OgĹoszenie nr 16035 - 2017
z dnia 2017-01-30 r.
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ
zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 369626
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 373597
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ
cego
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ
cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ
cych
nie
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ
ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: PrzedsiÄbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu - SpĂłĹka z ograniczonÄ
odpowiedzialnoĹciÄ
, krajowy numer identyfikacyjny
091581150, ul.
ul. KS. P. WawrzyniakaÂ
33,
88-100Â
InowrocĹaw, paĹstwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
+48 523564300, faks
+48 523564305, e-mail
k.glonek@pgkimino.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Inny: SpĂłĹka z o.o.- wĹasnoĹÄ samorzÄ
dwa, zarzÄ
dzanie nieruchomoĹciami
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
PodziaĹ obowiÄ
zkĂłw miÄdzy zamawiajÄ
cymi w przypadku wspĂłlnego udzielania zamĂłwienia, w tym w przypadku wspĂłlnego przeprowadzania postÄpowania z zamawiajÄ
cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej (jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez kaĹźdego z zamawiajÄ
cych, jeĹźeli zamĂłwienie zostaĹo udzielone w imieniu i na rzecz pozostaĹych zamawiajÄ
cych w sekcji I naleĹźy wskazaÄ ktĂłry z zamawiajÄ
cych zawarĹ umowÄ):
UpowaĹźnionym do przeprowadzenia postÄpowania i udzielenia zamĂłwienia w imieniu i na ich rzecz zamawiajÄ
cych jest PrzedsiÄbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu - SpĂłĹka z ograniczonÄ
odpowiedzialnoĹciÄ
. OdpowiedzialnoĹÄ za postÄpowanie â zgodnie z art. 16 ust 6 ustawy Pzp
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ
cego: ubezpieczenie majÄ
tku i innych interesĂłw PrzedsiÄbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu â Sp. z o.o. oraz podmiotu zaleĹźnego.
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
DMP. 28/2016
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiot zamĂłwienia podzielony zostaĹ na piÄÄ nastÄpujÄ
cych czÄĹci:
CzÄĹÄ I: ubezpieczenie majÄ
tku i odpowiedzialnoĹci cywilnej PrzedsiÄbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu â Sp. z o.o. oraz podmiotu zaleĹźnego i ubezpieczenie budynkĂłw, budowli i odpowiedzialnoĹci cywilnej wspĂłlnot i wĹaĹcicieli budynkĂłw zarzÄ
dzanych i administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w InowrocĹawiu . Zakres zamĂłwienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym:
- od kradzieĹźy z wĹamaniem i rabunku,
- przedmiotĂłw szklanych od stĹuczenia,
2) ubezpieczenie odpowiedzialnoĹci cywilnej,
3) ubezpieczenie odpowiedzialnoĹci cywilnej wspĂłlnot i wĹaĹcicieli budynkĂłw zarzÄ
dzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w InowrocĹawiu
4) ubezpieczenie sprzÄtu elektronicznego
5) ubezpieczenie maszyn od uszkodzeĹ
CzÄĹÄ II: obowiÄ
zkowe ubezpieczenie zarzÄ
dcy nieruchomoĹci PrzedsiÄbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu â Sp. z o.o.
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Tak
II.5) GĹĂłwny Kod CPV:
66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
66515100-4,
66515400-7,
66515000-3,
66516400-4,
66516000-0
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
CZÄĹÄ NR: 1Â Â
| NAZWA: ubezpieczenie majÄ
tku i odpowiedzialnoĹci cywilnej PrzedsiÄbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu â Sp. z o.o. oraz podmiotu zaleĹźnego i ubezpieczenie budynkĂłw, budowli i odpowiedzialnoĹci cywilnej wspĂłlnot i wĹaĹcicieli budynkĂłw zarzÄ
dzanych i administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w InowrocĹawiu |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 11/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT215000.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
InterRisk Towarzystwo UbezpieczeĹ S. A. Vienna Insurance Group,Â
,Â
ul. Noakowskiego 22,Â
00-668,Â
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 359496.83 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 359496.83 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 359496.8 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÄĹÄ NR: 2Â Â
| NAZWA: obowiÄ
zkowe ubezpieczenie zarzÄ
dcy nieruchomoĹci PrzedsiÄbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w InowrocĹawiu â Sp. z o.o. |
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione
nie
NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 11/01/2017 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT2000.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ
cych czĹonkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogÄ
elektronicznÄ
: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA
ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
nie
InerRisk Towarzystwo UbezpieczeĹ S. A. Vinna Insurance Group,Â
,Â
ul. Noakowskiego 22,Â
00-668,Â
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ
:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ
cego czĹonkiem Unii Europejskiej:
nie
SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 5000.00 Oferta z najniĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 5000.00 >
Oferta z najwyĹźszÄ
cenÄ
/kosztem 5000.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom
WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybieÂ
 na podstawie art.
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.