NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO - Rejon I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO - Rejon I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŻukowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Żukowo
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-07
  • Numer ogłoszenia2017/2017/61463
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 61463 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Żukowo: NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO - Rejon I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32538

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Gdańska  52, 83330   Żukowo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300, e-mail ugzukowo@zukowo.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zukowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO - Rejon I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Rejon I obejmujący następujące sołectwa: Sołectwo: Chwaszczyno, Tuchom, Nowy Świat, Borowiec, Banino, Pępowo, Miszewko, Rębiechowo, Dabrowa Planowana łączna długość równania w trakcie umowy 318 000 mb
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT252072
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane WACIŃSKI Wacińsi Witold,  ,  Ul. Długa 15,  83-307,  Kiełpino,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 234684
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234684
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645381
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dostawy warzyw świeżych, ogórków i kapusty kwaszonych.
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa urządzeń nawadniających na szkółce leśnej w Mariance w ramach zadania „Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko“ oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich elementów objętych zadaniem tzn. mapy zagospodarowania terenu i projektowanych urządzeń, rysunek profili rurociągów głównych, rysunki studzienek hydrantowych i odwadniających, rysunek technologii pompowni deszczownianej, dokumentacji powykonawczej budynku przepompowni, wykonanie mapy inwentaryzacji powykonawczej systemu nawadniania szkółki leśnej; do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć instrukcje obsługi projektowanych urządzeń w języku polskim, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności użytych materiałów, protokoły z prób szczelności, pomiarów elektrycznych, karty gwarancyjne wmontowanych urządzeń.
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie nakładki bitumicznej na ul. Kwarcowej i ul. Wrzosowej w Strzegomiu
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa urządzeń nawadniających na szkółce leśnej w Mariance w ramach zadania „Rozwój zaplecza szkółkarskiego Szkółki Leśnej Marianka w Nadleśnictwie Lubsko“ oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich elementów objętych zadaniem tzn. mapy zagospodarowania terenu i projektowanych urządzeń, rysunek profili rurociągów głównych, rysunki studzienek hydrantowych i odwadniających, rysunek technologii pompowni deszczownianej, dokumentacji powykonawczej budynku przepompowni, wykonanie mapy inwentaryzacji powykonawczej systemu nawadniania szkółki leśnej; do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć instrukcje obsługi projektowanych urządzeń w języku polskim, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności użytych materiałów, protokoły z prób szczelności, pomiarów elektrycznych, karty gwarancyjne wmontowanych urządzeń.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI