Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów – wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice – wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Rybnik
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110492
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110492 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Rybnik: Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów – wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice – wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521231-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego  2, 44-200  Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe z podziałem na zadania: zadanie 1) Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie zadanie 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów – wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 zadanie 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice – wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.68.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 1. Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) roboty posadzkowe malarskie – prace uzupełniające, 2) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a) skucie istniejącej posadzki lastrykowej na korytarzach i schodach, b) skucie cokolików cementowych, c) przygotowanie podłoża dla ułożenia płyt granitowych, d) frezowanie, naprawa pęknięć rys, e) wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej, 3) wykonanie posadzki granitowej: a) posadzka – płyty 60x60x2cm, b) stopnice z pasami antypoślizgowymi – 30x2cm, c) czoła stopnic – 15x2cm, d) cokoliki – 8x2cm, e) kolorystyka, struktura posadzki analogiczna jak istniejąca, f) ułożenie płyt granitowych dostosować do istniejącego układu, 4) malowanie pomieszczeń w których wymieniano posadzkę: a) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów b) oczyszczenie z ewentualnego pyłu po pracach posadzkarskich c) szpachlowanie lamperii d) malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi e) malowanie lamperii farbami olejnymi Uwaga: przed zakupem farb kolorystykę należy uzgodnić z dyrekcją placówki (kolory mają być w miarę możliwości odtworzone). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty posadzkarskie, - roboty malarskie. Zadanie 2. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów - wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Wymiana zużytej wykładziny podłogowej z płytek PCV na homogeniczną wykładzinę rulonową PCV gr. 2,0 mm z naprawą podłoża na korytarzach parteru i I piętra (w zakresie opisanym w przedmiarze robót), Zakres robót: 1) zerwanie zużytej posadzki z płytek PCV, 2) naprawa istniejącego podłoża cementowego z uzupełnieniem ubytków i z oczyszczeniem (przeszlifowaniem), 3) wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, 4) ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV - homogenicznej (jednowarstwowej) gr. 2mm z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym, 5) zabezpieczenie styków nowej wykładziny z posadzką istniejącą (w tym w otworach drzwiowych) listwą dociskową metalową; 6) odmalowanie pasa nad cokolikiem. UWAGA: 1. Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. 2. Przed zakupem wykładzin PCV kolorystykę wykładziny danej kondygnacji należy uzgodnić z dyrekcją placówki – należy przedstawić co najmniej 3 kolory (kolory mają być jaśniejsze od koloru zastosowanego na II piętrze). 3. Wykładzina PVC musi posiadać minimum 10-letnią gwarancję producenta, świadectwo dopuszczenia do obiektów użyteczności publicznej, i potwierdzenie odporności ogniowej. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty posadzkarskie, - układanie wykładzin, - roboty malarskie. Zadanie 3. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice – wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej na nawierzchnię warstwową EPDM / SBR / ET wraz z wykonaniem obwodowej opaski zabezpieczającej nawierzchnię: 1) usunięcie istniejącej nawierzchni z trawy sztucznej, 2) wywóz i utylizacja zdemontowanej nawierzchni, 3) mechaniczne i ręczne wykonanie koryta na gł. 10cm, 4) wywiezienie urobku z terenu rozbiórki wraz z jego utylizacją, 5) profilowanie i zagęszczenie podłoża w dnie koryta, 6) przełożenie części istniejących obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem w celu uzyskania jednolitego poziomu, 7) ułożenie warstw podbudowy tłuczniowej z kruszywa kamiennego o frakcji 2-8mm o gr. 5cm, 8) montaż tulei słupków do gier zespołowych wraz z osadzeniem w stopach betonowych zgodnie z wybraną technologią, z wykonaniem wykopu, ułożeniem mieszanki betonowej i ustawieniem. Słupki wyposażyć w pokrywy zabezpieczające przygotowane dla zastosowanej nawierzchni. Rozstaw słupków zgodny z wymaganiami rozstawu słupków dla tenisa ziemnego. W standardowych siatkach do siatkówki należy wymienić linki napinające na dłuższe. 2. Wykonanie renowacji istniejących bramek do piłki ręcznej. 3. Ręczne wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem i profilowaniem dna wykopu dla opaski boiska o szer. 50cm. 4. Ułożenie obrzeży betonowych 6x20x100cm na podsypce piaskowej wokół opaski boiska. 5. Ułożenie warstwy podbudowy tłuczniowej o frakcji 0-31,5mm pod kostkę betonową opaski boiska. 6. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.6cm w zakresie opaski boiska. 7. Wykonanie nawierzchni warstwowej, składającej się z Warstwy dolnej z mieszanki płukanego żwiru, granulatu SBR z recyklingu i kleju poliuretanowego gr 3,5cm, warstwy amortyzującej z granulatu SBR połączonego klejem poliuretanowym o gr. 8mm i warstwy wierzchniej z granulatu EPDM z produkcji pierwotnej połączonego klejem poliuretanowym o gr. 7mm. Warstwę wierzchnią wyprowadzić na obrzeża. W zakresie wykonania nawierzchni wchodzi wymalowanie linii dla gier zespołowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. 8. Wykonanie piłkochwytów: 1) wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe 0,5x0,5x1,25m, 2) wywiezienie urobku wraz z jego utylizacją, 3) ustawienie w wykonanych wykopach przygotowanych słupów stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo na kolor zielony o przekroju 80x80x4mm wraz z wykonaniem stóp fundamentowych o wymiarach 0,5x0,5x1,25m, 4) montaż kompletnej siatki piłkochwytu o oczkach max 10x10cm, gr. splotu min 4mm, od dołu obciążona linką ołowianą o gramaturze min 400g/m. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - roboty brukarskie, - roboty ślusarskie. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zespół Szkół Technicznych w dzielnicy Śródmieście - roboty remontowe ogólnobudowlane posadzkarskie i malarskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt1 ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT78426.71
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 14 w dzielnicy Popielów – wymiana wykładzin PVC na korytarzach budynku Szkoły Podstawowej nr 24
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT65039.31
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa „HURT-POL” Małgorzata Kluź,  hurtpol@radom.com.pl,  ul. Tartaczna 16/18b,  26-600,  Radom,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61264.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53874.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120462.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice – wymiana nawierzchni boiska wraz z robotami towarzyszącymi.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT162599.91
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna,  rsp-biuro@o2.pl,  ul. Majątkowa 42,  44-207,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 196678.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187987.06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196678.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę instalacji fotowoltaicznej - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania11-06-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI