Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole w Komorowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole w Komorowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMichałowice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaZ wolnej ręki
  • ZamawiającyGmina Michałowice
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109356
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109356 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Michałowice: Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole w Komorowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstańców Warszawy  1, 05-816   Michałowice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01, e-mail k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.michalowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole w Komorowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.37.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole w Komorowie”. Zakres robót określa zał. A (przedmiar) oraz zał. B w części dotyczącej nawierzchni placu zabaw (STWiOR) do zaproszenia do negocjacji. Opis nawierzchni poliuretanowej: Wykonana nawierzchnia powinna spełniać wymagania techniczne dla placów zabaw i uwzględniać parametry użytkowe urządzeń /bezpieczeństwo upadku z wysokości/znajdujących się na placu zabaw oraz parametry jakościowe. Materiał nawierzchni winien być obojętny dla otoczenia i zdrowia użytkowników, nie może zawierać szkodliwych składników. Kolor nawierzchni placu zabaw: nawierzchnia jednolita, kolor: czerowony albo żółty, albo pomarańczowy. 1.2 Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP. 1.3. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 1.4 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określają: a) przedmiary, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) utylizacji należy poddać materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę materiałów z rozbiórek. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) w wynagrodzeniu należy uwzględnić koszty urządzenia i utrzymania zaplecza robót, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) na swój koszt wykonawca wykonuje schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia mają posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.). 1.6 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy (zał. nr 4).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112723-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT134043.52
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum firm: Lider AS BUD Albert Śpiewakowski, Konsorcjant: Piotr Zakrzewski,  ,  ul. Ciołkosza 2/41,  03-134,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 279400
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający Gmina Michałowice prowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Modernizacja budynków: Szkoły w Komorowie, Szkoły w Michałowicach, Szkoły i Przedszkola w Nowej Wsi – roboty remontowe” (nr sprawy: ZP.271.26.2017, nr ogłoszenia BZP: 525667-2017), w podziale na nastepujące 4 części zamówienia: Część I: „Modernizacja budynków Szkoły w Komorowie – roboty remontowe”. Część II: „Modernizacja budynków Szkoły w Michałowicach – roboty remontowe Część III: „Modernizacja budynków Szkoły i Przedszkola w Nowej Wsi – roboty remontowe”. Część IV: „Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole w Komorowie” W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 21 czerwca 2017 r. w ww. postępowaniu nie złożono żadnej oferty, co dotyczy każdej z wymienionych części zamówienia. Powyższa okoliczność stała się podstawą unieważnienia postępowania przetargowego w dniu 4 lipca 2017 r. w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ogłoszenie nr BZP: 104320-2017 ). W tym stanie rzeczy, nie zmieniając w sposób istotny pierwotnych warunków zamówienia w zakresie dotyczącym przedsięwzięcia pn. „Wymiana nawierzchni placu zabaw przy szkole w Komorowie” (w szczególności: termin wykonania zamówienia, warunki podmiotowe, opis przedmiotu zamówienia) Komisja stwierdziła, iż zachodzą przesłanki ustawowe udzielenia zamówienia z wolnej ręki o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie około 35 m2 gresu na tarasach - Łomianki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Zlecę ułożenie około 35 m2 gresu na tarasach, od czoła wykończenie marmolitem i płytkami klinkierowymi. Podłoże przygotowane, hydroizolacja szlamowa zrobiona. Zależy mi na szybkiej realizacji. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI