Usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegojednostka organizacyjna administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAdministracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2017-03-01
  • Numer ogłoszenia2017/2017/34829
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 34829 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Gdynia: Usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14949

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15747 i 18321

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 360995521, ul. Warszawska  67 A, 31-309  Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 621 02 70, faks 58 620 72 43, e-mail biuro@abk4-gdynia.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.abk4-gdynia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami, przy użyciu własnych pojazdów i niezbędnych urządzeń oraz środków chemicznych – przeznaczonych do świadczenia przedmiotowej usługi. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy, staranny, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych Zamawiającego. 4. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. 6. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wskazanym w we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczeniowej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu posiadał a) posiadanie aktualnej decyzji na transport odpadów, b) posiadanie aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów z terenu Gminy Miasta Gdynia, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 8. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty o których mowa w punkcie 8 niniejszego rozdziału, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 9. Zamawiający przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (a także Podwykonawcę) osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy wszystkich osób, które wykonywać będą pracę w ramach grup odbioru odpadów – w przypadku gdy będzie ich więcej niż jedna, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT298848.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno – Porządkowych Sanipor Sp. z o. o. ,  sekretariat@sanipor.pl,  ul. Sportowa 8,  81-300,  Gdynia,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 232139,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232139,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 641520,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI