Ogłoszenie nr 112018 - 2017
              z dnia 2017-07-26 r.
            
Zamieszczanie ogłoszenia:
              obowiązkowe.
            
Ogłoszenie dotyczy:
              zamówienia publicznego
            
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
                nie
              
 Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              tak
              
              Numer ogłoszenia: 525448-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              nie
            
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
                  nie
                
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku, krajowy numer identyfikacyjny
              871124733, ul.
              ul. Sienkiewicza 
              48,
              13-306 
              Kurzętnik, państwo
              Polska, woj.
              warmińsko-mazurskie, tel.
              564748230, faks
              564748230, e-mail
              zdpnml@gmail.com
                Adres strony internetowej (URL): https://www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
                  Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
                
 
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
              
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
                
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1254N Tuszewo – Truszczyny – Dębień na odcinku Zwiniarz – granica powiatu
                Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
              ZDP-11.272.2.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
                II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi powiatowej Nr 1254N Tuszewo – Truszczyny – Dębień na odcinku Zwiniarz – granica powiatu. Projekt zakłada przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej, poza obszarem zabudowanym, na odcinku długości 1,330 km, po istniejącym śladzie, bez poszerzeń. Przebudowa drogi obejmuje w szczególności : 1. Frezowanie miejsc zawyżonych nawierzchni 2. Wyrównanie miejsc zaniżonych mieszanką mineralno - bitumiczną 3. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej o średniej grubości 3 cm 4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej o średniej grubości 3 cm 5. Wykonanie zjazdów z asfaltobetony wraz z podbudową : 1) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej na zjazdach - grubość 10 cm 2) Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna grubość po zagęszczeniu 23 cm 3) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna grubość 4 cm 6. Wykonanie zjazdów z asfaltobetonu na istniejącej podbudowie : 1) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna grubość 4 cm Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7) przy czym zakres prac określa przedmiar robót (załącznik nr 8). W przypadku stwierdzenia rozbieżności w dokumentach wymienionych w pkt. 3.3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest pisemnie zgłosić do Zamawiającego ten fakt. Zamawiający dokona wówczas zmiany treści SIWZ ujednolicając te zapisy, wprowadzając jednocześnie odpowiednie zmiany we wskazanych dokumentach. Wszystkie wskazane w dokumentach, o których mowa w pkt. 3.3 SIWZ., znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających cechy funkcjonalne i parametry takie same lub zbliżone do tych przyjętych w obliczeniach lub pokazanych na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Jakość równoważnych materiałów i urządzeń nie może być gorsza od jakości konkretnych produktów określonych w dokumentacji projektowej, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art.29 ust.3a PZP zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone do wykonania warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej nawierzchni były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Okres rękojmi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie z Art. 568. § 1. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) wynosi 5 lat od dnia wydania. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. 
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
                  Nie
                
                II.5) Główny Kod CPV:
                45233120-6
                Dodatkowe kody CPV: 
                
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
                  Przetarg nieograniczony
                
 
                III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
               
                III.3) Informacje dodatkowe:
               |  |  | 
| Postępowanie/część zostało unieważnione 
                    
                    nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 
 | 
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
 Wartość bez VAT324822.30WalutaPLN
 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
 Liczba otrzymanych ofert4w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
 
                      Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
                      IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
 Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o., 
                        biuro@pdb.com.pl, 
                        ul. Długa 27, 
                        87-300, 
                        Brodnica,  kraj/woj.
                        kujawsko-pomorskie
 Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
                        
                          tak
 Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
                        
                          nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
                        
                          nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 
 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 367933.59Oferta z najniższą ceną/kosztem 367933.59
 >
                      Oferta z najwyższą ceną/kosztem 436643.85
 Waluta: PLN
 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
 Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
 IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 | 
              IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
            
IV.9.1) Podstawa prawna
            Postępowanie prowadzone jest w trybie  
             na podstawie art.  
             ustawy Pzp.
            
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
            Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.