Ogłoszenie nr 85895 - 2017
z dnia 2017-05-22 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuTermomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Andrzejewie współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54961
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrzejewo, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Warszawska
,
07305
Andrzejewo, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
862 717 003, faks
862 717 120, e-mail
gmina-andrzejewo@xl.wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrzejewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka termomodernizacja i remont budynku Szkoły Podstawowej w Andrzejewie” 1. Roboty branży budowlanej
1.1. Docieplenie ścian zewnętrznych
1.2. Docieplenie stropu nad piętrem
1.3. Docieplenie stropodachu wentylowanego nad salą gimnastyczną
1.4. Docieplenie dachu i ścianek kolankowych
1.5. Wymiana stolarki zewnętrznej
1.6. Wymiana stolarki wewnętrznej
1.7. Docieplenie i izolacja podłóg na gruncie
1.8. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji krystalicznej
1.9. Remont posadzek
1.10. Remont dachu
1.11. Remont schodów wewnętrznych
1.12. Schody zewnętrzne – wejścia od wschodu
1.13.Roboty murowe, stolarka
1.14. Tynki, okładziny ścienne, roboty malarskie i inne
2. Roboty branży sanitarnej
2.1 Instalacja wodociągowa
2.1.1 Roboty montażowe
2.1.1.1. Rurociągi
2.1.1.2. Armatura
2.1.1.3. Izolacja
2.1.1.4. Roboty towarzyszące
2.1.1.5. Roboty demontażowe
2.2. Instalacja kanalizacji sanitarnej
2.2.1. Roboty montażowe
2.2.1.1. Rurociągi
2.2.1.2. Przybory sanitarne
2.2.1.3. Roboty demontażowe
2.2.1.4. Roboty towarzyszące
2.3. instalacja co. i ct.
2.3.1. Roboty montażowe
2.3.1.1.Rurociągi
2.3.1.2. Izolacje
2.3.1.3. Grzejniki i armatura
2.3.1.4.Roboty towarzyszące
2.3.1.5.Roboty demontażowe
2.4. instalacja wentylacji mechanicznej
2.5. kotłownia na paliwo stałe (pelet)
1. Roboty branży elektrycznej
1.1. Instalacja elektryczna oświetleniowa
1.2.Instalacja minielektrowni PV
2. Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej z przeznaczeniem na łazienki
2.1. Łazienka na piętrze
2.2. Łazienka nr 1 na parterze
2.3. Łazienka nr 2 na parterze
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45421000-4,
45453000-7,
45330000-9,
45331210-1,
45331000-6,
45310000-3,
45311000-0,
40420000-2,
45111300-1,
45211310-5
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1436483.57 Walutapl IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LRBART Bartosz Łogwiński i wspólnik sp.j.,
biuro@legart.pl,
ul. Kryształowa 21,
21-500,
Rakowiska, kraj/woj.
lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1992600 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1992600 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2330850 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.