Ogłoszenie nr 112601 - 2017
z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyńskie Centrum Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny
17027294000000, ul.
ul. Sportowa
6,
82500
Kwidzyn, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
055 2793866, 2611395, faks
552 793 866, e-mail
kcsir@ckj.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kcsir.pl
Adres profilu: www.kcsir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem placu zabaw na terenie Miasta Kwidzyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
KCSiR.2400.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt montażu urządzeń zabawowych wraz z zagospodarowaniem terenu w formie nawierzchni bezpiecznej. Planowana inwestycja znajduje się na działce o nr ewidencyjnym 467/1 obręb 0005 przy ulicy Warszawskiej (za Urzędem Miejskim) w Kwidzynie. Projekt zakłada montaż pięciu urządzeń zabawowych wraz z zachowaniem przynależnych stref bezpieczeństwa oraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej syntetycznej, elastyczną z granulatu gumowego SBR oraz granulatu EPDM.
W zakresie planowanych robót planuje się montaż pięciu urządzeń placu zabaw: huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka oraz karuzela dla dzieci niepełnosprawnych, konstrukcja wspinaczkowa z lin oraz urządzenie dla dzieci do ćwiczeń równowagi wraz z zachowaniem należnych stref bezpieczeństwa. Ponadto prace budowlane polegać będą na wymianie gruntu oraz wykonaniu nawierzchni bezpiecznej syntetycznej.
Zakres prac obejmuje:
• roboty przygotowawcze – uprzątnięcie terenu, ogrodzenie i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych,
• wykonanie prac związanych z wytyczeniem lokalizacji urządzeń,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie robót fundamentowych,
• montaż urządzeń placu zabaw
• montaż obrzeży chodnikowych na ławie betonowej
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z granulatu gumowego SBR i EPDM
• roboty porządkowe.
Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami znajduje się w części kosztorysowej niniejszego opracowania.
Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Dokumentacja projektowa
b) STWiORB
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
37535200-9,
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT229626.42 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Inter System S.C.,
,
ul. Przybyszewskiego 19/2,
71-277,
Szczecin, kraj/woj.
zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 275000 Oferta z najniższą ceną/kosztem 275000 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 275000 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dwóch kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.