II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZG.270.1.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest
Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina oraz budynku garażowego 6-segmentowego. Zadanie częściowe nr 1:
Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina: a) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod
nazwą: "Przebudowa kancelarii Leśnictwa Lipina". b) Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Lipina, miejscowość
Lipina, działka ewidencyjna nr 1072/17, obręb ew. Stare Sioło. c) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. d) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem
zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze
robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e) Podstawowe dane techniczne przed
przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy: 46,46 m2, - powierzchnia użytkowa: 31,00 m2, - kubatura:
146,00 m3. f) Podstawowe dane techniczne po przebudowie i rozbudowie: - powierzchnia zabudowy: 65,55 m2, -
powierzchnia użytkowa: 38,90 m2, - kubatura: 277,00 m3. g) Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie:
dodatkowego pomieszczenia gospodarczego oraz zadaszonego tarasu wejściowego. Elementy te zaprojektowano
konstrukcji drewnianej: słupy, ściany i dach. Wejście do dobudowanego pomieszczenia gospodarczego niezależne z
zewnątrz budynku. Na taras wejściowy prowadzą schody główne i boczne oraz podjazd dostosowany dla osób
niepełnosprawnych. h) Zakres prac obejmuje: - wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in.
wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków, rozbiórka istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego, wykonanie
wjazdu i parkingu, wykonanie przyłącza wodociągowego i instalacji wewnętrznej wod.- kan., wykonanie
wewnętrznej instalacji gazowej C.O., przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie
pochylni dla niepełnosprawnych, dociepleniu stropu nad kancelarią, wymianie stolarki, rozbiórce istniejących
schodów wejściowych i wykonaniu nowych, wykonaniu zadaszenia z tarasem przy wejściu do budynku oraz
pomieszczenia gospodarczego konstrukcji drewnianej, wykonaniu instalacji solarnej), - wykonanie niezbędnych
robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), -
prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - wykonanie
instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób,
badań i odbiorów, - uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie
gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie
realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo
lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji
gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego
typu odpadów. i) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: -w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną
odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z
uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót,
które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z
prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. j) Warunki rękojmi i gwarancji: -
Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. k)
Termin wykonania wewnętrznej instalacji gazowej: do dnia 30.08.2017r. l) Przyłączenie nieruchomości do sieci
gazowej zostanie wykonane do dnia 30.08.2017r. m) Zamawiający posiada uzgodnienie decyzji o ustaleniu
lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie lokalizacji w terenie zabudowanym oraz komunikacji z
Powiatowym Zarządem Dróg w Lubaczowie oraz decyzję udzielenia pozwolenia na budowę nr 124/2017 z dnia
31.03.2017r. Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks
Pracy, osób wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty
murarskie, roboty montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, układanie płytek ceramicznych, układanie podłóg,
roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty brakarskie, roboty w zakresie wznoszenia ogrodzeń,
roboty w zakresie konstrukcji drewnianych i stalowych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie
wykonania instalacji wod.-kan., gazowej C.O., elektrycznej, teletechnicznej, solarnej, ciepłej i zimnej wody
użytkowej. Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa budynku garażowego 6-segmentowego o nr inw 115/584: a.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pod nazwą: " Przebudowa budynku garażowego
6-segmentowego o nr inw 115/584". b. Lokalizacja inwestycji: przy siedzibie budynku administracyjnego
Nadleśnictwa Oleszyce, miejscowość Oleszyce, działka ewidencyjna nr 890/5, obręb ew. Oleszyce. c. Określenie
przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. d. Szczegółowy zakres
prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlanowykonawczym,- Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) e.
Podstawowe dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 128,85 m2, - powierzchnia użytkowa: 109,55
m2, - kubatura przed przebudową dachu: 420,00 m3, - kubatura po przebudowie dachu: 558,00 m3, - obiekt
jednokondygnacyjny (niepodpiwniczony). f. Zakres rozbudowy budynku obejmuje wykonanie m.in.: wzmocnienia i
naprawy pękniętych fundamentów, naprawę pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków
zewnętrznych, remont i wymiana bram garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian
zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie pokrycia
dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. g. Zakres prac obejmuje: -
wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie (m.in. wzmocnienie i naprawa pękniętych fundamentów,
naprawa pękniętych ścian przyziemia, skucie i odtworzenie tynków zewnętrznych, remont i wymiana bram
garażowych, wykucie otworów wentylacyjnych, malowanie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie odboju wokół
budynku, przebudowę konstrukcji dachu, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej ocynkowanej, powlekanej wraz z orynnowaniem. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie
placu budowy, zaplecza budowy, itp.), - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, -uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i
nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji,
gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na
składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób
bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. h.
Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku
korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań
wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca
naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem
robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. i. Warunki rękojmi i gwarancji: - Zamawiający
wymaga co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. j. Zamawiający
posiada pozytywną decyzję o ustaleniu warunków zabudowy dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy, osób
wykonujących następujący zakres prac: roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty
montażowe i instalacyjne, roboty stolarskie, roboty malarskie, roboty zbrojarskie, robot dekarskie, roboty
blacharskie, roboty w zakresie konstrukcji drewnianych, roboty tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty w zakresie
wykonania instalacji elektrycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262520-2,
45421150-0,
45421100-5,
45432114-6,
45430000-0,
45442100-8,
45262310-7,
45262311-4,
45112400-9,
45262000-1,
45233222-1,
45342000-6,
45260000-7,
45320000-6,