NAZWA: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY. | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: OA.271.49.2017 Moszczenica, dnia 21 lipca 2017 r. Informacja o unieważnieniu postępowania prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 1020 ) dalej „ustawa PZP” w trybie przetargu nieograniczonego o całkowitej wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych pn. Rozbudowa drogi gminnej Wiatrówki wraz z odwodnieniem w Moszczenicy. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 oraz art. 93 ust. 3 pkt.2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na zadanie pn: Rozbudowa drogi gminnej Wiatrówki wraz z odwodnieniem w Moszczenicy - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie Zamawiający po otwarciu ofert, w trakcie czynności ich badania, powziął informacje o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ rozdz. III tj. zakres robót oraz w przedmiarze robót jako załączniku nr 1 do SIWZ. Nieprawidłowość opisu przedmiotu zamówienia polega na tym, że Zamawiający w załączonym do SIWZ przedmiarze robót nieświadomie nie ujął do wyceny pozycji kosztorysowej – „remont kanalizacji otwartej”, która jest nieodłącznym elementem wykonania całości zadania na tym etapie realizacji robót. Z uwagi na to, że nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian opisu przedmiotu zamówienia, a wprowadzenie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie należało unieważnić. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |