Ogłoszenie nr 111955 - 2017
z dnia 2017-07-25 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521492-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, krajowy numer identyfikacyjny
93102398300000, ul.
ul. Spółdzielcza
18,
59300
Lubin, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
076 8412300, 01,01, faks
768 412 301, e-mail
zbigniew.szyszynski@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_lubin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi PPOŻ NR 47 (GRANICZNEJ) w leśnictwie Naroczyce na terenie Nadleśnictwa Lubin – ETAP II km 2+300,00 – 4+850,00”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
NA.270.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa drogi PPOŻ NR 47 (GRANICZNEJ) w leśnictwie Naroczyce na terenie Nadleśnictwa Lubin – ETAP II km 2+300,00 – 4+850,00”.
Projektowana droga będzie drogą wewnętrzną leśną pełniącą również funkcję drogi pożarowej.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jezdni, mijanek, zjazdów, wykonanie odwodnienia rowami otwartymi, oraz wykonanie przepustów pod drogą i zjazdami. Budowa drogi zapewni swobodną komunikację i transport drewna, a także ochronę przeciwpożarową lasu.
3.3. Droga znajduje się na terenach leśnych, posiada nawierzchnię gruntową oraz
zniszczony system odwodnienia. Na początku i na końcu opracowania droga łączy się z drogami publicznymi o nawierzchni utwardzonej kruszywem (zlokalizowanymi odpowiednio na dz. nr 388 i 310/2). Przedmiotowa droga biegnie w terenie pagórkowatym, mocno zróżnicowanym pod względem wysokościowym, spadki podłużne odcinkami osiągają wartość 7%. Droga na całej długości posiada nawierzchnię utwardzoną (żwirem i pospółką wzmacnianą odcinkami kamieniem polnym i gruzem) o szerokość ok 2,5m. Do km 3+240,00 stan techniczny nawierzchni jest dobry, w drugim odcinku zły- nawierzchnia posiada liczne wyboje i deformacje oraz duże zastoiska wody, pobocza przez lata eksploatacji znacząco wyniosły się powyżej nawierzchni wskutek osadzania ściółki leśnej i rozpychania gruntu na boki przez jeżdżące pojazdy. Na trasie pod drogą i zjazdami w kilku miejscach biegną przepusty w złym stanie technicznym. Roboty drogowe należy rozpocząć w km 2+300,00 i zakończyć w km 4+850,00. Należy je prowadzić z wyłączeniem skrzyżowań z drogami gminnymi (znajdującymi się na dz. nr 194/79, 533/93 ; 176/76, 529/91 oraz 531/110) tj. poza obszarami od km 4+408,67 do 4+414,61. Projektowanemu układowi drogowemu towarzyszy infrastruktura konieczna do
obsługi przyległych terenów oraz samej drogi, tj. systemu rowów z zachowaniem
istniejącej sieci rowów i przepustów drogowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233220-7
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT962544.63 WalutaPL IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. Z o.o,
,
Ul. Mickiewicza 63
67-200 Głogów
,
67-200,
Głogów, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
PL
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1183929.89 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1183929.89 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1918403.19 Waluta: pl
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.