"Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku - roboty...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku - roboty branżowe obejmujące swym zakresem piwnicę, parter oraz budowę dźwigu zewnętrznego"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-24
  • Numer ogłoszenia2017/2016/12956
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 12956 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Gdańsk: "Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku - roboty branżowe obejmujące swym zakresem piwnicę, parter oraz budowę dźwigu zewnętrznego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359536

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369851

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa  11, 80560   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku - roboty branżowe obejmujące swym zakresem piwnicę, parter oraz budowę dźwigu zewnętrznego"
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
I/PN/210/2016/TK
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: "Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku - roboty branżowe obejmujące swym zakresem piwnicę, parter oraz budowę dźwigu zewnętrznego". 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; 2) roboty izolacyjne; 3) roboty budowlane i konstrukcyjne w tym m. in.: a) wykucia; b) zamurowania; c) roboty tynkarsko - malarskie ścian oraz sufitów; d) remont posadzek; e) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej; 4) dźwig zewnętrzny; 5) roboty sanitarne w tym m.in.: a) instalacje wod - kan; b) instalacje wentylacji hybrydowej; c) instalacje wentylacji mechanicznej NW; d) instalacje hydrantowe p.poż.; e) instalacje C.O. wraz z grzejnikami; 6) roboty elektryczne i teletechniczne w tym m.in.: a) instalacje elektryczne; b) instalacje niskoprądowe; c) instalacje teletechniczne; d) instalacje oświetlenia i gniazd na potrzeby użytkowania windy; e) demontaż starej rozdzielni budynku B; f) zasilanie budynku "B" i "C" z RG; g) wykonanie dodatkowych gniazd logicznych wraz z zasilaniem na poziomie piwnicy 10 kpl (5 kpl serwerownia szkolna, 5 kpl serwerownia CUW); h) kontrola dostępu i patch panele kpl; i) zasilanie centrali odymiania; j) przeniesienie istniejących tablic i czynnych obwodów z poziomu parteru do RB0, RB0K; k) instalacja CCTV; l) instalacja alarmowa łazienki; m) badania pomiary i sprawdzenia. 7) ochrona przeciwpożarowa, instalacja stałego urządzenia gaśniczego gazowego - piwnica w tym m.in: a) zasilanie stałego urządzenia gaśniczego; b) instalacja stałego urządzenia gaśniczego; c) instrukcja ppoż.; d) instrukcje.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45111200-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1224116.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Korporacja Budowlana „Markol” Sp. z o.o.,  kb-markol@wp.pl,  Ul. Wejherowska 1,  84-207,  Koleczkowo,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1424696.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1424696.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2259731.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI