Roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne w budynku Ośrodka Kultury w Brzeźcach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne w budynku Ośrodka Kultury w Brzeźcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŁąka
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAdministracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-19
  • Numer ogłoszenia2017/2017/109894
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 109894 - 2017 z dnia 2017-07-19 r.
Łąka: Roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne w budynku Ośrodka Kultury w Brzeźcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527496-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 272102830, ul. Sznelowiec  12, 43-241  Łąka, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322103464, faks 322103529, e-mail azk@pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne w budynku Ośrodka Kultury w Brzeźcach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
AZK.291.11.17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:  dostosowanie do przepisów ppoż. Ośrodka Kultury w Brzeźcach w określonym niżej zakresie,  uzupełnienie ogrodzenia przy placu zabaw dla dzieci w Brzeźcach wraz z wykonaniem fragmentu nawierzchni utwardzonej,  wykonanie remontu wybranych pomieszczeń obiektu Ośrodka Kultury w Brzeźcach w określonym niżej zakresie.   3. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: 3.1. Dostosowanie do przepisów ppoż. budynku – CZĘŚĆ A  wykonanie instalacji hydrantowej w całym obiekcie zgodnie z dokumentacją techniczną,  wykonanie przebudowy całej kondygnacji przyziemia, łącznie z robotami instalacyjnymi w zakresie określonym w dokumentacji technicznej,  wykonanie przebudowy całej kondygnacji parteru zgodnie z dokumentacją techniczną;  wykonanie przebudowy całej kondygnacji II piętra zgodnie z dokumentacją techniczną;  na kondygnacji I piętra zakres robót budowlanych obejmuje jedynie wydzielenie klatki schodowej wraz ze wszystkimi robotami z tym związanymi, m. in. wydzielenie ppoż klatki schodowej w postaci wykonania przegród pionowych, zmiany drzwi i okien, wykonania klapy oddymiającej, usunięcia palnych elementów wyposażenia wnętrza, prac instalacyjnych w zakresie wod-kan, elektrycznych, co, prac wykończeniowych, i innych,  wykonania całego zakresu projektu instalacji elektrycznej m. in. wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, montaż dodatkowych tablic, montaż wyłącznika ppoż, montaż instalacji elektrycznej dla systemu oddymiania i sygnalizatora głosowego itp.  wykonanie robót zewnętrznych związanych z odpowiednim wyprofilowaniem terenu przy wyjściach z kotłowni i pomieszczenia palacza. 3.2. Wykonanie fragmentu ogrodzenia placu zabaw dla dzieci i utwardzenia terenu przy obiekcie –CZĘŚĆ B  wykonanie fragmentu (uzupełnienie) ogrodzenia placu zabaw dla dzieci przy Ośrodku Kultury,  wykonanie fragmentu kostki brukowej przy wejściu na zaplecze kuchenne,  wykonanie fragmentu drenażu ściany zewnętrznej. 3.3. Remont pomieszczeń na parterze obiektu – CZĘŚĆ C  remont kuchni, pomieszczenia magazynowego i korytarza polegający m. in. na skuciu istniejących płytek ściennych i wykonaniu nowej okładziny ceramicznej na wysokość 2m, likwidacji pieca kuchennego, przeróbce instalacji sanitarnych, co i elektrycznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu ścian farbą emulsyjną białą, odnowieniu posadzki, obudowie GK widocznych pionów instalacyjnych,  remont sali bankietowej polegający na demontażu drewnianej boazerii ściennej oraz drewnianej obudowy elementów konstrukcyjnych, wyrównaniu ścian i wykonaniu odbojnic ściennych, wymianie grzejników stalowych na nowe, wymianie okien na nowe wykonane z PCV, wykonaniu cokolików z płytek gresowych dostosowanych do płytek istniejących, malowaniu ścian i sufitu,  remont sanitariatów w postaci skucia istniejącej glazury, płytkowania całości ścian i podłóg nowymi płytkami ceramicznymi/gresowymi, likwidacji fragmentu ściany działowej, demontażu istniejącej armatury, montażu nowej armatury, wymianie drzwi wewnętrznych i okna na nowe białe z PCV, częściowa przeróbka instalacji wewnętrznych,  wykonanie uziemienia mebli wykonanych ze stali nierdzewnej oraz urządzeń w kuchni.  zakup i montaż 5 stołów centralnych, regału, taboretu gastronomicznego oraz zabudowy kuchennej, wykonanych ze stali nierdzewnej. Zamawiający informuje, iż zakres robót objętych niniejszym postępowaniem jest zawężony w stosunku do zamieszczonej dokumentacji technicznej. Roboty nie ujęte w powyższym wykazie wykonane zostaną w terminie późniejszym. Celem określenia dokładnego zakresu robót Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w obiekcie, na którą należy umówić się pod numerem telefonu 32 210 35 29 wewn. 203. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte materiały do wykończenia wnętrz (m.in. drzwi, okna, wykładziny, itp.) należy dobrać zgodnie z projektem, ze szczególnym uwzględnieniem właściwości ppoż. oraz po uzgodnieniu z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga, by prace prowadzić z poszanowaniem prowadzonych na obiekcie działalności (ośrodek zdrowia otwarty od poniedziałku do piątku) oraz imprez bankietowych (przeważnie soboty i niedziele) i uzgadniać na bieżąco zakres prac (szczególnie tych bardzo uciążliwych dla użytkowników) z Zamawiającym oraz z gospodarzem obiektu. Informacje dodatkowe: 1) Ze względu na charakter obiektu (budynek użyteczności publicznej) Wykonawca jest zobowiązany do nieujawniania oraz zachowania w tajemnicy przez Wykonawcę oraz osoby, przy pomocy których realizuje zamówienie, wszystkich informacji lub danych, do których miał dostęp w trakcie realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT416664.48
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
P.H.U. Atut-2 Józef Foltyn; PPUH s.c. Atut J.Foltyn, J.Wróbel, M.Ryt,  ,  ul. Tysiąclecia 21a,  43-241,  Łąka,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 508000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 508000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 588916.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje firm podwykonawczych do remontów balkonów - Będzin
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję firmy lub brygady do wykonania remontów balkonów. Inwestycja to budynek mieszkalny, blok. Termin rozpoczęcia prac: ok. 15 maja. Praca na terenie woj. śląskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Annopolu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Łąka: Budowa instalacji klimatyzacji w budynku Ośrodka Kultury w Rudołtowicach
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Kuźnica Czeszycka
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Annopolu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI