Ogłoszenie nr 113284 - 2017
z dnia 2017-07-28 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77661
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Nadleśnictwo Łuków z siedzibą w Ławkach 56a, 21-400 Łuków upoważniło Nadleśnictwo Jabłonna z siedzibą w Jabłonnie, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania częściowego nr 3: "Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego - kancelarii Leśnictwa Stoczek".
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, NIP: 5250010924, REGON: 012567157, osoba do kontaktów: Paweł Niećko - specjalista ds. inwestycyjno - remontowych, adres e-mail: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl,,
Nadleśnictwo Łuków Ławki 56A, 21-400 Łuków, NIP: 8250004285, REGON: 012567186, osoba do kontaktów Paweł Niećko - specjalista ds. inwestycyjno - remontowych, adres e-mail: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/zamowienia_publiczne
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jabłonna, krajowy numer identyfikacyjny
1256715700000, ul.
ul. Wiejska
20,
05110
Jabłonna, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 744 933, faks
227 744 596, e-mail
jablonna@warszawa.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
Nadleśnictwo Jabłonna przeprowadziło postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
1. Zadanie częściowe nr 1: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów.
2. Zadanie częściowe nr 2: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie.
3. Zadanie częściowe nr 3: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek.
Nadleśnictwo Jabłonna udzieliło zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1: "Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów" i zadania częściowego nr 2: "Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie".
Nadleśnictwo Jabłonna z siedzibą przy ul. Wiejskiej 20, 05-110 Jabłonna zostało upoważnione do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania częściowego nr 3: "Budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek" przez Nadleśnictwo Łuków z siedzibą w miejscowości: Ławki 56a, 21-400 Łuków.
Zamówienie w zakresie zadania częściowego nr 3: Budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek, zostało udzielone przez Nadleśnictwo Łuków.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa trzech budynków biurowych - kancelarii leśnictw.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.270.20.2017.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1. Zadanie częściowe nr 1: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i Program funkcjonalno - użytkowy (PFU), uzyskanie pozwolenia na budowę, 2) Etap II – wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu, 3) Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr ew. 428/5 w miejscowości Komornica, gm. Wieliszew(Leśnictwo Poniatów). 2. Zadanie częściowe nr 2: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i PFU, uzyskanie pozwolenia na budowę, 2) Etap II – wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu, 3) Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr ew. 597/1 w miejscowości Kąty Węgierskie, gm. Nieporęt (Leśnictwo Kąty Węgierskie). 3. Zadanie częściowe nr 3: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i PFU, uzyskanie pozwolenia na budowę, 2) Etap II – wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu, 3) Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr ew. 1303 w miejscowości Stoczek Łukowski, gm. Stoczek Łukowski (Leśnictwo Stoczek).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
45100000-8,
45261000-4,
45420000-7,
45443000-4,
45400000-1,
45310000-3,
45330000-9,
45111291-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Zadanie częściowe nr 1: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT269617.89 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum dwóch podmiotów: IKAR SERVICE Krzysztof Jatczak - Lider, Nordhus S.A. - członek.,
krzysztof.jatczak@ecohousepro.pl,
Ławy, ul. Przemysłowa 1 ,
07-411,
Rzekuń, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 331630,00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 266910,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333988,05 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2
| NAZWA: Zadanie częściowe nr 2: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT260535.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum trzech podmiotów: F.B. Ekoinbud sp. z o.o. S.K. - lider, Ekoinbud sp. z o.o. - członek, F.B. Ekoinbud sp. z o.o. - członek,
biuro@ekoinbud.pl,
ul. Wielkopolska 5A,
80-180,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 320458,05 Oferta z najniższą ceną/kosztem 266910,00 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331630,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.