Budowa odwodnienia (sieć kanalizacji deszczowej) w Witoblu w rejonie ulic Folwarczna,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odwodnienia (sieć kanalizacji deszczowej) w Witoblu w rejonie ulic Folwarczna, Zakole i Ostatnia z materiału Wykonawcy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoStęszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stęszew
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-07
  • Numer ogłoszenia2017/2017/105327
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 105327 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Stęszew: Budowa odwodnienia (sieć kanalizacji deszczowej) w Witoblu w rejonie ulic Folwarczna, Zakole i Ostatnia z materiału Wykonawcy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 514717

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 87356, 93620

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew, krajowy numer identyfikacyjny 63125852000000, ul. ul. Poznańska  11, 62060   Stęszew, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 8197141, faks , e-mail przetargi@steszew.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.steszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odwodnienia (sieć kanalizacji deszczowej) w Witoblu w rejonie ulic Folwarczna, Zakole i Ostatnia z materiału Wykonawcy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na: 1) Wykonanie odwodnienia na odcinkach studni: odcinki: D2-D3 od 13,5 metra; D3-D14; D4-D.5; D10-10.02, D12-D12.1; D13-D13.1; D15-d22.; 2) dokumentacja powykonawcza 3) tymczasowa organizacja ruchu na ul. Łódzką Zestawienie robót Lp Kod Opis Jm Ilość robót 1 2 3 4 5 1 Roboty pomiarowe 1.1 KNR-W 2-01 0113-0300 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.Trasa dróg w terenie równinnym km 0,963 2 Roboty ziemne 2.1 KNNR 1 0202-0802 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 10-15t na odl.do 1 km.Grunt kat.III-IV m3 1 634,489 2.2 KNR-W 2-01 0310-0500 Wykopy liniowe głęb.do 3,0m,szer.0,8-1,5m o ścianach pion.pod fundamenty,ruroc.,kolektory,z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcz.Grunt suchy kat.III-IV m3 181,610 2.3 KNNR 1 0208-0201 Nakłady uzup.do tablic za każdy rozpoczęty 1km odl.transportu ponad 1km samochodami samowył.5-10t,przy przewozie po drogach o nawierzch.utwardzonej.Grunt I-IV ( do 10 km) - pt. 2.1+2.2 m3 1 816,099 2.4 KNR-W 2-01 0314-0200 Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o szer.do 1,0m,głęb.do 3,0m,palami szalunkowymi (wypraskami) w gruntach suchych kat.III-IV wraz z rozbiórką m2 3 468,200 2.5 analiza własna Koszt piasku wraz z dowozem na plac budowy - pełna wymiana gruntu (bez pt. 2.7, 2.8) m3 946,876 2.6 KNNR 1 0214-0301 Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych,punktowych,obiektowych,rowów spycharkami 74kW.Zagęszczanie zagęszczarkami warstwy luźnej - pełna wysokość. Grunt kat.I-II m3 946,876 2.7 KNNR 4 1411-0400 Obsypka kanałów z materiałów sypkich o grubości 15 cm ponad wierzch rury m3 344,314 2.8 KNNR 4 1411-0100 Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 10 cm m3 99,000 3 Roboty montażowe kanalizacji sanitarnej 3.1 KNR-W 2-18 0408-0500 Kanały z rur kanalizacyjnych PP SN8 o średnicy zewnętrznej 315 mm (z otworami na obwodzie 50%) m 154,500 3.2 KNR-W 2-18 0408-0400 Kanały z rur kanalizacyjnych PP SN8 o średnicy zewnętrznej 250 mm (z otworami na obwodzie 50%) m 808,500 3.3 KNR-W 2-18 0513-0100 Studnie rewizyjne w gotowym wykopie.Studnie o głębokości do 3 m z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z pokrywą nadstudzienną żelbetową szt. 12,000 4 Nawierzchnie - rozbiórki i odtworzenia 4.1 KNR 2-31 0204-0100 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa dolna z kamienia podkładowego. Grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm, po wykopach (kliniec granitowy 4-31,5 mm) m2 1 492,500 4.2 KNR 2-31 0204-0500 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia. Grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm - cała droga 6m szer. (kliniec granitowy 4-31,5 mm) m2 4 285,500 5 Dodatkowe 5.1 KNR 2-01 0605-0100 Pompowanie próbne pomiarowe lub oczyszczające.Średnice otworów od 150 do 500 mm. r-g 130,000 5.2 wycena indywidualna Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokumentacją kpl. 1,000 5.3 wycena indywidualna Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na ul. Łódzkiej kpl. 1,000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót będącą załącznikiem do SIWZ. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją przetargową. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą – mapy kpl. 5,000 c) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) protokoły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. 3. Jeżeli w dokumentacji , przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta / nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 6. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. 8. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu plan BIOZ nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231100-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT449620.16
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SMOLGAZ Grażyna Smolibowska,  ,  ul. Błażejewska 47B,  62-035,  Kórnik,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 449807,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449807,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 669147,52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI