Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Raszkowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Raszkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRaszków
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Raszków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/51456
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 51456 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Raszków: Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Raszkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21817

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków, krajowy numer identyfikacyjny 53043600000, ul. Rynek  32, 63440   Raszków, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 343 510, faks 627 350 665, e-mail kancelaria@raszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa remizy OSP w Raszkowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP 271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu rozbudowy i przebudowy remizy OSP w Raszkowie. Charakterystyka budynku budynek 1 kondygnacyjny kubatura budynku – 1188,30 m3 powierzchnia zabudowy – 287,9 m2 całkowita wysokość budynku – 4,75 m BRANZA BUDOWLANA: Nowy Budynek: -tynki wewnętrzne, okładziny sufitów -posadzki Budynek istniejący: -rozebranie ścian - wykucie z murów okien, drzwi i bram -roboty fundamentowe -roboty murowe - posadzka -tynki, okładziny ścian, malowanie -stolarka okienna i drzwiowa -elewacja -opaska wokół budynku BRANZA SANITARNA: -instalacja wody zimnej - instalacja wody ciepłej - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja centralnego ogrzewania wentylacja nawiewno-wywiewna BRANŻA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ: - instalacja oświetlenia - instalacja gniazd - instalacja odgromowa - instalacja połączeń wyrównawczych 1.1. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących:1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiary robót,3) projekt budowlany.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT267015.11
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
InterMax Wiesław Puchalski,  biurointer@onet.pl,  ul. Wrocławska 139,  63-421,  Przygodzice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 328428,59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328428,59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 472371,45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  nieograniczony  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta uzyskała największa ilość punktów, była najkorzystniejszą. Zamówienie w trybie art 39 przetarg nieograniczony. Oferta spełnia warunki.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Raszków: Przebudowa i rozbudowa świetlicy w Ligocie
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont odcinka kanalizacji technologicznej na terenie zajezdni Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa i rozbudowa świetlicy w Ligocie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI