Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOrzesze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Orzesze
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/112972
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 112972 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Orzesze: Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 537809-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca  21, 43-180  Orzesze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323248800, faks +48323248826, e-mail rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
WRZP.271.29.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.2. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ul. Dolnej w Orzeszu. Przebudowa na długości 319 mb (odcinek I – 214m, odcinek II - 105m) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Cięcie piłą naw. bitum na gł 5 cm - 10,00 m 2. Mechaniczna rozbiórka naw bitum gr 4 cm z wywozem materiału - 5,00 m2 z rozbiórki – wcinki PODBUDOWY 3. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj łyżki 0,25m3 - 315,68 m3 z transportem urobku sam samowyład. (wykop pod poszerzenia, drogę i zjazdy) 4. Profilowanie i zagęszczanie mechan. podłoża pod warstwy konstr. naw. - 864,10 m2 w gruncie kat I-IV 5. Warstwa odsączająca o gr. 10 cm na poszerzeniach zagęszczana mechan - 864,10 m2 6. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 17 cm - 864,10 m2 7. Profilowanie i zagęszczanie mechan. podłoża pod warstwy konstr. naw. - 749,00 m2 w gruncie kat V-VI (istniejącej podbudowy) 8. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 1570,30 m2 DRENAŻ 9. Roboty ziemne koparkami pods. o poj. łyżki 0,40m3 w gr kat I- II – 76,32 m3 (z transportem urobku – wykop pod drenaż i studzienki) 10. Przebicie otworów o pow. do 0,05m2 w elementach z betonu żwirowego - 2,00 szt o gr. do 10cm – włączenie drenażu do studni 11. Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach - 318,00 m o średnicy nom. 100-125mm - fi 100mm 12. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm - 38,16 m3 (obsypka drenażu żwirkiem filtracyjnym bez zagęszczenia) 13. Studzienki inspekcyjne fi 315mm – 6,00 szt 14. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 30 cm – 38,16 m3 (zasypanie drenażu kruszywem łamanym frakcji 31/63mm) KRAWĘŻNIKI 15. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 30x40cm pod krawężniki i ławy - 43,00 m 16. Ława beton z oporem pod krawężniki - 2,58 m3 17. Krawężniki beton o wym 15x30 cm wystające na posypce cem-piaskowej - 43,00 m - krawężniki 15x22cm najazdowe ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 18. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 6,00 szt 19. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 6,00 szt 20. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 1,00 szt 21. Mechan oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfalt. 0,8 kg/m2 –1538,40 m2 22. Nawierzchnie mieszanek min-bitum z transportem mieszanki AC11W –1538,40 m2 (warstwa wiążąca gr 4 cm) 23. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfalt. 0,5 kg/m2 –1506,50 m2 24. Nawierzchnie mieszanek min-bitum z transportem mieszanki AC8S –1506,50 m2 (warstwa ścieralna 4 cm) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 25. Wyrówn. istn podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mechan. o gr >10cm – 34,26 m3 pobocza lewostronne z tłucznia frakcji 31,5/63mm, prawostr. z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5mm (przyjęto śr. gr. 8cm) 26. Humusowanie skarp warstwą humusu gr 5cm z obsianiem - 300,00 m2 27. Geodezyjna mapa powykonawcza - 1,00 kpl II. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4. usunąć wszelkie kolizje nie wymienione w opisie i uwagach, a które można było przewidzieć przy kalkulowaniu ceny oferty 5. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych 6. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7. powiadomić zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 10. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej drogi, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV 45233123-7- Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
I. Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, o unieważnieniu postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 210 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały trzy oferty: 1. EUROTECH Sp. z o.o., ul. Hagera 41, 41-800 Zabrze, cena brutto 238 869,16 zł 2. DROGRÓD Szymon Tetla, ul. Męczenników Oświęcimskich 37a, 43-229 Ćwiklice, cena brutto 271 251,20 zł. 3. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o., ul. Gliwicka 179a, 44-207 Rybnik, cena brutto 195 695,61. Po odrzuceniu oferty Przedsiębiorstwa Budownictwa Drogowego Sp. z o.o z Rybnika z ceną 195 695,61zł, ofertą z najniższa ceną jest oferta spółki EUROTECH Sp. z o.o. z Zabrza, z ceną brutto 238 869,16zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny oferty z najniższą ceną, wobec czego zachodzi cytowana wyżej przesłanka art. 93.ust. 1 pkt 4, na podstawie której postępowanie zostaje unieważnione.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje firm podwykonawczych do remontów balkonów - Będzin
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję firmy lub brygady do wykonania remontów balkonów. Inwestycja to budynek mieszkalny, blok. Termin rozpoczęcia prac: ok. 15 maja. Praca na terenie woj. śląskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI