II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
G.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego pn: Odbudowa świetlicy wiejskiej w Starej Maliszewie gmina Kosów Lacki na działce o nr ew. 142/4.
1)ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ORAZ CHARAKTERYSTYCZNE
DANE LICZBOWE
Projektowana
Pow. użytkowa (m2) 110,6
Pow. zabudowy (m2) 139,7
Kubatura (m3) 749,8
Wysokość budynku (m) 7,32
WYMIARY BUDYNKU:
– długość budynku 9,17 m
– szerokość budynku 14,40 m
WYKAZ POMIESZCZEŃ
PARTER
Nr Pomieszczenie Pow. [m2]
1 Sala 93,40
2 WC męski 1,10
3 WC damski 3,30
4 Pom. socjalne 10,10
5 Pom. porządkowe 1,80
RAZEM PARTER 110,60
2). ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANE
FORMA I FUNKCJA OBIEKTU
Budynek świetlicy wiejskiej, o zwartej bryle, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 35°.
UKŁAD KONSTRUKCYJNY
Obiekt zaprojektowano w technologii tradycyjnej o konstrukcji murowanej. Posadowienie na istniejących fundamentach (fundamenty betonowe), ściany przyziemia – murowane z bloczków z betonu komórkowego, dach – drewniany o układzie wiązarów kratowych, nadproża – prefabrykowane L-19 lub monolityczne żelbetowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca nieodłączną częścią SIWZ
3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca określi długość gwarancji udzielonej Zamawiającemu w ofercie ponieważ stanowić ona będzie jedno z kryteriów oceny ofert. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 5 lat maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 10 lat.
4. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy muszą spełniać parametry zgodne z obowiązującymi normami dla materiałów i urządzeń zgodnie z kategorią drogi , której przebudowa jest przedmiotem zamówienia
5. Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3a ustawy pzp wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą Kodeks pracy ( Dz.U.2014 poz.1502 z późn. zmianami):
1) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami ogólnobudowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia min. 3 pracowników
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie przedłożyć, w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, wykaz pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu umowy w formie tabelarycznej zawierającej następujące dane: imię i nazwisko pracownika , stanowisko pracy wraz z oświadczeniem wymienionych w tabeli pracowników , że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy z uwzględnieniem określonego aktualnymi przepisami prawa minimalnego wynagrodzenia za pracę.
7. Uprawnienia kontrolne Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę wskazanych w wykazie pracowników ,o którym mowa w ust.8 zapisano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45260000-7