Ogłoszenie nr 97958 - 2017
              z dnia 2017-06-19 r.
            
Zamieszczanie ogłoszenia:
              obowiązkowe.
            
Ogłoszenie dotyczy:
              zamówienia publicznego
            
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
                nie
              
 Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              tak
              
              Numer ogłoszenia: 508922-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              nie
            
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
                  nie
                
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
              63070133800000, ul.
              ul. Parkowa 
              6,
              63100  
              Śrem, państwo
              Polska, woj.
              wielkopolskie, tel.
              061 2830511, 28-30527, faks
              612 830 190, e-mail
              pgkim_srem@wp.pl
                Adres strony internetowej (URL): www.pgk.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
                  Podmiot prawa publicznego
                
 
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
              
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
                
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego
                Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
              II.2) Rodzaj zamówienia:
                II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              Dostawa oleju napędowego w ilości 15000 l/miesięcznie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
                  Nie
                
                II.5) Główny Kod CPV:
                09134100-8
                Dodatkowe kody CPV: 
                
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
                  Przetarg nieograniczony
                
 
                III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
               
                III.3) Informacje dodatkowe:
                |  | 
                    Postępowanie/część zostało unieważnione 
                    
                    nie
                   
                    Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
                    
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT573300 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert3 
                      w tym
                       Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0  IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
                      Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
                       
                        nie
                       BGW Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Handlowe Sp. z o.o., 
                        biuro@bgw.pl, 
                        Syrenia 9, 
                        60-960, 
                        Poznań,  kraj/woj.
                        wielkopolskie 
                        Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
                        
                          tak
                         
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
                        
                          nie
                         
                        Skrót literowy nazwy państwa:
                         
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
                        
                          nie
                         
                        Skrót literowy nazwy państwa:
                        
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 572220 Oferta z najniższą ceną/kosztem 572220 >
                      Oferta z najwyższą ceną/kosztem 578462,40 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
                        Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
                        IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
              IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
            
IV.9.1) Podstawa prawna
            Postępowanie prowadzone jest w trybie  
             na podstawie art.  
             ustawy Pzp.
            
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
            Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.