Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP 2
1.2.29 Dostawa art. BHP II
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18141000-9 - Rękawice robocze
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
kod CPV: 18100000-0, 18141000-9, 18424300-0, 18130000-9, 35113400-3
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
1. Przedmiotem zamówienia jest nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych
z normami i opisem zawartym w SWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
2. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, dla zadania 1 i 2 w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do czwartku, w piątek od 8.00 do 12.00, dla zadania 3-5- od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 13.00.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 zadań wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1 – RĘKAWICE ROBOCZO-OCHRONNE DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 2 – KOMBINEZONY DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 3– ODZIEŻ OCHRONNA I ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA SŁUŻBY
MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 4 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
ZADANIE NR 5 – ODZIEŻ OCHRONNA DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
4. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych – załącznik nr 3 do SWZ, w których zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4A, 4B do SWZ – Projekty umów.
6. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
7. Zamawiający wymaga w Zadaniu nr 3-5 przedłożenia przez Wykonawcę w terminie
3 dni od podpisania umowy tabeli rozmiarowej do każdego z produktów, dla którego była wymagana. Szczegółowe informacje w tym zawarte są w formularzach cenowych oraz projekcie umowy dla zadań 3-5.
8. Wymaga się by Wykonawca, w załącznikach nr 3 do SWZ, w tabelach, w kolumnie nr 7, wpisał informacje zgodnie z tytułem kolumny i zapisami pod tabelą (przepisanie informacji z kolumny nr 2 do kolumny nr 7 nie będzie uznawane) w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego oraz jednoznacznej weryfikacji oferowanego produktu.
9. W przypadku ubrań które będą szyte (dot. Zadania nr 4), proszę zamieścić taką informację w formularzu cenowym w kolumnie nr 8.
10. Nie wpisanie żądanych informacji w kolumnie nr 7 w zał. nr 3 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
12. Zamówienia DODATKOWE: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
18800000-7 - Obuwie