Budowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoJaktorów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jaktorów
  • Data publikacji ogłoszenia2017-04-24
  • Numer ogłoszenia2017/2017/71921
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 71921 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Jaktorów: Budowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Budowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.3 „REDUKCJA EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA” Poddziałania 4.3.2 „MOBILNOŚĆ MIEJSKA W RAMACH ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37664-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45157-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów, krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000, ul. ul. Warszawska  33, 96313   Jaktorów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88, e-mail gmina@jaktorow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jaktorow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ID.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje Budowę parkingów i ciągów komunikacyjnych przy stacji kolejowej PKP w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę 230 szt. miejsc parkingowych z kostki brukowej o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm wzmocnionej warstwą stabilizacji cementem, 80 szt. zadaszonych parkingów dla rowerów, budowę dróg manewrowych, ciągów pieszych, odwodnienia oraz budowę oświetlenia parkingów na betonowych wirowanych słupach oświetleniowych o wysokości 10,5 m, na których zostaną zamontowane oprawy sodowe o mocy 150W. Przedmiot zamówienia obejmuje także przebudowę kolizji kabli energetycznych, telekomunikacyjnych i urządzeń SRK, zgodnie z załączoną dokumentacją. 3.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1)Projekt budowlany 2)Projekt wykonawczy 3)Przedmiar robót 4)Szczegółowe specyfikacje techniczne. 4.W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentami, dokumenty wymienione w ust. 3 oraz zmiany do tych dokumentów mają pierwszeństwo przed dokumentami przygotowanymi przez Wykonawcę. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu umowy określonego w załączniku nr 1,2,3,4 do Umowy oraz złożonej ofercie. 6.Tabela formularza cenowego i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie Dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, SIWZ z załącznikami, wizji lokalnej terenu oraz sprawdzeń dokonanych przez Wykonawcę. 7.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja, którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 9.W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 10.W przypadku, gdy w Opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu, ze zaproponowane materiały, urządzenia spełniają wymogi zawarte w dokumentacji. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 11.Przedmiot umowy obejmuje również wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru, Tymczasowego projektu organizacji ruchu oraz inwentaryzację powykonawczą, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób, oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy Szczegółowego Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego ( zwanego dalej harmonogramem), uwzględniającego wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy oraz każdorazowo aktualizację harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego w zakresie realizacji robót budowlanych w terminie do 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Zamawiający ma prawo wnieść każdorazowo uwagi do przedłożonego harmonogramu w terminie 7 dni. 13.Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na wykonanie poszczególnych elementów robót, które stanowią osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania polecenia dot. zmiany przez Wykonawcę Harmonogramu. 15.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót budowlanych zgodnie z Harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej umowy. Wykonawca może przystąpić do robót budowlanych objętych budową inwestycji wyłącznie po zaakceptowaniu Harmonogramu przez Zamawiającego. W przypadku nie zastosowania się Wykonawcy do zapisu w ust. 12 i 13 Zamawiający ma prawo przerwać roboty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45232300-5, 45500000-2, 45000000-7, 45100000-8, 45310000-3, 45400000-1, 45232310-8, 45232332-8, 45314200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT2354301.01
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"FAL-BRUK" Sp. z o.o.,  ,  ul. Sarabandy 42,  02-868,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1972000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1972000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3362041.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 271715.00
IV.8) Informacje dodatkowe:
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI