II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.29.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.2. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu.
Przebudowa na długości 319 mb (odcinek I – 214m, odcinek II - 105m)
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
1. Cięcie piłą naw. bitum na gł 5 cm - 10,00 m
2. Mechaniczna rozbiórka naw bitum gr 4 cm z wywozem materiału - 5,00 m2
z rozbiórki – wcinki
PODBUDOWY
3. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj łyżki 0,25m3 - 315,68 m3
z transportem urobku sam samowyład. (wykop pod poszerzenia, drogę i zjazdy)
4. Profilowanie i zagęszczanie mechan. podłoża pod warstwy konstr. naw. - 864,10 m2
w gruncie kat I-IV
5. Warstwa odsączająca o gr. 10 cm na poszerzeniach zagęszczana mechan - 864,10 m2
6. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 17 cm - 864,10 m2
7. Profilowanie i zagęszczanie mechan. podłoża pod warstwy konstr. naw. - 749,00 m2
w gruncie kat V-VI (istniejącej podbudowy)
8. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 1570,30 m2
DRENAŻ
9. Roboty ziemne koparkami pods. o poj. łyżki 0,40m3 w gr kat I- II – 76,32 m3
(z transportem urobku – wykop pod drenaż i studzienki)
10. Przebicie otworów o pow. do 0,05m2 w elementach z betonu żwirowego - 2,00 szt
o gr. do 10cm – włączenie drenażu do studni
11. Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach - 318,00 m
o średnicy nom. 100-125mm - fi 100mm
12. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm - 38,16 m3
(obsypka drenażu żwirkiem filtracyjnym bez zagęszczenia)
13. Studzienki inspekcyjne fi 315mm – 6,00 szt
14. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 30 cm – 38,16 m3
(zasypanie drenażu kruszywem łamanym frakcji 31/63mm)
KRAWĘŻNIKI
15. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 30x40cm pod krawężniki i ławy - 43,00 m
16. Ława beton z oporem pod krawężniki - 2,58 m3
17. Krawężniki beton o wym 15x30 cm wystające na posypce cem-piaskowej - 43,00 m - krawężniki 15x22cm najazdowe
ROBOTY NAWIERZCHNIOWE
18. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 6,00 szt
19. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 6,00 szt
20. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 1,00 szt
21. Mechan oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfalt. 0,8 kg/m2 –1538,40 m2
22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum z transportem mieszanki AC11W –1538,40 m2
(warstwa wiążąca gr 4 cm)
23. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfalt. 0,5 kg/m2 –1506,50 m2
24. Nawierzchnie mieszanek min-bitum z transportem mieszanki AC8S –1506,50 m2
(warstwa ścieralna 4 cm)
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
25. Wyrówn. istn podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mechan. o gr >10cm – 34,26 m3
pobocza lewostronne z tłucznia frakcji 31,5/63mm, prawostr. z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5mm (przyjęto śr. gr. 8cm)
26. Humusowanie skarp warstwą humusu gr 5cm z obsianiem - 300,00 m2
27. Geodezyjna mapa powykonawcza - 1,00 kpl
II. Zakres zamówienia:
1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia
2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego
3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności
4. usunąć wszelkie kolizje nie wymienione w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty
5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych
6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt
7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg
w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia
8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót
9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren
10. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej drogi, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ).
1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.
1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
1.9. KODY CPV
45233123-7- Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
1.10 Podwykonawcy:
1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ)
1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto.
1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233123-7
Dodatkowe kody CPV: