Ogłoszenie nr 107535 - 2017
              z dnia 2017-07-13 r.
            
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
                nie
              
 Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
                  nie
                
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
                  nie
                
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków, krajowy numer identyfikacyjny
              531412770, ul.
              ul. Wrocławska 
              11,
              46-113  
              Wilków, państwo
              Polska, woj.
              opolskie, tel.
              77 4195511, 4195513, faks
              77 4195511, e-mail
              zamowienia@wilkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: 
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
              
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
                
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
                Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
              II.2) Rodzaj zamówienia:
                II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
                II.5) Główny Kod CPV:
                45000000-7
                Dodatkowe kody CPV: 
                
 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  
                III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
               
                III.3) Informacje dodatkowe:
               |  | NAZWA: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI PĄGÓW WRAZ Z TRANZYTEM PĄGÓW-WILKÓW | 
| Postępowanie/część zostało unieważnione 
                    
                    tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 Wynik postępowania: Przetarg unieważnia się na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie unieważnienia: Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2 880 000,00 zł brutto a cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie nie podlegającej odrzuceniu  przewyższa tę kwotę o 933 000,00 zł brutto. W związku z tym ,że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty         z najniższą ceną , zobowiązany jest unieważnić postępowanie.
GKR.271.3.2017
 | 
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia
 Wartość bez VATWaluta
 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
 Liczba otrzymanych ofertw tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
 
                      Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
                      IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
 , 
                        , 
                        , 
                        , 
                        ,  kraj/woj.
 Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
                        
                          nie
 Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
                        
                          nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
                        
                          nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 
 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem
 >
                      Oferta z najwyższą ceną/kosztem
 Waluta:
 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
 Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
 IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 | 
              IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
            
IV.9.1) Podstawa prawna
            Postępowanie prowadzone jest w trybie  
             na podstawie art.  
             ustawy Pzp.
            
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
            Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.