Wymiana SKD (Systemu Kontroli Dostępu) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddziału ZUS...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana SKD (Systemu Kontroli Dostępu) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegopodmiot prawa publicznego
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110836
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110836 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Szczecin: Wymiana SKD (Systemu Kontroli Dostępu) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519306-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 1775600000, ul. ul. Matejki  22, 70530   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76, e-mail dobrzynskaa@zus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana SKD (Systemu Kontroli Dostępu) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddziału ZUS w Szczecinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271/PN/Rb/3/CZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalatorskich w budynku przy ul. Jana Matejki 22 polegających na: a) wymianie istniejącego Systemu Kontroli Dostępu w części zajmowanej przez Oddział ZUS w Szczecinie, b) wymianie stolarki drzwiowej w całym budynku, obejmującym wszystkich współwłaścicieli budynku, w celu dostosowania budynku do wymogów przepisów przeciw pożarowych. Prace te określone są jako etap I w załączonej dokumentacji projektowej, obejmujący ciągi komunikacji ogólnej poziomej i pionowej, na kondygnacjach piwnic, parteru, I-V piętra oraz kondygnacji technicznej IX piętra budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45421131-1, 42961100-1, 32552600-3, 45314000-1, 45312100-8, 45421141-4, 44221220-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1729960.26
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELEKTROTIM Spółka Akcyjna,  ,  Stargardzka 8,  54-156,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1966663,89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1966663,89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2996876,55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację piwnicy - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację piwnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Szczecin: Remont bieżni na Stadionie Lekkoatletycznym im. W. Maniaka przy ul. Litewskiej 20 w Szczecinie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI