ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPolanica-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-07-23
  • ZamawiającySPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00100908
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020493961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 2

1.5.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.scm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ee4d3f-d976-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.scm.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.scm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej na adres zp@scm.pl. Pytania do Zamawiającego można zadawać na adres
zp@scm.pl z wyraźnym podaniem w tytule symbolu postępowania ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne. Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, w
szczególności .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ods, .odt, rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, zaufanym lub osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej - ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO)
informujemy, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest Specjalistyczne Centrum Medyczne
im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna z siedzibą w Polanicy-Zdroju (dalej: Spółka).Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego oznaczonego ZP/TP/2021/22-narzędzia bariatryczne .W związku z przetwarzaniem Państwa
danych osobowych przysługują Państwu: prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - o ile zachodzą okoliczności i przypadki określone
prawem.Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy
RODO.Zakres danych, które przetwarzamy jest niezbędny do osiągnięcia wskazanego wyżej celu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Niepodanie
określonych danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia przez nas Państwa oferty.Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy.Na podstawie Państwa danych osobowych Administrator nie będzie
podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem
profilowania.Państwa dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na
podstawie obowiązującego prawa.Mogą Państwo realizować swoje prawa kierując korespondencję na
adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II spółka akcyjna 57-320 Polanica-
Zdrój, ul. Jana Pawła II 2,Mogą Państwo również napisać do Inspektora Ochrony Danych w Spółce na
adres e-mail: daneosobowe@scm.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2021/22- narzędzia bariatryczne

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą narzędzi do zabiegów laparoskopowych bariatrycznych na potrzeby Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A

4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 112 i art. 118
ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i
oświadczeń: 7.1.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – na potwierdzenie
Zamawiający żąda od Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową
dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub
handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,7.1.2.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów - na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia zezwolenia, licencji,
koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, a w przypadku braku konieczności ich
posiadania, wykonawca składa oświadczenie informując o braku konieczności posiadania w/w
dokumentów,7.1.3. wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 273 ustawy Pzp. – wg wzoru- ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ,7.1.4. Wykonawca
musi posiadać zdolność techniczną i zawodową. Na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia
„Wykazu wykonanych dostaw”- zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SWZ oraz załączenie 2
dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane.7.1.4.1. referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane,
z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych,
poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert;7.1.4.2. w przypadku zamówień na dostawy lub usługi – oświadczenie
Wykonawcy – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów , o których mowa w punkcie powyżej.W razie konieczności, szczególnie gdy
wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub
gdy z referencji albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub
zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego
podmiotu, na rzecz którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie
dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.7.1.5. Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.7.1.6.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby Wykonawcy ma gwarantować rzeczywisty dostęp do tych zasobów
oraz określać w szczególności:7.1.6.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby;7.1.6.2 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania
przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu
zamówienia;7.1.6.3 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach
którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.7.1.7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne
podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,
pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, zgodnie z art. 108. ust.1. oraz art. 109 ust.1 pkt 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -
ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru -
ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia, o których mowa w art. 273 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć
następujące dokumenty: 7.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 108 ust.1
ustawy Pzp wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ,7.2.2. Aktualny odpis lub informację z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

10.1. Aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175, 447, 534 ze zm.) lub ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.), 10.3 deklaracji zgodności CE wystawionej przez wytwórcę i certyfikat jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych - wymagane prawem.
10.2. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.
10.3. Materiały informacyjne dotyczące oferowanego wyrobu zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta– w języku polskim.
10.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w języku polskim, które mają zostać dostarczone zawierające dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 107 ust. 2 Pzp). Przedmiotowe środki dowodowe należy załączyć w postaci pliku oznaczonego, którego pakietu i pozycji dotyczą.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca składa wraz z ofertą11.2. Uzupełniony i podpisany
dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący – załącznik nr 1 do SWZ, 11.1. Uzupełniony i
podpisany dokument pod nazwą formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ, w
formacie pdf o nazwie pliku wg podanego wzoru: nazwa firmy_numer postępowania11.3.
Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług – załącznik nr 6 do SWZ,11.4.
Uzupełniony projekt umowy o dane Wykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ,11.5. Załącznik nr II do
projektu umowy – zał. nr 8 do SWZ,11.6. RODO – załącznik nr 9 do SWZ11.7. Dokumenty
potwierdzające wykaz 2 dostaw

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być
dopuszczalne tylko w granicach art.454 i art. 455 ustawy Pzp.7.2. Strony przez istotne zmiany
postanowień umowy rozumieją takie zmiany, które wskazane są w art.454 ust. 2 ustawy Pzp.7.3.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie:7.3.1. wskazanym w art. 455 ust.1 ustawy
Pzp,7.3.2. osób wskazanych w §2 ust. 2.13 i 2.14 niniejszej umowy,7.3.3. zastąpienia
Wyposażenia, które ma być dostarczone Zamawiającemu w ramach realizacji umowy,
Wyposażeniem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadało
Wyposażenie będące podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub
wstrzymania produkcji Wyposażenia, które ma być dostarczone przez Wykonawcę, pod
warunkiem, iż cena dostarczonego Wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu.7.4. Wszelkie inne
zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają
charakteru zmian istotnych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II SA, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej9.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, składa:9.1.1. oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt.
7.1.9.1.2. oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1.9.1.3. ppkt 7.2.2 - składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie włosów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/21- oprogramowanie II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Polanica-Zdrój: ZP/TP/2021/24 - obsługa prawna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI