Ogłoszenie nr 111190 - 2017
z dnia 2017-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003180-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003183-N-2017
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko, krajowy numer identyfikacyjny
49052655000000, ul.
ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 079 100, faks
, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscielisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa drogi gminnej, ul. Pitoniówka, w miejscowości Kościelisko,
Gmina Kościelisko- powtórzenie podobnych robót budowalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.8A.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie – powtórzenia podobnych robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem:
I.
• frezowanie nawierzchni bitumicznej
• bariery ochronne stalowe jednostronne
• nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych
• regulacja pionowa studzienek
II.
• roboty pomiarowe
• rozebranie nawierzchni z płyt drogowych
• wykopy oraz przekopy
• koryta wykonywanie mechanicznie
• podbudowa- warstwa górna z kruszyw naturalnych
• podbudowa- warstwa górna z kruszyw łamanych
• nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa profilowa
• mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją
• nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa ścieralna
• nawierzchnia z tłucznia- pobocza
• wykonanie kraty
III.
• roboty pomiarowe
• mechaniczne ścinanie poboczy
• ręczne rozebranie nawierzchni z mieszane mineralno- bitumicznych
• oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp
• podbudowa- warstwa górna z kruszyw łamanych
• nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa wiążąca
• mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją
• nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa profilowa
• mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją
• nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych- warstwa ścieralna
• nawierzchnia z tłucznia- pobocza
zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45233142-6,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT199037.53 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Podhalańskie Drogi Sp. z o.o.,
,
ul. Składowa 12c,
34-400,
Nowy Targ, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S.A.,
,
ul. Szaflarska 102,
34-400,
Nowy Targ, kraj/woj.
małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 201876,95 Oferta z najniższą ceną/kosztem 201876,95 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201876,95 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,
,
,
,
, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w roku 2017r. zawarł umowę (w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego) sprawie udzielenia zmówienia na wykonanie remontu i przebudowy drogi gminnej ul. Pitoniówka miejscowości Kościelisko, Gmina Koscielisko. W postępowaniu podstawowym – w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu przewidziane zostało udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie na wykonanie robót podobnych udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych – jest zatem zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość robót podobnych została uwzględniona przy obliczaniu wartości.