Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wojsławice” POSTĘPOWANIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wojsławice” POSTĘPOWANIE 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKoziegłowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina i Miasto Koziegłowy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111533
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111533 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Koziegłowy: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wojsławice” POSTĘPOWANIE 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 526337-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Koziegłowy, krajowy numer identyfikacyjny 15139850500000, ul. Plac Moniuszki  14, 42350   Koziegłowy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 141 219, faks 343 141 219, e-mail izp@kozieglowy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kozieglowy.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wojsławice” POSTĘPOWANIE 2
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GK.271.07.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: - Wykonanie termomodernizacji i przebudowy budynku komunalnego – warsztatu terapii zajęciowej w Wojsławicach przy ul. Szkolnej 3 na działce numer ewidencyjny 957 obręb Wojsławice, zgodnie z pozwoleniem na budowę: decyzja nr 419/14 z dnia 22.07.2014 r. - Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego dokonać zawiadomienia do właściwego organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu i o zakończeniu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozwoleniem na budowę. - Termomodernizacja przedmiotowego budynku obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych , stropów i dachu , wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowę stref wejściowych do budynku w szczególności schodów zewnętrznych , pochylni dla niepełnosprawnych oraz zadaszeń . Projektuje się przebudowę i dostosowanie przedmiotowego budynku w zakresie wymagań bezpieczeństwa pożarowego oraz dostosowania budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych . - przebudowę i rozbudowę instalacji infrastruktury technicznej towarzyszącej budynkowi komunalnemu tj.: W zakresie instalacji elektrycznej: instalacja przeciwpożarowego głównego wyłącznika prądu, rozdział energii elektrycznej (rozdzielnice TG,T1,T2,TK, wewnętrzne linie zasilające), instalację oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego /awaryjnego, instalację gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia oraz wydzielonych odbiorników energii elektrycznej, wykonanie instalacji odgromowej, przepięciowej oraz wyrównywania potencjałów, wykonanie systemu przyzywowego na potrzeby osób niepełnosprawnych. Wykonanie instalacji która to w przypadku alarmu II stopnia ma za zadanie odłączyć zasilanie w energię elektryczną całego obiektu. W zakresie instalacji sanitarnej: wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody oraz instalacji cyrkulacji, instalacji p.poż.; wykonanie instalacji kanalizacyjnej, instalacji wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią. - przebudowę i rozbudowę wewnętrznej sieci komunikacyjnej (dla potrzeb przedmiotowej inwestycji planuje się przebudowę i rozbudowę układu wewnętrznych dróg i miejsc postojowych, planuje się przebudowę i rozbudowę układu wewnętrznych dróg i chodników oraz tarasów, schodów zewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych , - parkingi dla pracowników i osób korzystających z usług przedmiotowego budynku zlokalizowane na posesji ulegną przebudowie i zwiększeniu ilości miejsc postojowych do 10 , w tym jedno miejsce dla niepełnosprawnych. Ponadto zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 2 kpl. oraz wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej (operatu kolaudacyjnego) w 2 kpl. - Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. - Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. - Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej i istniejących obiektów, budowli. - Zebranie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady – w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu: nadmiar gruntu, gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. - Ewentualną wymianę gruntu, jeżeli będzie konieczna lub jego zagęszczenie do parametrów wymaganych odpowiednimi normami i przepisami. - Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. - Wykonanie wszelkich niezbędnych odwodnień prac budowlanych i zabezpieczeń wykopów. - Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust.8 pkt1 ustawy pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekty budowlano – wykonawcze w branżach architektonicznej i konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, przedmiary robót i STWiOR, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45324000-4, 45262100-2, 45110000-1, 45450000-6, 45233120-6, 45331100-7, 45331210-1, 45332200-5, 45332300-6, 45331110-0, 45210000-2, 45310000-3, 45317300-5, 45311000-0, 45312310-3, 45311100-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1464002.07
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BAUTERM s. c. Rafał Jędrzejewski, Łukasz Bugajczyk, Mariusz Nowaczek,  ,  Wanaty, ul. Klonowa 6,  42-260,  Kamienica Polska,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1800722,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800722,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2287749,71
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie przy budowie parkingu - Ustroń
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygady brukarzy do ułożenia kostki na parkingu. Termin realizacji: październik/ listopad. Lokalizacja: Ustroń Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI