Przebudowa dróg w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa dróg w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoDąbie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dąbie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-20
  • Numer ogłoszenia2017/2017/110424
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 110424 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Dąbie: Przebudowa dróg w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 534881-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbie, krajowy numer identyfikacyjny 31101907100000, ul. Plac Mickiewicza  1, 62660   Dąbie, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 063 2710073 w. 112, faks 632 710 086, e-mail sekretariat@dabie.nowoczesnagmina.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dabie.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IOK.271.1.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi w miejscowościach Karszew oraz Tarnówka Wiesiołowska”. Przebudowa drogi w miejscowości Karszew od km 0+000 do km 0+768 długość odcinka 768 m. 1. Inwestor obiektu objętego projektem Gmina Dąbie, Powiat Koło. 2.Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) ze zm. Dz.U.1999.43.430 2015.03.25 - mapa zasadnicza sytuacyjno – wysokościowa skala 1:1000 - pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta - obowiązujące normy PN i BN oraz przepisy techniczne 3. Przedmiot opracowania Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny na przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+768 długość odcinka 768 m. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjno - wysokościowe - usunięcie pni, krzaków i obcięcie gałęzi - miejscowe usunięcie darniny mechanicznie - przebudowa przepustu pod koroną drogi - przebudowa zjazdów na pola - odmulenie rowu obustronnego - roboty ziemne w wykopie (koryto i rowy) - roboty ziemne w nasypie (pobocza)-profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - oznakowanie pionowe 4. Stan istniejący Droga w miejscowości Karszew na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię kamienną gr. ok. 10 – 15 cm o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 15-16 m. Odcinek drogi przebiega w całości po istniejącym pasie drogowym, wśród pól uprawnych łącząc drogę powiatową nr 3417P z drogą gminną o nawierzchni bitumicznej. Omawiany odcinek stanowi niemal prosta z dwoma nieznacznymi załamaniami z dwoma łukami poziomymi. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest dość zróżnicowane i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części poniżej tego poziomu. Po obu stronach jezdni występuje śladowy rów drogowy a za nim gęste zadrzewienie oraz zakrzaczenie wchodzące w skrajnię drogową. W pasie drogowym nie występują żadne urządzenia obce. 5. Urządzenia obce, kolizje Nie występują. 6. Stan projektowany 6.1Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00 m - szerokość poboczy 0,75 m - rów drogowy obustronny - spadek jezdni 2% dwustronny 6. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość. 6. 3 Droga w przekroju podłużnym Przy projektowaniu niwelety wykorzystano poziom istniejącej drogi o nawierzchni kamiennej wynosząc ją o ok. 20 cm nowej konstrukcji,nawiązując się do naturalnego załamania terenu. W oparciu o ww założenia i odcinkowo znacznych różnic spadków podłużnych zachodziła potrzeba zastosowania łuków pionowych ( PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 6. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2%. 6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - warstwa wiążąca a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm 6. 6 Konstrukcja podbudowy - podbudowa z mieszanki kamiennej 0 – 31,5 mm gr. 12 cm po zagęszczeniu 6. 7 Konstrukcja pobocza Pobocza należy wykonać po części z gruntu dowiezionego sypkiego (materiał żwirowy) , zagęszczonego przy pomocy walca gumowego. 7. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 8. Obiekty mostowe i przepusty Przy włączeniu do drogi powiatowej w km 0+003 na miejsce istniejącego niedrożnego przepustu betonowego zastosowano rury PEHD Ø 40 cm. W osi obustronnego rowu do odmulenia przewidziano przebudowę przepustów na rury PEHD Ø20 cm. 9. Odwodnienie Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni na pobocza przepuszczalne i dalej do obustronnego rowu drogowego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 10. Zjazdy publiczne i indywidualne Istniejące zjazdy na pola zaprojektowano jako gruntowe (żwirowe) z częścią przelotową z rur PEHD Ø20 cm. 11. Oznakowanie Projekt stałej organizacji ruchu obejmuje oddzielne opracowanie. Przed przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego wg odrębnie opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych. Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska od km 0+000 do km 0+350 długość odcinka 350 m. 1. Inwestor obiektu objętego projektem Gmina Dąbie, Powiat Koło. 2. Podstawa opracowania - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r.) ze zm. Dz.U.1999.43.430 2015.03.25 - mapa zasadnicza sytuacyjno – wysokościowa skala 1:1000 - pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta - obowiązujące normy PN i BN oraz przepisy techniczne 3. Przedmiot opracowania Przedmiotem opracowania jest projekt techniczny na przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+350 długość odcinka 350 m. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjno – wysokościowe - usunięcie drzew z frezowaniem pni - miejscowe usunięcie humusu i darniny mechanicznie - przebudowa przepustu pod koroną drogi - oczyszczenie rowu drogowego - roboty ziemne w wykopie (koryto) - roboty ziemne w nasypie (pobocza) - profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję - wykonanie podrównania podbudowy z mieszanki kamiennej - wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - oznakowanie pionowe - oznakowanie poziome 4. Stan istniejący Droga w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię kamienną gr. ok. 20cm o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 6-7 m. Odcinek drogi przebiega w istniejącym pasie drogowym, wśród punktowej zabudowy gospodarczo mieszkaniowej i pól uprawnych. Omawiany odcinek stanowi niemal prosta z kilkoma niewielkimi załamaniami oraz włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 263 o nawierzchni bitumicznej. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest nieznaczne i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części ponad nim. W sąsiedztwie pasa drogowego odcinkowo przebiega wodociąg z poprzecznymi przyłączami do posesji, napowietrzna linia niskiego napięcia również z przyłączami do posesji i linia telekomunikacyjna. 5. Urządzenia obce, kolizje Istniejące uzbrojenie terenu nie koliduje z planowaną inwestycją. 6. Stan projektowany 6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00 m - szerokość poboczy 0,75 m - spadek jezdni 2% dwustronny 6. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych w skali 1:1000. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość na przyległe działki. 6. 3 Droga w przekroju podłużnym Przy projektowaniu niwelety wykorzystano poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu. W oparciu o ww założenia i punktowo znacznych różnic spadków podłużnych zachodziła potrzeba zastosowania trzech łuków pionowych (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 6. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2%. 6. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - warstwa wiążąca a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - siatka 120x120kN wstępnie powlekana bitumem (na połączeniu nawierzchni z drogą wojewódzką) 6. 6 Konstrukcja podbudowy - podbudowa z mieszanki kamiennej 0 – 31,5 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu km 0+000 do km 0+015 - wyrównanie (istniejącej nawierzchni kamiennej gr. ok. 20cm) mieszanką kamienną 0 – 31,5 mm gr. 6 cm po zagęszczeniu km 0+015 do km 0+350. 6. 7 Konstrukcja pobocza Pobocza należy wykonać po części z koryta a po części z gruntu dowiezionego sypkiego (materiał żwirowy) , zagęszczonego przy pomocy walca gumowego. 7. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 8. Obiekty mostowe i przepusty W km 0+003 w osi rowu drogi wojewódzkiej nr 263 zaprojektowano przebudowę przepustu na rury PEHD Ø 50cm dł. 11,00mb. 9. Odwodnienie Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni jezdni na pobocza przepuszczalne i dalej na teren w granicach pasa drogowego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety ponad przyległy teren (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 10. Zjazdy publiczne i indywidualne Zjazdy zostaną podsypane materiałem gruntowym dowiezionym do nowych rzędnych drogi. 11. Oznakowanie Projekt stałej organizacji ruchu obejmuje oddzielne opracowanie. Przed przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego wg odrębnie opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych. Szczegółowo zakres zadania zawarty jest w Projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarze robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, obowiązującymi normami, sztuką inżynierską i uzgodnieniami stanowiącymi załącznik do projektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45100000-8, 45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT397313.00
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostwych S.A ,  ,  ul. Toruńska 200,  Koło,  62-600,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 488694,99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 488694,99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 488694,99
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI