Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPołaniec
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Połaniec
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-18
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109391
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109391 - 2017 z dnia 2017-07-18 r.
Połaniec: Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 543565-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Połaniec, krajowy numer identyfikacyjny 83040971000000, ul. ul. Ruszczańska  27, 28230   Połaniec, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 158 650 305, faks 158 650 328, e-mail katarzyna.bak@umig.polaniec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.polaniec.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
TI.271.144.2017.TIB-1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zakres prac remontowych obejmować będzie następujące roboty budowlane: szpachlowanie i malowanie ścian oraz sufitów, wymiana okładzin ściennych i podłogowych, naprawa drzwi wewnętrznych, wymiana płytek ceramicznych, wymiana i cyklinowanie parkietu, wymiana lamp oświetleniowych itp. 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 3. Załączony zakres rzeczowy robót – stanowi podstawę do oszacowania robót. 4. Kosztorys ofertowy należy opracować na podstawie załączonego Zakresu Rzeczowego Robót, w którym należy uwzględnić wszelkie niezbędne koszty do właściwego wykonania przedmiotowego zamówienia. 5. Planowana technologia wykonania przedmiotowych robót budowlanych oraz użyte materiały winny być w podwyższonym standardzie. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik. 8. Kosztorys ofertowy należy opracować na podstawie załączonego Zakresu Rzeczowego Robót - Zamówienia, w których trzeba uwzględnić wszelkie koszty pośrednie do należytego wykonania przedmiotowych robót budowlanych. Wymagania dodatkowe:  Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia.  Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót - min. 12 miesięcy, a max. 18 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna sie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Zatem na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę kompletnego magazyny energii - Kostomłoty Pierwsze
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę kompletnego magazyny energii o mocy 19,8 kw i pojemnosci 19,8 kwh i zintegrowanie z istniejącą instalacją fotowoltaiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Roboty modernizacyjne w budynkach i na terenie Instytutu Spawalnictwa
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU NR 68
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty modernizacyjne w budynkach i na terenie Instytutu Spawalnictwa
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI