Przebudowa ul. Wolności w miejscowości Źlinice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Wolności w miejscowości Źlinice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoPrószków
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Prószków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-17
  • Numer ogłoszenia2017/2017/108646
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 108646 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.
Prószków: Przebudowa ul. Wolności w miejscowości Źlinice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 533156-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500001859-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prószków, krajowy numer identyfikacyjny 53141324800000, ul. ul. Opolska  17, 46060   Prószków, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 013 700, faks 77 4648461, 77 4013711, e-mail przetargi@proszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.proszkow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: ww.bip.proszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Wolności w miejscowości Źlinice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.2.2017.KRG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wolności w miejscowości Źlinice, zakres prac objętych przebudową obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze (geodezyjne wytyczenie obiektu) 2) Rozebranie istniejącej nawierzchni drogi 3) Roboty realizacyjne – zabezpieczenie istniejącej sieci (kanalizacyjnej, wodociągowej, teletechnicznej, oświetlenia ulicznego ułożenia kabla) 4) Roboty realizacyjne –wykonanie odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z rurociągami bocznymi oraz odcinków grawitacyjnych sieci kanalizacji sanitarnej rozdzielczej wraz z kanałami bocznymi 5) Roboty realizacyjne przebudowy drogi (roboty ziemne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie konstrukcji drogi, wbudowanie elementów drogowych krawężników, obrzeży, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego) 6) Wykonanie nawierzchni zjazdów 7) Wykonanie pobocza z płyt ażurowych 8) montaż oświetlenia drogi 9) Roboty wykończeniowe – profilowanie, humusowanie i obsianie trawą poboczy 10) Wykonanie oznakowania, regulacji urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i poboczu 11) Wykonanie kompletnej dokumentacji 12) Uporządkowanie terenu robót. 13) Podstawowe parametry techniczne ul. Wolności, kategoria drogi – KR1, długość ul. Wolności 596,13mb, długość kanału deszczowego 80,20m, studnie 3szt, wpusty deszczowe 2szt, oświetlenie uliczne 5szt, rurociąg sieciowy Ø 110 dł. 104m, rurociąg boczny Ø40 dł. 33,4 m, , rurociąg boczny Ø32 dł. 90m, hydrant naziemny -1 szt., kanał grawitacyjny sieciowy Ø 200m dł. 36,0 m, kanał grawitacyjny boczny Ø160 dł. 55,5m, studnie kanalizacyjne rewizyjne -3 szt. , studnie kanalizacyjne inspekcyjne – 2 szt. 2. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót. Przedmiotowe roboty należy wykonać w szczególności zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją przetargową
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233222-1, 45233290-8, 45000000-7, 45231400-9, 45311000-0, 45312311-0, 45231300-8, 45316110-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 216 z późn. zm.)Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ustawy Pzp. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 5 lipca 2017 r. do godziny 10.00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę bramy wjazdowej na posesję - Komprachcice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę bramy wjazdowej na posesję. Pod wpływem lekkiego uderzenia nie zamyka się prawidłowo. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI