  Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 061 550, e-mail zarzad@gopr.pl, faks 018 2061550 wew. 13.
Adres strony internetowej (URL): www.gopr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gopr.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gopr.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.2188 ) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Piłsudskiego 65, 34-500 Zakopane

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ekwipunku dla ratowników GOPR
Numer referencyjny: L.dz. 458a/I/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekwipunku dla ratowników/ratowniczek Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego przeznaczonego do użytkowania w trudnych całorocznych warunkach atmosferycznych, w ilości po 162 sztuk z każdego asortymentu wskazanego w ppkt 5. 2. Wszystkie elementy ekwipunku muszą stanowić kolekcję spójną pod względem wzornictwa i kolorystyki. Szkice modeli stanowią zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 3. Kolorystyka całej kolekcji: niebieski, czerwony, czarny. 4. Szczegółowe rozmiary ubrań Zamawiający poda w formie elektronicznej Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia. Odnośnie ekwipunku przeznaczonego dla kobiet, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tzw. ekwipunku uniwersalnego tj. produktów równoważnych we wskazanych w pkt.3.3 kolorach, spełniających właściwości poszczególnych produktów. Szczegółowe wymiary zostaną podane niezwłocznie po zawarciu umowy. 5. Kolekcja składa się z : 1) KURTKA LETNIA • wodoodporna, wiatroodporna, wytrzymała • zachowująca mały rozmiar po spakowaniu • ocieplany wyprofilowany kaptur z tylną regulacją • szeroki ergonomicznie wyprofilowany kołnierz • ergonomicznie wyprofilowane rękawy • lekkie elastyczne wykończenie mankietów i dołu kurtki • zamek główny z wewnętrzną wiatroszczelną listwą na pełnej długości; • zapinana na zamek kieszeń na piersi; • kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek; • elastyczne, miękkie i wiatroodporne wstawki na rękawach i z boku kurtki Materiał główny: Nylon Ripstop + wstawki z elastycznego materiału z zawartością co najmniej 10% elastanu Wykończenie: wodoodporna impregnacja DWR C6 Rozmiary: XS-3XL Kolor: czerwony z czarnymi wstawkami Waga: ok. 400 g (rozm. L) 2) KURTKA PRZECIWDESZCZOWA • wodoszczelna, wiatroszczelna, oddychająca, odporna na otarcia, wytrzymała; • zintegrowany kaptur kompatybilny z kaskiem, posiadający wyprofilowany daszek i system umożliwiający regulację jedną ręką • krój zapobiegający podwijaniu się kurtki do góry podczas wspinania; • mankiety regulowane na rzep; • zamki wentylacyjne po bokach kurtki; • wodoszczelny zamek główny • 2 wodoszczelne kieszenie na piersi o dużej pojemności; • kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek; • wewnętrzna kieszeń na telefon; • elastyczna regulacja obwodu dołu; • ergonomicznie wyprofilowane rękawy; • hydrofobowe wykończenie, wszystkie szwy zgrzewane; • wodoodporne zamki błyskawiczne typu YKK lub równoważne; Materiał główny: 3 warstwowy laminat z zastosowaniem membrany Gore-Tex® Pro Wykończenie: impregnacja wodoodpornym DWR C6 Krój: atletyczny Rozmiary: XS - 3XL Kolor: czerwony z czarnymi wstawkami Waga: ok. 460 g (rozm. L) 3) KURTKA OCIEPLANA • wodoodporna, wiatroszczelna, ciapła, wytrzymała • zachowująca mały rozmiar po spakowaniu • ocieplany, dopasowany kaptur zintegrowany z kołnierzem; • ergonomicznie wyprofilowane rękawy i partia barków dla optymalnego dopasowania • sportowy krój zapobiega podwijaniu się kurtki podczas wspinaczki; • wytrzymały zamek główny z wewnętrzną listwą wiatroszczelną na pełnej długości; • dwie kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek; • dodatkowa kieszeń zewnętrzna na piersi zapinana na zamek • dwie duże i elastyczne kieszenie wewnętrzne • elastyczny ochronny mankiet wewnątrz rękawa • regulacja obwodu dołu przez kieszenie; • dołączony do kurtki woreczek kompresyjny Materiał główny: 2 warstwowy laminat z membraną 10k/10k Podszewka: nylon 20D Ocieplina: zawierająca co najmniej 35% wełny Krój: Atletyczny Kolor: czerwony z czarnymi wstawkami Rozmiary: XS - 3XL Waga: ok. 430 g (rozm. L) 4) KAMIZELKA OCIEPLANA • wodoodporna, wiatroodporna, ciepła, wytrzymała, • zachowująca mały rozmiar po spakowaniu • zaopatrzona w wytrzymały zamek główny z wewnętrzną listwą wiatroszczelną na pełnej długości; • dwie kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek; • kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek pełniąca funkcję woreczka kompresyjnego; • elastyczne wstawki boczne; • odprowadzanie wilgoci zapobiegające wychłodzeniu organizmu • wyprodukowana z zachowaniem najwyższych norm środowiskowych - materiał z certyfikatem bluesign® lub równoważnym; Materiał główny: Nylon Ripstop + elastyczny materiał z zawartością co najmniej 10% elastanu Podszewka: polyester Ocieplina: zawierająca co najmniej 35% wełny Krój: Atletyczny Kolor: czerwony z czarnymi wstawkami Rozmiary: XS - 3XL Waga: ok. 230 g (rozm. L) 5) KURTKA REPREZENTACYJNA • oddychająca, szybkoschnąca; • wiatroodporna, wodoodporna, ciepła; • łatwa w pielęgnacji; • miękka w dotyku; • wytrzymały zamek główny pełnej długości; • ergonomicznie wyprofilowane rękawy; • dwie kieszenie zewnętrzne; • płaskie szwy • lekkie mankiety z elastycznym wykończeniem Materiał główny: 100% polyester Krój: regularny Kolor: czerwony Rozmiary: S - 4XL Waga: ok. 520 g (rozm. L) 6) KURTKA TECHNICZNA ZADANIOWA • wiatroszczelna, wodoszczelna, oddychająca, odporna na otarcia; • zgrzewane szwy; • podklejone detale; • kompatybilna z kaskiem, kaptur burzowy z wyprofilowanym daszkiem i jednoręczną regulacją - precyzyjne dopasowanie do głowy i kasku; • wysoki kołnierz zintegrowany z kapturem; • elastyczna regulacja obwodu dołu za pomocą ściągaczy; • sportowy krój zapobiega podwijaniu się kurtki podczas wspinaczki; • ergonomicznie wyprofilowane rękawy; • elastyczne wykończenie mankietów; • wytrzymały zamek główny z wewnętrzną listwą na pełnej długości; • łatwo dostępna kieszeń na piersi; • kompresuje się do własnej kieszeni; Materiał główny: 2,5 warstwowy laminat z membraną 10k/10k wzmocniony włóknem CORDURA Wykończenie: wodoodporne - bez PFC Krój: atletyczny Kolor: czerwony z dodatkiem czarnego Rozmiary: XS - 2XL Waga: ok. 300 g (rozm. L) 7) SPODNIE PRZECIWDESZCZOWE • wodoszczelne, wiatroszczelne, oddychające, wytrzymałe, odporne na otarcia; • bardzo wysoki i ergonomiczny pas z elastyczną wstawką z tyłu • pas boczny regulowany za pomocą rzepów • zamek z boku nogawek dający możliwość całkowitego rozpięcia i wentylacji • dwie nisko umieszczone kieszenie umożliwiające dostęp podczas wspinania • ergonomicznie wyprofilowane kolana; • wodoszczelne zamki YKK; • ochrona przed rakami; • zgrzewane szwy; Materiał główny: 3 warstwowy laminat z zastosowaniem membrany Gore-Tex® Pro Wzmocnienia nogawki: ochrona przed rozcięciami Krój: atletyczny Rozmiary: XS - 3XL Kolor: czarny Waga: ok. 510 g (rozm. L) 8) SPODNIE TECHNICZNE • wodoodporne, wiatroszczelne, oddychające, odporne na otarcia; • elastyczne w czterech kierunkach; • ergonomicznie wyprofilowane kolana; • cztery kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek; • kieszeń z tyłu zapinana na zamek; • zamki wentylacyjne po bokach; • wzmacniane wstawki u dołu nogawki dla ochrony przed rakami • haczyki u dołu nogawki dla przymocowania obuwia • elastyczne podwójne szwy • wyprodukowane z zachowaniem najwyższych norm środowiskowych - materiał z certyfikatem bluesign® lub równoważnym; Materiał główny: elastyczny materiał z dodatkiem elastanu (co najmniej 10%) Wykończenie: wodoodporne z zastosowaniem DWR C6 Krój: regularny Krój nogawki: regularny Rozmiary: XS - 3XL Kolor: czarny Waga: ok. 440 g (rozm. L) 9) SPODNIE UNIWERSALNE • wodoodporne, wiatroodporne, oddychające, odporne na otarcia; • elastyczne w czterech kierunkach; • ergonomiczny pas z elastycznymi wstawkami; • dwie kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek; • ergonomicznie wyprofilowane kolana; • tylna kieszeń zapinana na zamek; • regulacja dołu nogawki za pomocą ściągacza; Materiał główny: elastyczny materiał z dodatkiem elastanu (co najmniej 10%) Wykończenie: wodoodporne bez użycia PFC Krój: dopasowany Krój nogawki: prosty Rozmiary: S - 3XL Kolor: czarny Waga: ok. 350 g (rozm. L) Na oferowany ww. asortyment Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 12 miesięcy gwarancji 6. Wymagane oznaczenia : - Kurtki na lewej piersi termotransfer „GOPR z krzyżem” o wymiarach 45,4 mm / 60,0 mm na prawej piersi termotransfer „SFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW MSWiA” o wymiarach 85 mm /15,2 mm w kolorze liter GOPR na prawym rękawie na ramieniu termotransfery „sponsorów” w ilości nie więcej niż 5 - termotransfery/logotypy sponsorów dostarczy Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy (załączone do siwz logotypy są poglądowe) - Kamizelka na lewej piersi termotransfer „ GOPR z krzyżem” o wymiarach 45, 4 mm/ 60,0 mm na prawej piersi termotransfer „ SFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW MSWiA” o wymiarach 85 mm /15,2 mm w kolorze liter GOPR - Spodnie na lewej nogawce termotransfer „GOPR z krzyżem” 45,4 mm/ 60,0 mm Dopuszcza się znak/nazwa producenta o powierzchni do 25cm2 - na wszystkich wyrobach. 7. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w szczególności pkt 3.5 siwz ) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18200000-1
18410000-6
18412000-0
18412100-1
18412300-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-27

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wyjaśnia, że przez termin określony w pkt II.8 ogłoszenia należy rozumieć wymagany termin dostawy ekwipunku. Natomiast dopuszcza się wykonanie oznaczeń odzieży termotransferami „sponsorów i partnerów GOPR” sukcesywnie (partiami), o których mowa w pkt II.4 ppkt 6 ogłoszenia, nie później niż do dnia 31.03.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- folder, katalog, prospekt z listą parametrów/właściwości technicznych producenta dla oferowanej odzieży opisanej w pkt 3.5. siwz itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; -oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowane dostawy wymogu gramatury materiałów, z których wykonana będzie odzież, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; - wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.4 lit a) lit. d) siwz – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 14:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie artykułu 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych tj. RODO), informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe 34-500 Zakopane ul. Józefa Piłsudskiego nr 65, NIP7361039808, REGON 000706869, KRS 0000156881Adres e-mail: zarząd@gopr.pl tel. 18 20 61 550, 20 14 152, www.gopr.pl 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: iod@gopr.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ekwipunku dla ratowników GOPR, znak referencyjny L.dz 458a/I/2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji międzynarodowych. 8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: • żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprawdzenia, sprostowania(1) , zgodnie z art. 15, 16 RODO, • ograniczenia ich przetwarzania (2), zgodnie z art. 18 ust. 2 RODO, • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: • prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającemu w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku pozyskania przez wykonawcę danych osobowych od osób trzecich dla niniejszego postępowania, wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych zgodnie z treścią, wskazaną w formularzu oferty. 11. Administrator Danych Osobowych nie podejmuje w oparciu o Pani/Pana dane osobowe zautomatyzowanych decyzji, w tym nie będzie dokonywać profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 12. Administrator Danych Osobowych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym, czy umyślnym, zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. (1)Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. (2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup energii elektrycznej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: ZAKUP I DOSTAWA SPECJALNEJ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI