Zaprojektowanie i budowa trzech budynków biurowych - kancelarii leśnictw.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i budowa trzech budynków biurowych - kancelarii leśnictw.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoJabłonna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Jabłonna
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113284
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113284 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Jabłonna: Zaprojektowanie i budowa trzech budynków biurowych - kancelarii leśnictw.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77661

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Nadleśnictwo Łuków z siedzibą w Ławkach 56a, 21-400 Łuków upoważniło Nadleśnictwo Jabłonna z siedzibą w Jabłonnie, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania częściowego nr 3: "Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego - kancelarii Leśnictwa Stoczek".
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, NIP: 5250010924, REGON: 012567157, osoba do kontaktów: Paweł Niećko - specjalista ds. inwestycyjno - remontowych, adres e-mail: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl,, Nadleśnictwo Łuków Ławki 56A, 21-400 Łuków, NIP: 8250004285, REGON: 012567186, osoba do kontaktów Paweł Niećko - specjalista ds. inwestycyjno - remontowych, adres e-mail: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/zamowienia_publiczne
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jabłonna, krajowy numer identyfikacyjny 1256715700000, ul. ul. Wiejska  20, 05110   Jabłonna, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 744 933, faks 227 744 596, e-mail jablonna@warszawa.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nadleśnictwo Jabłonna przeprowadziło postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1. Zadanie częściowe nr 1: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów. 2. Zadanie częściowe nr 2: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie. 3. Zadanie częściowe nr 3: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek. Nadleśnictwo Jabłonna udzieliło zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1: "Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów" i zadania częściowego nr 2: "Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie". Nadleśnictwo Jabłonna z siedzibą przy ul. Wiejskiej 20, 05-110 Jabłonna zostało upoważnione do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania częściowego nr 3: "Budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek" przez Nadleśnictwo Łuków z siedzibą w miejscowości: Ławki 56a, 21-400 Łuków. Zamówienie w zakresie zadania częściowego nr 3: Budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek, zostało udzielone przez Nadleśnictwo Łuków.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i budowa trzech budynków biurowych - kancelarii leśnictw.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
SA.270.20.2017.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1. Zadanie częściowe nr 1: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i Program funkcjonalno - użytkowy (PFU), uzyskanie pozwolenia na budowę, 2) Etap II – wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu, 3) Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr ew. 428/5 w miejscowości Komornica, gm. Wieliszew(Leśnictwo Poniatów). 2. Zadanie częściowe nr 2: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i PFU, uzyskanie pozwolenia na budowę, 2) Etap II – wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu, 3) Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr ew. 597/1 w miejscowości Kąty Węgierskie, gm. Nieporęt (Leśnictwo Kąty Węgierskie). 3. Zadanie częściowe nr 3: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Stoczek. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Etap I – zaprojektowanie budowy kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i PFU, uzyskanie pozwolenia na budowę, 2) Etap II – wybudowanie kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu, 3) Etap III – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr ew. 1303 w miejscowości Stoczek Łukowski, gm. Stoczek Łukowski (Leśnictwo Stoczek).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 45100000-8, 45261000-4, 45420000-7, 45443000-4, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie częściowe nr 1: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Poniatów.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT269617.89
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum dwóch podmiotów: IKAR SERVICE Krzysztof Jatczak - Lider, Nordhus S.A. - członek.,  krzysztof.jatczak@ecohousepro.pl,  Ławy, ul. Przemysłowa 1 ,  07-411,  Rzekuń,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 331630,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266910,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333988,05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie częściowe nr 2: Zaprojektowanie i budowa budynku biurowego – kancelarii Leśnictwa Kąty Węgierskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT260535.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Konsorcjum trzech podmiotów: F.B. Ekoinbud sp. z o.o. S.K. - lider, Ekoinbud sp. z o.o. - członek, F.B. Ekoinbud sp. z o.o. - członek,  biuro@ekoinbud.pl,  ul. Wielkopolska 5A,  80-180,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 320458,05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266910,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331630,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż drzwi loftowych - Kępa Okrzewska
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż drzwi loftowych. Stała współpraca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI