Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich w Koninie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-21
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110784
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110784 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Konin: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521514-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie, krajowy numer identyfikacyjny 36311886100000, ul. Ul. Zakładowa  4, 62510   Konin, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 24 50, faks 63 240 24 51, e-mail dlewandowski@zdm-konin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdm-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZDM.IV.P.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 1. Remonty cząstkowe dróg i parkingów o nawierzchni brukowej. 2. Remonty / odnowy nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni brukowej. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach brukowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 100 km. Część II Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 1. Remonty cząstkowe dróg i parkingów o nawierzchni brukowej. 2. Remonty / odnowy nawierzchni dróg i parkingów o nawierzchni brukowej. Roboty będą prowadzone na nawierzchniach brukowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Konina na obszarze Miasta Konina; szacunkowa długość dróg to około 100 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe– Część I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT263802.80
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński ,  dropinex@poczta.onet.pl,  ul. Królowej Marysieńki 12,  62-510,  Konin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 346804,65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346804,65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 629373,78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina – Nawierzchnie brukowe– Część II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT215801.60
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Robót Inżynieryjnych inż. Stanisław Dropiński ,  dropinex@poczta.onet.pl,  ul. Królowej Marysieńki 12,  62-510,  Konin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 283 625,70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 283 625,70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 515382,30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy ekipy lub pracownika do prac związanych z dociepleniami budynków - Mosina
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania29-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy ekipy lub pracownika do prac związanych z dociepleniami budynków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Remont drogi wewnętrznej w Lublińcu
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Konin: DOKOŃCZENIE BUDOWY ŚCIEŻKI NAD JEZIOREM ZATORZE
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z miasta Konin: REMONT NADWARCIAŃSKIEJ ŚCIEŻKI REKREACYJNEJ W KONINIE
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej – przejście przez teren PKP
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi wewnętrznej w Lublińcu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI