Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Śmiglu – Centrum Kultury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Śmiglu – Centrum Kultury i Szkoły Podstawowej, Gimnazjum wraz z salą gimnastyczną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoŚmigiel
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Śmigiel
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-27
  • Numer ogłoszenia2017/2017/75654
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 75654 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
Śmigiel: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Śmiglu – Centrum Kultury i Szkoły Podstawowej, Gimnazjum wraz z salą gimnastyczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020, Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49610-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śmigiel, krajowy numer identyfikacyjny , ul. pl. Wojska Polskiego  6, 64030   Śmigiel, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 655 180 003, faks 655 189 823, e-mail mszulc@smigiel.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.smigiel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Śmiglu – Centrum Kultury i Szkoły Podstawowej, Gimnazjum wraz z salą gimnastyczną
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.4.2017.KA
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Śmiglu – Centrum Kultury i Szkoły Podstawowej, Gimnazjum wraz z salą gimnastyczną. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.1. Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum wraz z salą gimnastyczną w Śmiglu, a w tym: - izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnicznych, - docieplenie ścian w gruncie, - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu niewentylowanego sali gimnastycznej, - roboty blacharsko – dekarskie, - prace naprawcze w zakresie zadaszenia wejść do budynków, podestów i schodów zewnętrznych, - instalacja odgromowa, - wykonanie opaski z kostki typu pozbruk wokół budynku, - wykonanie kotłowni gazowej opartej na absorpcyjnych pompach ciepła oraz instalacji gazowej, - modernizacja instalacji c.o. – montaż odpowietrzników i montaż zaworów instalacji c.o., - wymiana oświetlenia tradycyjnego na oświetlenie w technologii LED, - modernizacja wentylacji kuchni, sali jadalnej oraz sal gimnastycznych, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum. 1.2.Termomodernizację budynku Centrum Kultury w Śmiglu, a w tym: - izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnicznych, - docieplenie ścian w piwnic, - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu niewentylowanego (budynek nowy), - docieplenie dachu sali kinowo – teatralnej (budynek nowy), - docieplenie dachu stromego (budynek stary), - roboty blacharsko – dekarskie, - prace w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - prace naprawcze w zakresie zadaszenia wejść do budynków, podestów i schodów zewnętrznych, - remont i podniesienie kominów, - instalacja odgromowa, - wykonanie opaski z kostki pozbruk wokół budynku, - wykonanie kotłowni gazowej kondensacyjnej, - wymiana instalacji ogrzewania, - wykonanie izolacji termicznych instalacji, - modernizacja instalacji c.o. w budynku, - modernizacja instalacji oświetleniowych i elektrycznych, - modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej wraz z chłodzeniem dla sali widowiskowej, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Centrum Kultury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45261210-9, 45300000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45312310-3, 45315700-5, 45317300-5, 45321000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331110-0, 45331100-7, 45331210-1, 45333000-0, 45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2164 ze zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 5 443 900,00 zł (brutto). Zamawiający nie może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zwiększonych środków – do ceny najkorzystniejszej oferty przetargowej (cena złożonej oferty przetargowej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza, jak i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT4599601.71
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5 187 279,41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7 434 475,95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: przebudowa dróg powiatowych
Poprzednie ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: przebudowa dróg powiatowych
Następne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie dokumentacji projektowej dojazdu do działek 4134, 4133, 4144, 4145 w Gdyni.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI