Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoOleszyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoinny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Oleszyce
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-25
  • Numer ogłoszenia2017/2017/111721
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 111721 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Oleszyce: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 534645-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce, krajowy numer identyfikacyjny 65001660900000, ul. ul. Zielona  , 37630   Oleszyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 48 16 63 11 660, faks 48 16 63 11 661, e-mail oleszyce@krosno.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZG.270.1.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego. Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina: a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: "Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina". b) Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Lipina, miejscowość Lipina, działka ewidencyjna nr 1072/17, obręb ew. Stare Sioło. c) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. d) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e) Podstawowe dane techniczne przed przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy: 46,46 m2, - powierzchnia użytkowa: 31,00 m2, - kubatura: 146,00 m3. f) Podstawowe dane techniczne po przebudowie i rozbudowie: - powierzchnia zabudowy: 65,55 m2, - powierzchnia użytkowa: 38,90 m2, - kubatura: 277,00 m3. g) Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie: dodatkowego pomieszczenia gospodarczego oraz zadaszonego tarasu wejściowego. Elementy te zaprojektowano konstrukcji drewnianej: słupy, ściany i dach. Wejście do dobudowanego pomieszczenia gospodarczego niezależne z zewnątrz budynku. Na taras wejściowy prowadzą schody główne i boczne oraz podjazd dostosowany dla osób niepełnosprawnych. h) Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków, rozbiórka istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego, wykonanie wjazdu i parkingu, wykonanie przyłącza wodociągowego i instalacji wewnętrznej wod.- kan., wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej C.O., przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, dociepleniu stropu nad kancelarią, wymianie stolarki, rozbiórce istniejących schodów wejściowych i wykonaniu nowych, wykonaniu zadaszenia z tarasem przy wejściu do budynku oraz pomieszczenia gospodarczego konstrukcji drewnianej, wykonaniu instalacji solarnej), - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. i) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: -w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. j) Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. k) Termin wykonania wewnętrznej instalacji gazowej: do dnia 30.08.2017r. l) Przyłączenie nieruchomości do sieci gazowej zostanie wykonane do dnia 30.08.2017r. m) Zamawiający posiada uzgodnienie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie lokalizacji w terenie zabudowanym oraz komunikacji z Powiatowym Zarządem Dróg w Lubaczowie oraz decyzję udzielenia pozwolenia na budowę nr 124/2017 z dnia 31.03.2017r. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, układanie płytek ceramicznych, układanie podłóg, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty brakarskie, roboty w zakresie wznoszenia ogrodzeń, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych i stalowych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonania instalacji wod.-kan., gazowej C.O., elektrycznej, teletechnicznej, solarnej, ciepłej i zimnej wody użytkowej. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584: a. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: " Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584". b. Lokalizacja inwestycji: przy siedzibie budynku administracyjnego Nadleśnictwa Oleszyce, miejscowość Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew. Oleszyce. c. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. d. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlanowykonawczym,- Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e. Podstawowe dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 128,85 m2, - powierzchnia użytkowa: 109,55 m2, - kubatura przed przebudową dachu: 420,00 m3, - kubatura po przebudowie dachu: 558,00 m3, - obiekt jednokondygnacyjny (niepodpiwniczony). f. Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie m.in.: wzmocnienia i naprawy pękniętych fundamentów, naprawę pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. g. Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wzmocnienie i naprawa pękniętych fundamentów, naprawa pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, -uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. h. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. i. Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. j. Zamawiający posiada pozytywną decyzję o ustaleniu warunków zabudowy dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty blacharskie, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonania instalacji elektrycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262520-2, 45421150-0, 45421100-5, 45432114-6, 45430000-0, 45442100-8, 45262310-7, 45262311-4, 45112400-9, 45262000-1, 45233222-1, 45342000-6, 45260000-7, 45320000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25-07-2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT372593.16
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Remontowo-Budowlane Stanisław Miśko,  ,  ul. gen. Józefa Kustronia 12,  37-630,  Oleszyce,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 293359.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293359.28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295941.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25-07-2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT99453.02
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Remontowo-Budowlane Stanisław Miśko,  ,  ul. gen. Józefa Kustronia 12,  37-630,  Oleszyce,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 93649.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93649.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93649.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis klimatyzacji - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Potrzebuję sprawdzić gdzie jest nie szczelność klimatyzacji domowej Haier i usunięcie usterki oraz napełnienie czynnikiem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w m. Swarzynice dz. nr 306/1 - etap I
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej w m. Swarzynice dz. nr 306/1 - etap I
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont części nawierzchni dróg wraz z udrożnieniem kanalizacji w JW 2039 Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 1
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI