Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP 2
1.2.29 Dostawa art. BHP II
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18141000-9 - Rękawice robocze
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
kod CPV: 18100000-0, 18141000-9, 18424300-0, 18130000-9, 35113400-3
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18800000-7 - Obuwie
Sprzątanie
Poznań, Kostrzyn, Swarzędz, Nekla (wielkopolskie)
Przeprowadzki transport utylizacja mebli rozbiórki
Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie firm, sprzątanie spółdzielni, koszenie traw
Oborniki (wielkopolskie)
M7M.pl Tonery Tusze Poznan Darmowa dostawa
Poznań (wielkopolskie)
Mycie okien, mycie okien na wysokości, mycie posadzki
Poznań (wielkopolskie)
Meble biurowe i metalowe - Mebiuro.pl
Poznań (wielkopolskie)
Kartondlaciebie.pl - Producent Opakowań Kartonowych
Poznań (wielkopolskie)
Hydraulika,
Złotów (wielkopolskie)
Pranie tapicerki meblowej i samochodowej
Okonek Świnoujście, Międzyzdroje, Gryfice (wielkopolskie)