ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoMoszczenica
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Moszczenica
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110934
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110934 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Moszczenica: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 544467-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica, krajowy numer identyfikacyjny 49189247500000, ul. Moszczenica 524  , 38321   Moszczenica, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 183 541 300, faks 183 541 085, e-mail gmina@gminamoszczenica.eu
Adres strony internetowej (URL): www.gminamoszczenica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OA.271.49.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY. Zakres robót: 1/Roboty pomiarowe i przygotowawcze 2/ Roboty ziemne 3/ Roboty rozbiórkowe 4/ Odwodnienie i kanalizacja deszczowa 5/ Konstrukcja chodnika wraz ze zjazdami, elementy drogowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót zał. Nr 1 do SIWZ, który stanowił podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45232130-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ WIATRÓWKI WRAZ Z ODWODNIENIEM W MOSZCZENICY.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
OA.271.49.2017 Moszczenica, dnia 21 lipca 2017 r. Informacja o unieważnieniu postępowania prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 1020 ) dalej „ustawa PZP” w trybie przetargu nieograniczonego o całkowitej wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych pn. Rozbudowa drogi gminnej Wiatrówki wraz z odwodnieniem w Moszczenicy. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 oraz art. 93 ust. 3 pkt.2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na zadanie pn: Rozbudowa drogi gminnej Wiatrówki wraz z odwodnieniem w Moszczenicy - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie Zamawiający po otwarciu ofert, w trakcie czynności ich badania, powziął informacje o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ rozdz. III tj. zakres robót oraz w przedmiarze robót jako załączniku nr 1 do SIWZ. Nieprawidłowość opisu przedmiotu zamówienia polega na tym, że Zamawiający w załączonym do SIWZ przedmiarze robót nieświadomie nie ujął do wyceny pozycji kosztorysowej – „remont kanalizacji otwartej”, która jest nieodłącznym elementem wykonania całości zadania na tym etapie realizacji robót. Z uwagi na to, że nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian opisu przedmiotu zamówienia, a wprowadzenie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie należało unieważnić.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę fundamentów budynku użyteczności publicznej - Bochnia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-07-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje podwykonawcy do wykonania budowy fundamentów budynku użyteczności publicznej. Powierzchnia 1200m2. Wyłącznie robocizna. Materiał po stronie zlecającego. Termin rozpoczęcia - sierpień 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI