Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gimnazjum na przedszkole i edukację...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gimnazjum na przedszkole i edukację wczesnoszkolną wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPubliczne Gimnazjum Nr 15 im. Wiesława Kazaneckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2017-07-28
  • Numer ogłoszenia2017/2017/113000
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 113000 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.
Białystok: Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gimnazjum na przedszkole i edukację wczesnoszkolną wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 539294-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 15 im. Wiesława Kazaneckiego, krajowy numer identyfikacyjny 5083790500000, ul. ul. Porzeczkowa  11, 15815   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 0-85 653 08 60, faks 0-85 653 08 60, e-mail pg14@zetobi.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pg15.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gimnazjum na przedszkole i edukację wczesnoszkolną wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gimnazjum na przedszkole i edukację wczesnoszkolną wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznym Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1) Roboty wewnętrzne Parter 1) remont wejścia i klatki schodowej (bez jadalni), w tym: zdjęcie boazerii, szpachlowanie, malowanie, położenie gresu, tynku strukturalnego, wymiana balustrad, wymiana i przeniesienie kaloryfera na płaski, zabudowa zejścia do piwnicy,wstawienie przeszklonej ściany z drzwiami wejściowymi – szt. 4, 2) remont 5 sal lekcyjnych, w tym:szpachlowanie, malowanie, wymiana oświetlenia, zabudowa kaloryferów, wymiana posadzki na wykładziny, wymiana drzwi, zburzenie jednej ściany, 3) korytarz: szpachlowanie, malowanie, położenie tynku strukturalnego, zabudowa kaloryferów, wymiana oświetlenia, 4) wybudowanie nowych sanitariatów na potrzeby przedszkola, 5) wybudowanie portierni, 6) remont 3 pomieszczeń administracyjnych: zdjęcie boazerii, malowanie, szpachlowanie, wymiana podłogi; I Piętro 7) remont 2 sal lekcyjnych, w tym: wymiana drzwi, posadzki, szpachlowanie, malowanie, wymiana oświetlenia, zabudowa kaloryferów, 8) remont świetlicy, w tym: wybudowanie ściany z wejściem, szpachlowanie, malowanie, wymiana podłogi na wykładzinę PCV. 2.2) Zagospodarowanie terenu szkoły na potrzeby placu zabaw, w tym: wybudowanie ogrodzenia z dwoma wejściami, zdjęcie płytek, ułożenie krawężników. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zwane dalej: „dokumentacją”, opracowanych przez: Atelier ZETTA, ul. Suraska 2/11, 15-422 Białystok, stanowiących załączniki do SIWZ. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45400000-0, 45300000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ jedyna oferta z ceną w wysokości 875 760,00 zł brutto, złożona przez Wykonawcę Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TAZ s. c. (lider), ul. Poleska 21, 15-476 Białystok i Firma Remontowo-Budowlana Czołpik Tadeusz (partner), ul. Robotnicza 16, 15-187 Białystok, przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 557 100,00 zł brutto.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i wykonanie instalacji fotowoltaicznych - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i wykonanie instalacji fotowoltaicznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI