Ogłoszenie nr 104263 - 2017
z dnia 2017-07-05 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520399-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korytnica, krajowy numer identyfikacyjny
53641000000, ul.
ul. Małkowskiego
20,
07120
Korytnica, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
256 612 284, faks
256 612 260, e-mail
ugkrolnictwo@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.korytnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sekłak
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sekłak.
Początek przebudowywanej drogi zlokalizowano w km 0+000,0 na
połączeniu z nawierzchnią asfaltową, koniec zaś w km 2+450,0 na granicy gminy
Korytnica.
Nawierzchnię przebudowywanej drogi wyznaczono po śladzie istniejącej
nawierzchni gruntowej. Punkty charakterystyczne pokazano w części rysunkowej.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym
Na całym odcinku drogi niweletę dowiązano do istniejącego ukształtowania
nawierzchni. W okolicy km 1+155,0 gdzie występują częste rozlewiska i duży spływ
wód opadowych z sąsiednich terenów poprzez pas drogowy, zaleca się utrzymanie
istniejącej wysokości jezdni (korytowanie na szerokości konstrukcji jezdni).
Umożliwi to spływ wód poprzez nowo powstałą jezdnie i nie będą się powstawały
zastoiska wody.
Przekroje normalne
Droga na całym projektowanym odcinku posiadać będzie jezdnię bitumiczną,
pobocza żwirowe.
W przekroju poprzecznym zaprojektowano następujące spadki:
na jezdni – 2 % - przekrój daszkowy
Projektowane konstrukcje
Grubość warstwy : 3 cm ścieralna , 3cm wiążąca
Podbudowa – 10 cm kruszywo łamane 0/31,5 stab. mech
Pobocza – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie – 10 cm
Odwodnienie
Odprowadzenie wód opadowych będzie odbywać się w taki sam sposób jak ma
to miejsce w stanie istniejącym, czyli do rowów przydrożnych.
Urządzenia infrastruktury technicznej
Projektowana droga nie wymaga przebudowy i budowy żadnych urządzeń
infrastruktury technicznej.
Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowią: projekt techniczny( szkice i rysunki) zał. 7, Szczegółowe specyfikacje techniczne zał, 7, przedmiar robót zał. 7 będące załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UWAGA!
W przypadku gdy w opisie zamówienia zawartym w załączonych dokumentach występuje wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych opisanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45213310-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT780209.73 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych MIKST sp. z o.o.,
,
ul.Gdańska 69 A,
07-100 ,
Węgrów, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 877619.08 Oferta z najniższą ceną/kosztem 877619.08 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1113476.69 Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.