Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110770
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110770 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Tarnów: Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 57503-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66273-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 00064811000000, ul. ul. Mickiewicza  2, 33100   Tarnów, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 14 6882869, faks 14 6882876, e-mail j.lorek@umt.tarnow.pl; d.antoniewski@umt.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WIM.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego internatu przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej „Hotel Słoneczne Wzgórze”, świadczącego usługi noclegowo-gastronomiczne wraz z usługami opiekuńczo – rehabilitacyjnymi w trybie dziennym i dobowym dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób niesamodzielnych w ramach zadania pn. „Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych”. 1. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in: 1) Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, 2) Wykonanie nadbudowy parteru budynków B i C, 3) Wykonanie dachu o konstrukcji krokwiowo płatwiowej z pełnym deskowaniem krytego blachą powlekaną, 4) Wykonanie trzech szybów windowych: dwóch szybów dla wind osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz szybu dla windy towarowej (szyb kuchenny), 5) Przebudowę i budowę klatek schodowych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 6) Wykonanie tarasu zewnętrznego, 7) Zamurowanie i wycięcie otworów okiennych i drzwiowych, 8) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej – wewnętrznej i zewnętrznej, 9) Murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, 10) Naprawę murowanych kominów – ocieplenie, wykonanie czapek kominowych, obróbek blacharskich, montaż kratek zabezpieczających, 11) Wykonanie instalacji odgromowej budynku, 12) Wykonanie izolacji akustycznej elementów budowlanych w budynku, 13) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów, ścian fundamentowych i piwnicznych, 14) Wykonanie instalacji odgromowej budynku, 15) Wykonanie instalacji wewnętrznych : a. Instalacji wod-kan, b. Instalacji hydrantowej, c. Instalacji c.o, d. Instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, e. Instalacji elektrycznej, f. Instalacji p.poż., g. Instalacji oddymiania klatek schodowych, h. Instalacji teletechnicznej, i. Instalacji pętli indukcyjnej dla niedosłyszących . 16) Roboty wykończeniowe wewnętrzne: wykonanie warstw podłóg i posadzek, tynków, okładzin, sufitów podwieszanych, 17) Dostawę i montaż wyposażenia kuchennego, 18) Dostawę i montaż dwóch wind osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz windy towarowej (kuchennej) Zaleca się, aby zamontowane windy (dźwigi) były od Wybranego , ale tego samego Producenta. 19) Dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 20) Przebudowę sanitariatów wraz z dostosowaniem części sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych: roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 21) Roboty wykończeniowe zewnętrzne: a) wykonanie okładzin i tynków elewacyjnych, b) montaż zadaszenia szklanego na konstrukcji stalowej wejścia głównego , c) montaż orynnowania, obróbek blacharskich, d) montaż balustrad okiennych i balkonowych, 22) Zagospodarowanie terenu: a) rozbiórka elementów zagospodarowania terenu byłej fontanny, zbiornika ścieków, schodów, osłony śmietnika i ogrodzenia, b) remont istniejącego zjazdu publicznego c) przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo – jezdnych, parkingów, chodników d) przebudowa wiaty śmietnikowej, e) wykonanie schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych, f) wykonanie opaski wokół budynku, g) montaż gotowych elementów małej architektury. h) przebudowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz z drenażem, i) budowa przyłącza teletechnicznego, 2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „Symage” Szymon Wącior ul. Aleja Róż 6, 33-37 Polanica Zdrój, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumentację projektową stanowią: projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45110000-1, 45320000-6, 45262500-6, 45262300-4, 45262310-7, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45321000-3, 45450000-6, 45261000-4, 45233222-1, 45262510-9, 45313100-5, 45112710-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 t.j.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 6.900.000,00 zł brutto, natomiast najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę 10.994.900,00 zł brutto. W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, do ceny najkorzystniejszej oferty postępowanie unieważniono.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę fundamentów budynku użyteczności publicznej - Bochnia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje podwykonawcy do wykonania budowy fundamentów budynku użyteczności publicznej. Powierzchnia 1200m2. Wyłącznie robocizna. Materiał po stronie zlecającego. Termin rozpoczęcia - sierpień 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI