Ogłoszenie nr 111476 - 2017
              z dnia 2017-07-25 r.
            
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
              zamówienia publicznego
            
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
                nie
              
 Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              tak
              
              Numer ogłoszenia: 523990-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              tak
              
              Numer ogłoszenia: 95608 - 2017 
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
                  nie
                
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleczew, krajowy numer identyfikacyjny
              52946200000, ul.
              Plac Kościuszki 
              5,
              62540  
              Kleczew, państwo
              Polska, woj.
              wielkopolskie, tel.
              632 700 900, faks
              632 700 940, e-mail
              ugim@kleczew.pl
                Adres strony internetowej (URL): www.kleczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
                  Administracja samorządowa
                
 
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
              
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
                
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwiertu dwóch studni głębinowych w Kleczewie
                Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
              IRGO.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
                II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              A/ wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni awaryjnej nr 4 na komunalnym ujęciu wody podziemnej przy ul. Poznańskiej otworem o głębokości do 130,0 m na terenie stacji wodociągowej , działka nr 21/10 w Kleczewie, zgodnie zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z obudową i uzbrojeniem, B/ wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni zastępczej nr 6 na komunalnym ujęciu wody podziemnej przy ul. Białobrodzkiej – Jaśminowej, z otworem o głębokości do 150,0 m na terenie istniejącego ujęcia - działka nr1331 w Kleczewie , zgodnie zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z obudową i uzbrojeniem. Zakres rzeczowy odwiertu studni (etap I) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dwóch otworów o głębokościach i wydajnościach eksploatacyjnych zgodnych z projektami, 2) wykonanie próbnych pompowań w celu ustalenia zasobów eksploatacyjnych ujęć, 3) wykonanie pomiarów, obserwacji oraz badań w pełnym zakresie - dla każdego ujęcia , 4) wykonanie niezbędnej dezynfekcji - dla każdego ujęcia, 5) wykonanie i uzgodnienie planu ruchu – dla każdego ujęcia. Zakres prac związany z uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji studni głębinowych (etap II) obejmuje w szczególności: 1) wykonanie obudowy i uzbrojenia otworu wraz z doborem, zakupem, montażem pompy głębinowej wraz z pełnym oprzyrządowaniem do pomiaru zwierciadła wody - dla każdego ujęcia; Obudowy studni należy zastosować jako naziemne i winne być wykonane z materiałów zapewniających odpowiednią izolację (ochrona cieplna w okresie zimowym), 2) zamontowanie kompletnego zestawu urządzeń do poboru wody - dla każdego ujęcia, 3) doprowadzenie energii elektrycznej do zasilania pompy i sterowania, 4) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód podziemnych ( powykonawcza) - dla każdego ujęcia. 
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
                  Nie
                
                II.5) Główny Kod CPV:
                45262220-9
                Dodatkowe kody CPV: 
                
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
                  Przetarg nieograniczony
                
 
                III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
               
                III.3) Informacje dodatkowe:
               |  |  | 
| Postępowanie/część zostało unieważnione 
                    
                    nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 
 | 
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
 Wartość bez VAT325203.25Waluta
 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
 Liczba otrzymanych ofert6w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
 
                      Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
                      IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
 „GRUBERSKI” Zakład Wiertniczy, 
                        , 
                        ul. Prosta 2,            , 
                        62-510, 
                        Wola Podłężna, Konin,  kraj/woj.
                        wielkopolskie
 Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
                        
                          tak
 Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
                        
                          nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
                        
                          nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 
 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 435051.00Oferta z najniższą ceną/kosztem 435051.00
 >
                      Oferta z najwyższą ceną/kosztem 589170.00
 Waluta:
 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
 Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
 IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 | 
              IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
            
IV.9.1) Podstawa prawna
            Postępowanie prowadzone jest w trybie  
             na podstawie art.  
             ustawy Pzp.
            
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
            Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.