33/24 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
33/24 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00417046
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
33/24 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070621590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Armii Krajowej 101

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-316

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 810 21 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@hospital.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.hospital.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

33/24 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac81ec5c-0c23-4169-94ff-ce44cb0df496

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038906/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://hospital.logintrade.net/zapytania_email,170665,6a4a6eba718b338aa40f3d698ff6a6c5.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://hospital.logintrade.net/zapytania_email,170665,6a4a6eba718b338aa40f3d698ff6a6c5.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający wyznacza następujące
osoby do kontaktu z Wykonawcami: Bożena Wiewióra i
Magdalena Martyniak. 2. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy Przetargowej Szpitala
Wojewódzkiego w
Bielsku-Białej jest bezpłatne.3.Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych
danych, kodowania oraz oznaczania czasu przekazania danych przy użyciu Platformy Przetargowej
Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/.1)Do połączenia używany
jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.
Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca
posiadający kontona Platformie Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: ma dostęp do
możliwości złożenia, zmiany,wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie
pytań do treści swz oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy
Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej:
a) Rekomendowane przeglądarki internetowe:
• Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
• Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet;
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
• włączona obsługa JavaScript;
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader.
3) Wymagane formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .xlsx, .xls, .rtf, .odt. .pdf. Zaleca się aby formularz cenowy został przesłany
w formacie: .doc, .docx, .xlsx, .xls z możliwością edytowania.
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas
przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku
wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej,
wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje
Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie
Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
4. W
przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, zawierają informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych
informacji,
przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera
tajemnicę przedsiębiorstwa”.5.Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w swz w Rozdziale VIII ust. 3
pkt 1 musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.6.Pozostałe informację określa Rozdział X swz.7.W sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej mają przepisy rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 r.poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała; tel.: +48 33 810 01 43, fax.: +48 33 810 21 01, e-mail: przetargi@hospital.com.pl
2. w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej: tel.: +48 33 810 22 37, e-mail: iod@hospital.com.pl ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym pod nazwą: „33/24 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej” – nr referencyjny 33/24;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, nie krócej jednak niż okres obowiązywania umowy, upływ terminu gwarancji określonego w umowie, okres trwałości projektu/programu;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
9. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przed upływem okresu 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 33/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.
2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

Lp. Kryteria Waga Metoda oceny
1. Cena 60% Najniższa zaoferowana cena oferty
cena oferty badanej x 100 x 60%
2. Jakość wykonania 20% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 2
20 x 100 x 20%
3. Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości 20% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 3
20 x 100 x 20%

2) Metoda oceny w kryterium „Jakość wykonania”:
a) Na podstawie złożonych próbek: Kieszenie, rozporek i szlufki w oferowanej odzieży wzmocnione dodatkowo „ryglami”, guma w spodniach i spódnicy przeszyta (nie przekręca się) – 20 punktów,
b) Na podstawie złożonych próbek: Brak któregokolwiek z elementów wykonania wymieniona w lit. a – 0 punktów.
3) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”:
a) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 5 dni roboczych – 20 punktów,
b) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 8 dni roboczych – 10 punktów,
c) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 14 dni roboczych – 0 punktów,
licząc od daty przekazania Wykonawcy reklamowanego wyrobu, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
4) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + J + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
J – punkty przyznane w kryterium „Jakość wykonania”,
T – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”.
5) Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych tj. w dół gdy cyfra dziesiątek jest równa 0, 1, 2, 3 lub 4; w górę gdy cyfra dziesiątek jest równa 5, 6, 7, 8 lub 9).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.
2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

Lp. Kryteria Waga Metoda oceny
1. Cena 60% Najniższa zaoferowana cena oferty
cena oferty badanej x 100 x 60%
2. Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości 40% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 2
40 x 100 x 40%

2) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”:
a) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 5 dni roboczych – 40 punktów,
b) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 8 dni roboczych – 20 punktów,
c) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 14 dni roboczych – 0 punktów,
licząc od daty przekazania Wykonawcy reklamowanego wyrobu, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
T – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”.
4) Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych tj. w dół gdy cyfra dziesiątek jest równa 0, 1, 2, 3 lub 4; w górę gdy cyfra dziesiątek jest równa 5, 6, 7, 8 lub 9).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.
2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

Lp. Kryteria Waga Metoda oceny
1. Cena 60% Najniższa zaoferowana cena oferty
cena oferty badanej x 100 x 60%
2. Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości 40% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 2
40 x 100 x 40%

2) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”:
a) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 5 dni roboczych – 40 punktów,
b) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 8 dni roboczych – 20 punktów,
c) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 14 dni roboczych – 0 punktów,
licząc od daty przekazania Wykonawcy reklamowanego wyrobu, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
T – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”.
4) Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych tj. w dół gdy cyfra dziesiątek jest równa 0, 1, 2, 3 lub 4; w górę gdy cyfra dziesiątek jest równa 5, 6, 7, 8 lub 9).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.
2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

Lp. Kryteria Waga Metoda oceny
1. Cena 60% Najniższa zaoferowana cena oferty
cena oferty badanej x 100 x 60%
2. Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości 40% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 2
40 x 100 x 40%

2) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”:
a) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 5 dni roboczych – 40 punktów,
b) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 8 dni roboczych – 20 punktów,
c) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 14 dni roboczych – 0 punktów,
licząc od daty przekazania Wykonawcy reklamowanego wyrobu, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
T – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”.
4) Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych tj. w dół gdy cyfra dziesiątek jest równa 0, 1, 2, 3 lub 4; w górę gdy cyfra dziesiątek jest równa 5, 6, 7, 8 lub 9).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.
2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

Lp. Kryteria Waga Metoda oceny
1. Cena 60% Najniższa zaoferowana cena oferty
cena oferty badanej x 100 x 60%
2. Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości 40% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 2
40 x 100 x 40%

2) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”:
a) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 5 dni roboczych – 40 punktów,
b) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 8 dni roboczych – 20 punktów,
c) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 14 dni roboczych – 0 punktów,
licząc od daty przekazania Wykonawcy reklamowanego wyrobu, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
T – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”.
4) Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych tj. w dół gdy cyfra dziesiątek jest równa 0, 1, 2, 3 lub 4; w górę gdy cyfra dziesiątek jest równa 5, 6, 7, 8 lub 9).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie do Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej, wg zestawienia ilościowego i rodzajowego określonego w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwaną dalej „swz”, spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 2 do swz, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do swz.
2. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:

Lp. Kryteria Waga Metoda oceny
1. Cena 60% Najniższa zaoferowana cena oferty
cena oferty badanej x 100 x 60%
2. Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości 40% Liczba punktów oferty badanej przyznanych zgodnie z metodą określoną w pkt 2
40 x 100 x 40%

2) Metoda oceny w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”:
a) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 5 dni roboczych – 40 punktów,
b) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 8 dni roboczych – 20 punktów,
c) Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości do 14 dni roboczych – 0 punktów,
licząc od daty przekazania Wykonawcy reklamowanego wyrobu, przy czym dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo za wolny od pracy oraz sobota.
3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów według wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – łączna liczba punktów,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
T – punkty przyznane w kryterium „Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości”.
4) Wyniki obliczeń zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych tj. w dół gdy cyfra dziesiątek jest równa 0, 1, 2, 3 lub 4; w górę gdy cyfra dziesiątek jest równa 5, 6, 7, 8 lub 9).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wady lub usterki w okresie gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej określone w ust. 2.
2. Określenie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej – Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej podmiotowych środków dowodowych złożonych przez Wykonawcę, według formuły „spełnia – nie spełnia”, w następujący sposób:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części spośród części 1, 4 i 5 jeżeli w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie należyte wykonanie jednej dostawy odzieży roboczej;
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części spośród części 2, 3 i 6, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie jednej dostawy obuwia roboczego lub operacyjnego.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1 swz.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w ust. 1,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na
zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów, podmiotowe środki dowodowe wymienione w
ust. 1 dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego –
Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że
pełnomocnictwo dla tej osoby zostało złożone wraz z ofertą, obejmuje swym zakresem umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy w zakresie składania podmiotowych środków dowodowych i jest aktualne. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio
do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby
działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy
niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) w odniesieniu do Części 1:
a) certyfikat OEKO-TEX® Standard 100 dla tkaniny, z której zostanie uszyta odzież,
b) karty techniczne tkaniny, z której zostanie uszyta odzież zawierające nazwę tkaniny oraz wymagane parametry (gramatura, skład),
c) foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju odzieży wyszczególnionej w Części 1,
d) wzornik kolorów tkaniny,
e) próbki oferowanego towaru dla każdej pozycji - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po 1 sztuce każdego rodzaju odzieży wyszczególnionej w Części 1.
uwaga: próbki oferowanego towaru dla każdej pozycji zawierają parametry oceniane i nie podlegają uzupełnieniu.
2) w odniesieniu do Części 2: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju obuwia wyszczególnionego w Części 2;
3) w odniesieniu do Części 3: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór;
4) w odniesieniu do Części 5: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanego wyrobu - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju odzieży wyszczególnionej w Części 5;
5) w odniesieniu do Części 6: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju obuwia wyszczególnionego w Części 6.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) w odniesieniu do Części 1:
a) certyfikat OEKO-TEX® Standard 100 dla tkaniny, z której zostanie uszyta odzież,
b) karty techniczne tkaniny, z której zostanie uszyta odzież zawierające nazwę tkaniny oraz wymagane parametry (gramatura, skład),
c) foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju odzieży wyszczególnionej w Części 1,
d) wzornik kolorów tkaniny.
2) w odniesieniu do Części 2: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju obuwia wyszczególnionego w Części 2;
3) w odniesieniu do Części 3: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór;
4) w odniesieniu do Części 5: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanego wyrobu - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju odzieży wyszczególnionej w Części 5;
5) w odniesieniu do Części 6: foldery z kolorowymi zdjęciami wzorów (fasonów) oferowanych wyrobów - proszę zaznaczyć oferowany wzór każdego rodzaju obuwia wyszczególnionego w Części 6.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:
1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z swz (Załącznik Nr 1 do swz).
2) Wypełniony Załącznik Nr 2 do swz.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w
zakresie wskazanym w Rozdziale VII swz i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w Rozdziale VI swz złożone na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do swz.
a) w
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawca, który
polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1,
także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3.
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z
ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby
gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia 4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania
nie
wynika z dokumentu rejestrowego – Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia pkt 4 stosuje się
odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp lub podwykonawcy
niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasada

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w niżej wymienionych wysokościach w PLN:
Część 1 2 883,00
Część 2 1 071,00
Część 3 369,00
Część 4 144,00
Część 5 327,00
Część 6 72,00
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 462 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 54 1020 2528 0000 0102 0539 4954.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp.
7. Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnik Konsorcjum
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże Zamawiającemu kopię umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy działającego w formie spółki cywilnej, Wykonawca przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego, przekaże Zamawiającemu kopię umowy spółki cywilnej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej
pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach
określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 4 do swz, w par. 8

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://hospital.logintrade.net/zapytania_email,170665,6a4a6eba718b338aa40f3d698ff6a6c5.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dot. sekcji V. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7ust.1 ustawy z dnia 13kwietnia2022roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023r.poz.1497ze zm.).
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY1.Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w
swz w Rozdziale VIIIust.3pkt1 musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach
danych: .doc, .docx, .xlsx, .xls, .rtf, .odt. .pdf. i złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2.Treść oferty musi być
zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w swz.3. Do oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 należy dołączyć:
1)przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2, z zastrzeżeniem iż przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. e, musi być przekazany w terminie wyznaczonym do upływu składania ofert w sposób określony w Rozdziale X ust. 13;
2)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 2 (jeżeli dotyczy),
3)pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 3 (jeżeli dotyczy),
4)dowody na odstąpienie od wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 (jeżeli dotyczy).
4.W przypadku gdy dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę, przedmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia i
dokumenty złożone wraz z ofertą, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 1233), Wykonawca, w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
„Zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale
zastosowanie mają postanowienia Rozdziału X swz oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020 r. poz. 2452).dot. Sekcji VIII. pkt 8.3)1.Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie ofert przez Zamawiającego. 2.W
przypadku awarii systemu teleinformatycznego, powodującej brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w Sekcji VIII. pkt 8.3), otwarcie ofert nastąpi
niezwłocznie po usunięciu awarii.3.Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na
stronie internetowej prowadzonego postępowania.FORMALNOŚCI, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1.W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, Zamawiający wyznaczy termin i miejsce zawarcia umowy.
2. Zamawiający nie przewiduje-patrz Rozdział XIX swz
INF. DODATKOWE DOTYCZĄCE OKRESU REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia, do dnia 30listopada2025r. w niżej wymienionych etapach:
I etap–w terminie do dn. 31października 2024r. ;
II etap–w terminie do dn.30listopada 2024r.;
III etap–w terminie do dn.31stycznia 2025r.;
IV etap–w terminie do dn.31marca 2025r.;
V etap–w terminie do dn.30listopada 2025r.;
w rodzajach i ilościach określonych w Zał. Nr 2 do swz dla każdej części zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli i krzeseł biurowych - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli i krzeseł biurowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI