Ogłoszenie nr 34829 - 2017
z dnia 2017-03-01 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14949
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15747 i 18321
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
360995521, ul.
Warszawska
67 A,
31-309
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 621 02 70, faks
58 620 72 43, e-mail
biuro@abk4-gdynia.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.abk4-gdynia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu
Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest usługa odbioru odpadów z obiektu Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni – zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot
zamówienia własnymi środkami, przy użyciu własnych pojazdów i niezbędnych urządzeń oraz środków
chemicznych – przeznaczonych do świadczenia przedmiotowej usługi. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot
zamówienia w sposób kompleksowy, staranny, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych Zamawiającego. 4.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 6. Szczegółowe wymagania
i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ
– Wzór umowy. 6. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie wskazanym w we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca
zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualnej
polisy ubezpieczeniowej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający wymaga
aby Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu posiadał a) posiadanie aktualnej decyzji na transport
odpadów, b) posiadanie aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów z
terenu Gminy Miasta Gdynia, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 8. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty o których mowa w punkcie 8 niniejszego
rozdziału, w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 9. Zamawiający przez cały okres realizacji
przedmiotu zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (a także Podwykonawcę) osób dedykowanych
do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn.
26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy wszystkich
osób, które wykonywać będą pracę w ramach grup odbioru odpadów – w przypadku gdy będzie ich więcej niż
jedna, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez cały okres realizacji przedmiotu
zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90512000-9
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT298848.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno – Porządkowych Sanipor Sp. z o. o. ,
sekretariat@sanipor.pl,
ul. Sportowa 8,
81-300,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 232139,52 Oferta z najniższą ceną/kosztem 232139,52 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 641520,00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.